Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonsuz schreef op 23 april 2012 @ 17:45:

Jullie doen mijn dochter er ook een groot plezier mee, want die doet graag brieven op de bus en na 4 kaartjes richting oma deze week wordt het tijd voor wat anders. Ik zweer het, ze houdt in haar eentje TNT/TPG/PostNL overeind met al die kaarten en brieven die ze verstuurt hahahaha.

Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar ik stop die irritante 'uitvaartverzkeringenpost' etc die je bij je post krijgt, ook altijd oningevuld terug in hun (gratis) antwoordenvelop. Opzouten met die meuk.

Heeft ze toch weer een brief te posten

Verder misschien een leuk briefje/tekening laten sturen aan een merk wat ze graag gebruikt en dat naar het antwoordnummer sturen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Gratis OB tampons klik
Eventjes niet on-topic geweest. Enorm druk met bruiloften,feestjes, maar ook met werk en noem maar op. Ik zit nu midden in de periode van de feesten (bruiloften) en dat merk ik zeker in mijn portemonnee. Gelukkig komt over een maand het vakantiegeld.

Zojuist de laatste pagina's hier doorgespit. Goede tip van de spoordeelweken! Vanaf 1 mei zijn de boekjes weer na te bestellen zag ik op de site van NS. Dan dus maar weer proberen.
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
quote:himalaya schreef op 23 april 2012 @ 18:06:

[...]

Ik weet niet hoe oud je dochter is, maar ik stop die irritante 'uitvaartverzkeringenpost' etc die je bij je post krijgt, ook altijd oningevuld terug in hun (gratis) antwoordenvelop. Opzouten met die meuk.

Verder misschien een leuk briefje/tekening laten sturen aan een merk wat ze graag gebruikt en dat naar het antwoordnummer sturen?Hahahaha die van die uitvaartverzekeringenpost is leuk gaan we doen Ze is trouwens 5 en dol op schrijven. Vandaar dat er wekelijks zeker 5 "brieven" de deur uit gaan naar iedereen die ze maar leuk vindt uit haar omgeving. Oma is meestal de klos maar ook de buurvrouw, mijn eigen oma, haar vroegere oppas en vriendinnetje aan de overkant van de straat worden gespamd. Leuke bezigheid, dat wel Maar ook goeie tip van briefje of tekening naar merk sturen, gaan we zeker doen!
quote:gewoonsuz schreef op 23 april 2012 @ 19:19:

[...]

Maar ook goeie tip van briefje of tekening naar merk sturen, gaan we zeker doen!Ik denk dat ze dat best wel leuk vinden, als tegenhanger van 'me speelhuis is niet ziet er niet geïmpregneerd en dat stond wel in de folder en nu heb ik een afschuwelijke paasdag gehad' brieven
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 23 april 2012 @ 19:32:

[...]

Ik denk dat ze dat best wel leuk vinden, als tegenhanger van 'me speelhuis is niet ziet er niet geïmpregneerd en dat stond wel in de folder en nu heb ik een afschuwelijke paasdag gehad' brieven Hahahaha ja mooi verhaal was dat. Wel lekker zo'n verder zorgeloos leven denk ik Lijkt me heerlijk, zulke problemen.
Zo de eerste dag van de hoogvliet zegel actie is begonnen en heb nog maar 1 zegel nodig. Vandaag iets vaker dan normaal weinig boodschappen gedaan bij de zelfscan dus veel zegels.

Zojuist kreeg ik nog een bon van iemand die ze zelf niet spaarde. Had ook nog een euro aan spaarpunten kado gekregen omdat ik derde in de rij was voor een boodschap van 99 cent. Winst dus! Ach wie het kleine niet eert....
quote:phoolan schreef op 23 april 2012 @ 17:54:

Leuk topic! Ik heb ook een tip voor vegetariers: bij Lidl verkopen ze vleesvervangers die lekker zijn, en een stuk goedkoper dan bij AH of andere supermarkten, 1,69 en soms in de aanbieding voor 1,29!die vind ik dus echt niet lekker. zo droog als ik weet niet wat
geoie actie bij jumbo!!!ik had champions gekocht en die wilde ik eten waren ze verschimmeld. ik er mee terug en kreeg een nw doos,. en mocht nog 4 groente/ fruit uitzoeken . heb 2 dozen druiven een kilo tomaten en een kilo bananen gedaan / stond op mijn boodschappen briefje scheelt toch mooi 4 euro
zo das idd. netjes van de jumbo zeester. Nou laat het je smaken!
Hoi,

Ik heb vandaag bij het kruidvat een bon voor 2e kaartje gratis gekregen. Kreeg je bij 5,- aan huismerkprodukten.

Geldig tot 30-06 bij de volgende parken:

Gaiazoo

Madame Tussaud

Ouwehands dierenpark Rhenen

Dierenrijk

Vogelpark Avifauna

Safaripark Beekse Bergen

Plopsa Coo Belgische Ardennen

Ik ga het zelf niet gebruiken, maar als iemand er belangstelling voor heeft, mail me dan maar dan stuur ik het naar je op

Trijntje@hetnetniet.nl
Ik zag net de tip van de vleesvervangers van de lidl. Zou ik dus niet doen, zoals zeester zegt: droge troep.

Echt de lekkerste vind ik persoonlijk die van de appie, en daar betaal ik dan graag iets meer voor. Nog lekkerder zijn die van ekoland maar die zit een stad verderop en die zijn echt heel duur, voor mij te duur.

Wel gebruik ik de goedkopere vega gehakt voor door gerechten, dan proef je het verschil toch niet zo.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 april 2012 @ 23:08:

[...]

Als je 12 zegels hebt (die vind je op de achterkant van de bonnen van de hoogvliet) dan krijg je het product wat op die zegels staat gratis. Om de 2 weken ofzo wordt het een ander product.

Om de 3 weken wisselt het artikel dat je gratis krijgt.

Ik heb en had een hele voorraad wasmiddel, wasverzachter e.d. en toen ben ik aan het uitdelen gegaan binnen de familie.

10 flessen wasmiddel van 1 actieperiode dat was ik never weg .
quote:nellaaa schreef op 23 april 2012 @ 18:01:

Wat leuk Molly!!

Heb je trouwens al je euroclix aanmeldpunten gekregen?

Oh, niet meer opgelet. Goed dat je het zegt. Ik ga zo even kijken.

*Checkt* Ik denk het wel, heb opeens een stuk meer punten! Dank je!
Fijn dat ze er zijn
Hotel hoefde alleen het nummer op de voorkant en de vervaldatum te weten.

Pfffff, examens doen is DUUR. Examengeld + plus reiskosten + hotel omdat ik nooit op zo'n onchristelijk tijdstip in Amsterdam kan zijn met het OV.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Als je zo'n spoordeelboekje zoekt moet je dat gewoon even roepen in je omgeving, de meeste mensen gooien hem bij het oudpapier. Ik heb er ook niets aan in de maand mei, niets dat op mijn planning staat, dus die van mij gaat naar mijn collega.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Is er bij jullie ook zo hardhandig omgesprongen met je Yunomi-pakket? Ging het gisteren ophalen en vond al dat er een vreemd luchtje aan hing en toen ik hem openmaakte bleek dat de helft van de fles schuurmiddel over de andere produkten verpreid zat. En van de vaatwastabletten was er geen 1 heel.

Verder ben ik er heel blij mee, echt jammer dat Yunomi er mee stopt, vond het altijd makkelijk verdiend.
quote:himalaya schreef op 23 april 2012 @ 18:06:

[...]

Verder misschien een leuk briefje/tekening laten sturen aan een merk wat ze graag gebruikt en dat naar het antwoordnummer sturen?

Een oud collega van mij was zo zat met alle rotzooi post die hij kreeg, dat hij flessedoppen en zo spaarde. Die stopte hij dan in de retourenvelop met een briefje, jullie sturen mij jullie rotzooi, dus ik stuur jullie het mijne :-)

Hij had trouwens ook een goede voor als ze bellen met allerlei 'aanbiedingen'. Dan vroeg hij de naam van de beller en dan vroeg hij of de beller die naam kon spellen, dan spelde hij het fout en zo kon het nog wel even doorgaan. Wij lagen altijd in een deuk als we zoiets op het werk hadden, hij hield het altijd langer vol als de beller..
Op de Beaumonde zat een kortingscode van Zalando.

10 euro korting bij besteding van minimaal 50 euro, geldig t/m 28 juli; sommige merken uitgesloten, niet geldig icm andere acties en geldig op sale artikelen.

Ik denk dat hij meerdere keren te gebruiken is: BEAU3ZLN.
quote:dims schreef op 23 april 2012 @ 21:15:

Hoi,

Ik heb vandaag bij het kruidvat een bon voor 2e kaartje gratis gekregen. Kreeg je bij 5,- aan huismerkprodukten.

Geldig tot 30-06 bij de volgende parken:

Gaiazoo

Madame Tussaud

Ouwehands dierenpark Rhenen

Dierenrijk

Vogelpark Avifauna

Safaripark Beekse Bergen

Plopsa Coo Belgische Ardennen

Ik ga het zelf niet gebruiken, maar als iemand er belangstelling voor heeft, mail me dan maar dan stuur ik het naar je op

Hoi k heb je gemaild.

Kreeg zojuist je mail retour omdat het mail adres niet klopte.
quote:anoes schreef op 23 april 2012 @ 18:02:

Berichtje voor Lydiam

Ik doe morgenochtend je uitzegels op de bus. Ik denk niet dat ik er nog meer krijg. Het zijn er 9.

Hopelijk heb je er veel plezier van !

Groetjes Anoes.Superbedankt! Ben ik heel erg blij mee!
quote:noa_lynn schreef op 23 april 2012 @ 21:37:

[...]

Om de 3 weken wisselt het artikel dat je gratis krijgt.

Ik heb en had een hele voorraad wasmiddel, wasverzachter e.d. en toen ben ik aan het uitdelen gegaan binnen de familie.

10 flessen wasmiddel van 1 actieperiode dat was ik never weg .Wat jammer zeg, dat hier geen Hoogvliet in de buurt zit, dat zijn nog eens leuke acties!
Voor de Neutral-gebruikers: actie met 2de product gratis.

http://www.neutral.nl/Parfuminderen/
Mocht er nog iemand zo`n kruidvat 2e gratis bon krijgen hou ik mij aanbevolen.

die dr van dr hoog dag crempejes zijn op,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven