Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Epke!!!!

die studeert ook nog eens aan de uni, maar man, man, wat een lijf.....

Mefs, maggie solliciteren bij t Landhuis please???
quote:scheelschaapje schreef op 23 april 2012 @ 14:35:

Epke!!!!

die studeert ook nog eens aan de uni, maar man, man, wat een lijf.....

Mefs, maggie solliciteren bij t Landhuis please???

Geef de jongen een erelidmaatschap.

Solliciteren.... Hoe verzin je het?
Het landhuis kent andere standaarden dan dit topic Helene, ook George Clooney kwam maar net door de selectie.

Zullen we plaatjes plakken van knappe intelligente mannen?
quote:scheelschaapje schreef op 23 april 2012 @ 14:39:

Het landhuis kent andere standaarden dan dit topic Helene, ook George Clooney kwam maar net door de selectie.

Maar Kloenie is natuurlijk niet zo intelligent als Epke.

Offtopic: wat een heerlijke rust nu de passende maatregelen zijn genomen.
quote:jeane_avril schreef op 23 april 2012 @ 13:31:

[...]

Jij bent geen academicus martin, je bent al te vaak door de mand gevallen.Hier een academica, heb zelfs 2 studies afgerond waarvan eentje aan een Yvi League Universiteit in de VS. Hoop niet dat Martin de gemiddelde academicus in Nederland moet voorstellen. Dan stuur ik mijn kinderen denk ik liever naar het buitenland voor hun studie...
Leentje, overal zitten rotte appels moet je maar denken.

Dat is ook wel goed, dan steken anderen er automatisch al met kop en schouders bovenuit. Zonder er iets voor te hoeven doen eigenlijk.
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:14:

Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs aan de uni netjes ben afgestudeerd ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

het is die tijd van de maand en ik heb ontzettende snaai trek

Hebben jullie intelligente suggesties?De chocoladetaart uit de diepvries van de Aldi. En laat je niet door een bepaalde academicus wijsmaken dat die niet goed genoeg is. Die gast is nog nooit ongesteld geweest dus heeft geen idee waar hij het over heeft.
.
quote:leentjedb schreef op 23 april 2012 @ 14:49:

[...]

De chocoladetaart uit de diepvries van de Aldi. En laat je niet door een bepaalde academicus wijsmaken dat die niet goed genoeg is. Die gast is nog nooit ongesteld geweest dus heeft geen idee waar hij het over heeft.

Oh zo waar!
quote:scheelschaapje schreef op 23 april 2012 @ 14:39:

Zullen we plaatjes plakken van knappe intelligente mannen?Sorry, ik ga hier geen foto plakken van Leendert.
Goh, ik heb een van mijnes aan een Ivy League university gedaan, is vást bijna hetzelfde

Maarreh, ik kende die Epke niet, maar die ziet er wel razend eh.. intelligent uit En volgens mij is hij langer dan Yuri, want die is dan wél weer wat aan de korte kant (voor mij dan, 186 cm lang).
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 14:48:

Leentje, overal zitten rotte appels moet je maar denken.;-)I know. Maar begon toch een beetje ongerust te worden hoor.
Heb al zó veel gehoord over die chocotaart van de Aldi, zou er bíjna 50 km voor gaan rijden, zit hier niet in de buurt...
quote:Tanneketoverhex schreef op 23 april 2012 @ 14:52:

Goh, ik heb een van mijnes aan een Ivy League university gedaan, is vást bijna hetzelfde Bijna hetzelfde.
quote:-susv- schreef op 23 april 2012 @ 14:50:

[...]

Wie wil er een relatie met een tokkie als je in een luxe wijk in Wassenaar woont? Jij toch ook niet.

Lees jij dit topic helemaal terug ofzo

Reagren op een post uit 2008? Er zijn al 4 seizoenen Dexter in de tussentijd geweest, denk je dat je nog antwoord gaat krijgen

En wat heeft Wassenaar en Tokkie te maken met hoogopgeleid of niet?
Dat doch ik al

Maarreh, om ontopic te blijven, die Epke, bij welke buurtsuper zou die komen?
quote:leentjedb schreef op 23 april 2012 @ 14:52:

[...]

Sorry, ik ga hier geen foto plakken van Leendert.

Hoeft niet schat, hij ligt hier naakt naast me intelligente uitspraken te doen (zoals: wat een mooi schaap ben je toch, en zo lief en vooral...intelligent)

quote:Tanneketoverhex schreef op 23 april 2012 @ 14:54:

Heb al zó veel gehoord over die chocotaart van de Aldi, zou er bíjna 50 km voor gaan rijden, zit hier niet in de buurt...Ding is zo machtig dat zelfs een veelvraat als ik er na 1/4 propvol van en tegen het kotstmisselijke aan zit. Op tijd stoppen is echt on-mo-ge-lijk als je ongesteld bent. Kun je op je buik schrijven.
Tanneke, vast bij de Aldi, om die chocolade taart te kopen.....voor zijn vriendin
Ow, da's lijntechnisch dan weer niet zo handig. Hoewel er niks mis is met mijn lijn. Die een prachtige appelvorm volgt Die moet ik dus alleen uitproberen als dat cyclustechnisch gezien goed uitkomt zeg maar. Moet volgende week toch naar een nóg grotere stad (kleding inslaan voor de kinderen, éindelijk een uitje!), misschien heeft die een Aldi. Of Epke. Met een van de twee ben ik al blij
Maargoed, deze academica gaat kinderen uit school halen. Ben benieuwd met hoe veel ik er vandaag thuis kom. Het horen er vier te zijn, maar eigenlijk lukt het me nooit om met dat aantal thuis te komen. Meestal zijn het er veel te veel
quote:leentjedb schreef op 23 april 2012 @ 14:59:

[...]

Ding is zo machtig dat zelfs een veelvraat als ik er na 1/4 propvol van en tegen het kotstmisselijke aan zit. Op tijd stoppen is echt on-mo-ge-lijk als je ongesteld bent. Kun je op je buik schrijven.En dat terwijl je daar toch ruimte genoeg zou moeten hebben na zo'n hapje
Hello liefjes!

Zag ik dat nou net goed?

Onze wannebe slimmie staft om een sjippie????

Zo, ik heb mijn dagtaak er weer opzitten.

Gevulde paprikaatjes en de oven rijst in de pan...

Yumm

En over Yumm gesproken, zag ik daar Epke?

Ik vind hem om op te vreten! (wat dan weer prima aansluit bij mijn maandelijkse snaai buien!!)

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Tanneketoverhex schreef op 23 april 2012 @ 14:54:

Heb al zó veel gehoord over die chocotaart van de Aldi, zou er bíjna 50 km voor gaan rijden, zit hier niet in de buurt...Ik zou het doen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 15:12:

[...]

En dat terwijl je daar toch ruimte genoeg zou moeten hebben na zo'n hapje Ruimte waarvoor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven