Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 april 2012 @ 11:14:

Veel mensen hebben de spoordeelwekenenvelop weer in de bus gehad, met diverse aanbiedingen.

Mocht je die niet hebben gehad, dan kun je vanaf 1 mei alsnog een exemplaar aanvragen:

http://www.ns.nl/reizigers/blind/spoord ... ei-2012Wat voor soort aanbiedingen ontvang je dan?
quote:frizzy schreef op 23 april 2012 @ 11:02:

[...]

Volgens mij staat erbij dat 15 euro betaald in plaats van 23,50?Nee, ze geven er 200 weg, maar als je daar niet bij zit, kun je het product voor 15 euro kopen met een kortingsbon.
quote:frizzy schreef op 23 april 2012 @ 11:20:

[...]

Wat voor soort aanbiedingen ontvang je dan?Ik heb hem (nog) niet gekregen,maar kan me van voorgaande keren herinneren dat je dan 2=1 voor een 1e klas kaartje, een gratis sapje bij een stationsrestauratie, korting op een museum, 40% korting op een gewoon kaartje ofzo kreeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 23 april 2012 @ 11:28:

[...]

Ik heb hem (nog) niet gekregen,maar kan me van voorgaande keren herinneren dat je dan 2=1 voor een 1e klas kaartje, een gratis sapje bij een stationsrestauratie, korting op een museum, 40% korting op een gewoon kaartje ofzo kreeg.Hmmm niet verkeerd dus!
Net een mail gehad dat ik mijn yunomi pakket op kan gaan halen. Is de eerste dus ik ben benieuwd en er erg blij mee!
quote:frizzy schreef op 23 april 2012 @ 11:31:

[...]

Hmmm niet verkeerd dus!Misschien dat iemand die hem al heeft hier even kan melden wat er dit keer bij zit.
Bij de Hema zijn weer treinkaartjes te koop voor 16,50 een dag reizen voor een volwassene en een kind.

Treinkaartjes
quote:Misschien dat iemand die hem al heeft hier even kan melden wat er dit keer bij zit.

Ja, dat kan ik! Hij ligt al het hele weekend op de bank (tijd om op te ruimen ), ben er best blij mee!

- 2x Kaartje waarmee je voor de prijs van 2e klas in de 1e klas mag zitten. Geldig op een zaterdag of zondag in mei.

- 1x Railrunner, voor kinderen van 4 tot 11 jaar, onder begeleiding van volwassene. Ook geldig op een zaterdag of zondag in mei.

- 1x Meereiskaart, waarmee je gratis meereist met iemand die een geldig vervoersbewijs heeft. Geldig in mei, doordeweeks na 9 uur en op zaterdag en zondag.

De spoordeelbonnen:

- Gratis appelflap bij aankoop van een warme drank. Geldig in mei

- Voor ¤ 1,50 met de trein naar het Dolfinarium. Via spoordeelwinkel kun je een trein- en toegangskaartje kopen voor ¤ 27,00 p.p. (¤ 24,00 p.kind). Te boeken t/m 31 mei en geldig tot 15 juli.

- 2e Kaartje gratis bij Madame Tussauds, max. 2 personen gratis (bij 4 personen dus). Geldig in mei.

- 2e Kaartje gratis Sea Life Scheveningen, max. 2 personen gratis. Geldig in mei.

- 2e Kaartje gratis Beeld en Geluid, max. 1 persoon gratis per bon. Geldig in mei.

- 2e Appelgebakje met slagroom en een drankje gratis (max ¤ 8,00) bij restaurant Plein XIX in Den Haag. Geldig in mei.

- Voor ¤ 25,00 een trein- en toegangskaartje voor de dierentuin in Emmen of Diergaarde Blijdorp. Te boeken tot 31 mei, te gebruiken tot 30 juni.

- 2 OV-fietsritten en 2x stallen gratis als je OV-fiets abonnee wordt. Geldig tot 31 mei.

- 2e Kaartje gratis voor Miniworld Rotterdam, max. 1 persoon per bon gratis. Geldig in mei.

- 2e Kaartje gratis bij Omniversum Den Haag in mei. Max. 1 persoon per bon.

- Gratis snack naar keuze bij Smullers, als je een puntzak frites koopt in mei.

- 2e Overnachting gratis bij boeking van een 3-daags verblijf bij Hampshire hotels (actiecode Spoorboekje, zal vast vaker te gebruiken zijn). Te koop in mei, te gebruiken in juni t/m augustus. Je betaalt dan voor 2 personen, excl. ontbijt en toeristenbelasting ¤ 79,00, ¤ 89,00 of ¤ 99,00.

De schuingedrukte bonnen ga ik niet gebruiken, dus als ik er iemand een plezier mee kan doen, hoor ik het graag.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:Essie78 schreef op 23 april 2012 @ 13:06:

[...]

Ja, dat kan ik! Hij ligt al het hele weekend op de bank (tijd om op te ruimen ), ben er best blij mee!

- 2x Kaartje waarmee je voor de prijs van 2e klas in de 1e klas mag zitten. Geldig op een zaterdag of zondag in mei.

- 1x Railrunner, voor kinderen van 4 tot 11 jaar, onder begeleiding van volwassene. Ook geldig op een zaterdag of zondag in mei.

- 1x Meereiskaart, waarmee je gratis meereist met iemand die een geldig vervoersbewijs heeft. Geldig in mei, doordeweeks na 9 uur en op zaterdag en zondag.

De spoordeelbonnen:

- Gratis appelflap bij aankoop van een warme drank. Geldig in mei

- Voor ¤ 1,50 met de trein naar het Dolfinarium. Via spoordeelwinkel kun je een trein- en toegangskaartje kopen voor ¤ 27,00 p.p. (¤ 24,00 p.kind). Te boeken t/m 31 mei en geldig tot 15 juli.

- 2e Kaartje gratis bij Madame Tussauds, max. 2 personen gratis (bij 4 personen dus). Geldig in mei.

- 2e Kaartje gratis Sea Life Scheveningen, max. 2 personen gratis. Geldig in mei.

- 2e Kaartje gratis Beeld en Geluid, max. 1 persoon gratis per bon. Geldig in mei.

- 2e Appelgebakje met slagroom en een drankje gratis (max ¤ 8,00) bij restaurant Plein XIX in Den Haag. Geldig in mei.

- Voor ¤ 25,00 een trein- en toegangskaartje voor de dierentuin in Emmen of Diergaarde Blijdorp. Te boeken tot 31 mei, te gebruiken tot 30 juni.

- 2 OV-fietsritten en 2x stallen gratis als je OV-fiets abonnee wordt. Geldig tot 31 mei.

- 2e Kaartje gratis voor Miniworld Rotterdam, max. 1 persoon per bon gratis. Geldig in mei.

- 2e Kaartje gratis bij Omniversum Den Haag in mei. Max. 1 persoon per bon.

- Gratis snack naar keuze bij Smullers, als je een puntzak frites koopt in mei.

- 2e Overnachting gratis bij boeking van een 3-daags verblijf bij Hampshire hotels (actiecode Spoorboekje, zal vast vaker te gebruiken zijn). Te koop in mei, te gebruiken in juni t/m augustus. Je betaalt dan voor 2 personen, excl. ontbijt en toeristenbelasting ¤ 79,00, ¤ 89,00 of ¤ 99,00.

De schuingedrukte bonnen ga ik niet gebruiken, dus als ik er iemand een plezier mee kan doen, hoor ik het graag.Je moet dan toch een treinkaartje hebben om die andere kortingen ook te krijgen? Ik ging vorig jaar naar Railzminiworld in elk geval en daar kon ik niks met de bon toen..
Zojuist een mail dat mijn yunomi pakket opgehaald kan worden!

