Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Voor Heleentje:

quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:12:

[...]

Ik hoop het toch zo van niet, want eerlijk is eerlijk, ik heb met Geleerd echt ONTZETTEND gelachen, en om Martin MOET ik eigenlijk alleen maar heel hard lachen.Wat zie je als de grootste verschillen?
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:15:

[...]

Wat zie je als de grootste verschillen?Humor, en zelfspot
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:14:

[...]

Waarom heb je je studie niet afgemaakt?Om mij moverende redenen, die ik hier niet uit de doeken zal doen.
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:14:

het is die tijd van de maand en ik heb ontzettende snaai trek

Hebben jullie intelligente suggesties?Chocolade vind ik altijd errug intelligent. Net als chips. Neem dan geen plebsmerk, zoals Croky of Lays.
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:16:

[...]

Humor, en zelfspotToevoeging: relativeringsvermogen, respect en zelfinzicht.
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 13:17:

[...]

Chocolade vind ik altijd errug intelligent. Net als chips. Neem dan geen plebsmerk, zoals Croky of Lays. Euroshopper....is dat wat?
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 13:11:

Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs een paar jaar uni ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

Hebben jullie vandaag ook al zo erg geen zin om naar de buurtsuper te gaan?Niet alleen vandaag, ik heb een hekel aan boodschappen doen.
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 13:11:

Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs een paar jaar uni ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

Hebben jullie vandaag ook al zo erg geen zin om naar de buurtsuper te gaan?

Toevallig dat je erover begint. Ik heb ook gymnasium en uni gedaan en zojuist ben ik naar de buurtsuper geweest. Ik vind het altijd een heerlijk uitje. En ik kreeg nog zegeltjes ook.

Wat zorgt er bij jou voor dat je er tegenop ziet?

Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs aan de uni netjes ben afgestudeerd ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

Hebben jullie intelligente suggesties?Ik heb net om dezelfde reden een blikje zalm verzwolgen, lekker rechtstreeks uit het blikkie (ik heb er wel een vork bij gebruikt hoor, intellectuele adel laat zich niet helemaal verbergen )
Dat waren nog eens tijden met Geleerd

IK heb serieus toen een dag vrij genomen omdat we (een groepje) echt de HELE dag zaten te forummen.

de Havettes zijn daaruit ontstaan, mijn date met Char, mijn date met Ivy *zucht* those were the days
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:18:

[...]

Euroshopper....is dat wat?

Zodra je er een lekker wijntje bij drinkt, smaakt alles beter. Toch? De vier zit vast wel ergens in de klok.
Zegeltjes? Dat is best ouderwetsch toch, tegenswoordigs?
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:02:

Iris lijkt me ook wel een goede voor dit topic, die schrijft ook altijd intelligent.

Masepeintje?Was da? Sms-taal voor academici?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:20:

Dat waren nog eens tijden met Geleerd

IK heb serieus toen een dag vrij genomen omdat we (een groepje) echt de HELE dag zaten te forummen.

de Havettes zijn daaruit ontstaan, mijn date met Char, mijn date met Ivy *zucht* those were the daysAha, stukje geschiedenis. Vroeg me al eens af, waaruit die havettes waren ontstaan. Zijn de havettes er nog? En hebben die iets te maken het het slimme meiden topic?
Boodschappen doen sucks big time, maar ja...
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 13:20:

[...]

Ik heb net om dezelfde reden een blikje zalm verzwolgen, lekker rechtstreeks uit het blikkie (ik heb er wel een vork bij gebruikt hoor, intellectuele adel laat zich niet helemaal verbergen )

Is het op olie of op waterbasis?

Nogal een essentieel verschil als je het mij vraagt

Mede gymnasiasten en acedemici, ik ben weer even werken.

Tot later peeps!
quote:Java schreef op 23 april 2012 @ 13:19:

[...]

En ik kreeg nog zegeltjes ook.

Zeg, je gaat toch niet likken aan die dingen hoop ik? Een béétje intullegent intellegent slim persoon gebruikt daar een sponsje voor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 april 2012 @ 13:21:

[...]

Was da? Sms-taal voor academici?Das een forumster!
quote:Java schreef op 23 april 2012 @ 13:19:

[...]

Toevallig dat je erover begint. Ik heb ook gymnasium en uni gedaan en zojuist ben ik naar de buurtsuper geweest. Ik vind het altijd een heerlijk uitje. En ik kreeg nog zegeltjes ook.

Wat zorgt er bij jou voor dat je er tegenop ziet?Dat plebs natuurlijk
quote:jeane_avril schreef op 23 april 2012 @ 13:21:

[...]

Aha, stukje geschiedenis. Vroeg me al eens af, waaruit die havettes waren ontstaan. Zijn de havettes er nog? En hebben die iets te maken het het slimme meiden topic?

De Havettes bestaan niet meer, volgens mij is iedereen gaan doorleren

En ze staan los van de Slimme meiden (dacht ik)
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 13:17:

[...]

Toevoeging: relativeringsvermogen, respect en zelfinzicht.dingdingding!
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:23:

[...]

De Havettes bestaan niet meer, volgens mij is iedereen gaan doorleren

En ze staan los van de Slimme meiden (dacht ik)

Aha, thanks voor de uitleg.

Martje heeft ook een groep op zijn geweten, de TTO nog iets topic.

Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs aan de uni netjes ben afgestudeerd ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

Hebben jullie intelligente suggesties?Wil je suggesties om niet te snaaien of wil je juist lekkere snaai-suggesties? Ik snaai graag M&M's, chocolate chip cookies, cashewnoten met honing, paprika(ribbel)chips, dropjojo's en een chocoladereep met hazelnoten en rozijnen.
quote:Java schreef op 23 april 2012 @ 13:24:

[...]

Wil je suggesties om niet te snaaien of wil je juist lekkere snaai-suggesties? Ik snaai graag M&M's, chocolate chip cookies, cashewnoten met honing, paprika(ribbel)chips, dropjojo's en een chocoladereep met hazelnoten en rozijnen.Wat veeeeeeel! Dat je dat allemaal kunt onthouden zeg! Jij moet wel heel intelligent zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven