Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten
maandag 20 oktober 2008 om 16:01
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.
Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.
N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.
N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.

maandag 23 april 2012 om 14:40

maandag 23 april 2012 om 14:44
quote:jeane_avril schreef op 23 april 2012 @ 13:31:
[...]
Jij bent geen academicus martin, je bent al te vaak door de mand gevallen.Hier een academica, heb zelfs 2 studies afgerond waarvan eentje aan een Yvi League Universiteit in de VS. Hoop niet dat Martin de gemiddelde academicus in Nederland moet voorstellen. Dan stuur ik mijn kinderen denk ik liever naar het buitenland voor hun studie...
[...]
Jij bent geen academicus martin, je bent al te vaak door de mand gevallen.Hier een academica, heb zelfs 2 studies afgerond waarvan eentje aan een Yvi League Universiteit in de VS. Hoop niet dat Martin de gemiddelde academicus in Nederland moet voorstellen. Dan stuur ik mijn kinderen denk ik liever naar het buitenland voor hun studie...

maandag 23 april 2012 om 14:49
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:14:
Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs aan de uni netjes ben afgestudeerd ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:
het is die tijd van de maand en ik heb ontzettende snaai trek
Hebben jullie intelligente suggesties?De chocoladetaart uit de diepvries van de Aldi. En laat je niet door een bepaalde academicus wijsmaken dat die niet goed genoeg is. Die gast is nog nooit ongesteld geweest dus heeft geen idee waar hij het over heeft.
Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs aan de uni netjes ben afgestudeerd ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:
het is die tijd van de maand en ik heb ontzettende snaai trek
Hebben jullie intelligente suggesties?De chocoladetaart uit de diepvries van de Aldi. En laat je niet door een bepaalde academicus wijsmaken dat die niet goed genoeg is. Die gast is nog nooit ongesteld geweest dus heeft geen idee waar hij het over heeft.

maandag 23 april 2012 om 14:51

maandag 23 april 2012 om 14:52

maandag 23 april 2012 om 14:57
quote:-susv- schreef op 23 april 2012 @ 14:50:
[...]
Wie wil er een relatie met een tokkie als je in een luxe wijk in Wassenaar woont? Jij toch ook niet.
Lees jij dit topic helemaal terug ofzo
Reagren op een post uit 2008? Er zijn al 4 seizoenen Dexter in de tussentijd geweest, denk je dat je nog antwoord gaat krijgen
En wat heeft Wassenaar en Tokkie te maken met hoogopgeleid of niet?
[...]
Wie wil er een relatie met een tokkie als je in een luxe wijk in Wassenaar woont? Jij toch ook niet.
Lees jij dit topic helemaal terug ofzo
Reagren op een post uit 2008? Er zijn al 4 seizoenen Dexter in de tussentijd geweest, denk je dat je nog antwoord gaat krijgen
En wat heeft Wassenaar en Tokkie te maken met hoogopgeleid of niet?

maandag 23 april 2012 om 14:59
quote:Tanneketoverhex schreef op 23 april 2012 @ 14:54:
Heb al zó veel gehoord over die chocotaart van de Aldi, zou er bíjna 50 km voor gaan rijden, zit hier niet in de buurt...Ding is zo machtig dat zelfs een veelvraat als ik er na 1/4 propvol van en tegen het kotstmisselijke aan zit. Op tijd stoppen is echt on-mo-ge-lijk als je ongesteld bent. Kun je op je buik schrijven.
Heb al zó veel gehoord over die chocotaart van de Aldi, zou er bíjna 50 km voor gaan rijden, zit hier niet in de buurt...Ding is zo machtig dat zelfs een veelvraat als ik er na 1/4 propvol van en tegen het kotstmisselijke aan zit. Op tijd stoppen is echt on-mo-ge-lijk als je ongesteld bent. Kun je op je buik schrijven.

maandag 23 april 2012 om 15:03
Ow, da's lijntechnisch dan weer niet zo handig. Hoewel er niks mis is met mijn lijn. Die een prachtige appelvorm volgt Die moet ik dus alleen uitproberen als dat cyclustechnisch gezien goed uitkomt zeg maar. Moet volgende week toch naar een nóg grotere stad (kleding inslaan voor de kinderen, éindelijk een uitje!), misschien heeft die een Aldi. Of Epke. Met een van de twee ben ik al blij

maandag 23 april 2012 om 15:12
quote:leentjedb schreef op 23 april 2012 @ 14:59:
[...]
Ding is zo machtig dat zelfs een veelvraat als ik er na 1/4 propvol van en tegen het kotstmisselijke aan zit. Op tijd stoppen is echt on-mo-ge-lijk als je ongesteld bent. Kun je op je buik schrijven.En dat terwijl je daar toch ruimte genoeg zou moeten hebben na zo'n hapje
[...]
Ding is zo machtig dat zelfs een veelvraat als ik er na 1/4 propvol van en tegen het kotstmisselijke aan zit. Op tijd stoppen is echt on-mo-ge-lijk als je ongesteld bent. Kun je op je buik schrijven.En dat terwijl je daar toch ruimte genoeg zou moeten hebben na zo'n hapje
maandag 23 april 2012 om 18:56
Hello liefjes!
Zag ik dat nou net goed?
Onze wannebe slimmie staft om een sjippie????
Zo, ik heb mijn dagtaak er weer opzitten.
Gevulde paprikaatjes en de oven rijst in de pan...
Yumm
En over Yumm gesproken, zag ik daar Epke?
Ik vind hem om op te vreten! (wat dan weer prima aansluit bij mijn maandelijkse snaai buien!!)
Zag ik dat nou net goed?
Onze wannebe slimmie staft om een sjippie????
Zo, ik heb mijn dagtaak er weer opzitten.
Gevulde paprikaatjes en de oven rijst in de pan...
Yumm
En over Yumm gesproken, zag ik daar Epke?
Ik vind hem om op te vreten! (wat dan weer prima aansluit bij mijn maandelijkse snaai buien!!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!