Ik ga het pakket morgen ophalen, dit is mijn eerste pakket!
@Himalaya thanks! Ik was het alweer vergeten en heb gelijk 2 kaartjes besteld!

Wil al een hele tijd naar een vriendin aan de andere kant van het land maar dat is niet te betalen! Nu dus 2 voor de prijs van 1 ;)
via try now gratis flesje dove men+care showergel aan te vragen.

try now
Die beckers kroket bonnen zijn er niet meer
Heb net mn "gratis" bril bij Lensway besteld.

Moet wel 23.95 bijbetalen... Vind ik best veel voor een gratis bril maar altijd nog goedkoper dan bij de opticien.

Ben benieuwd!!!

O, weet trouwens iemand hoe het zit met afstellen en zo? Kan je dat bij zo'n oogmeetbusje van ze laten doen?

Of moet je dat zelf fixen?

En heb vandaag met 1minuut15 aan de telefoon 25 euro terugverdiend. Essent had bij onze overstap naar een andere leverancier opzegkosten gerekend die helemaal niet terecht waren. Even een belletje met de klantenservice en het wordt teruggestort!

De ratten!!! Let op dus!
Ik kreeg vandaag een mailtje van Beckers, dat ik toch het volledige bedrag terug krijg van de 8- stuks verpakking!
Pijnenburg 1 euro retour via Qnippo.

http://www.peijnenburg.nl/overheerlijk/1-euro-retour/
Even een praktische vraag. Ik heb een hotelletje geboekt, maar had mijn creditcard nog thuis. De reservering staat, en ik heb afgesproken om mijn cc-nummer nog even door te bellen. Welke gegevens moet ik doorgeven en welke gegevens mogen ze niet hebben ? Pincode niet, spreekt voor zich.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
PS Telefonisch geboekt, ik houd van intermenselijk contact.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Volgens mij het nummer wat op de voorkant staat, 3 cijfers van de achterkant en de vervaldatum.
Voor wie er blij wordt van de Spoordeelweken, ik heb ook alle bonnen hier liggen en ga er niks van gebruiken. Dus wie wil, graag mailtje naar gewoon suz @hotmail. com (zonder spaties uiteraard). Om misbruik te voorkomen, alleen voor VivaForummers (lees iets te vaak over al gebruikte codes enzo), dus kan zijn dat ik je even check via dit topic ;)

Jullie doen mijn dochter er ook een groot plezier mee, want die doet graag brieven op de bus en na 4 kaartjes richting oma deze week wordt het tijd voor wat anders. Ik zweer het, ze houdt in haar eentje TNT/TPG/PostNL overeind met al die kaarten en brieven die ze verstuurt hahahaha.
Leuk topic! Ik heb ook een tip voor vegetariers: bij Lidl verkopen ze vleesvervangers die lekker zijn, en een stuk goedkoper dan bij AH of andere supermarkten, 1,69 en soms in de aanbieding voor 1,29!
quote:himalaya schreef op 22 april 2012 @ 21:49:

Wat leuk Molly! Dat zou je niet meer verwachten als je op pagina 150 staat. Leuk!Die ene kwam het vandaag ophalen. En omdat ik nu dus haar smaak en maat wist, heb ik meteen nog een lading van zolder gehaald. Ze heeft op haar gemak staan passen in mijn slaapkamer en ze ging naar huis met die broek en een colbertje.
Wat leuk Molly!!

Heb je trouwens al je euroclix aanmeldpunten gekregen?
Berichtje voor Lydiam

Ik doe morgenochtend je uitzegels op de bus. Ik denk niet dat ik er nog meer krijg. Het zijn er 9.

Hopelijk heb je er veel plezier van !

Groetjes Anoes.
quote:Deerne schreef op 23 april 2012 @ 15:10:

Ik kreeg vandaag een mailtje van Beckers, dat ik toch het volledige bedrag terug krijg van de 8- stuks verpakking!Ja, ik ook. Heb ze dan ook ietwat gespamd afgelopen dagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven