Dubbel kansloos...

23-04-2012 18:21 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken twee jongens die mij wel zien zitten. Ze zijn begin 20, jonger dan ik dus, maar allebei redelijk serieus voor hun leeftijd.

Jongen 1: Knap, lief, heel erg ambitieus, heeft heel veel aan zijn hoofd. Hij zei dat ie me leuk vond, trok dat toen terug en vindt me vervolgens nog leuker (dat merk ik). Hij is wel erg serieus voor zijn leeftijd en gaat niet zo mee in mijn gekkigheid, hij geniet er wel van als ik weer eens wat "vreemds" uithaal en moet er enorm om lachen. Gelukkig maar, hij lacht te weinig...

Jongen 2: Knap, iets minder lief, niet zo ambitieus, heeft eveneens veel aan zijn hoofd. Hij vroeg me naar een feestje te komen, deed toen heel erg afstandelijk, maar vroeg wel of ik van de week wat met m zou drinken om me wat te vertellen. Hij vindt me nog steeds leuk, dat wel. Deze jongen gaat wel mee in mijn gekkigheid en is zelf enorm grappig, hij maakt me meer aan het lachen dan jongen 1. Het is wel een beetje type getergde foute man.

Tot zover gezellig allemaal. Het punt is alleen, ik wil meer, maar niet alles. Ik wil geen relatie, met niemand. Maar ik wil ook niet niks... En als ik voor de 1 ga dan valt de ander (uiteraard) weg. Maar wat te doen? Liefde...het is zo niet mijn ding...

Ach laat ik er maar een polletje bij gooien.

Wie van de twee?

Totaal aantal stemmen: 37

Jongen 1 (54%)
Jongen 2 (46%)
Neuk ze gewoon na elkaar.
Ben je verliefd?
Beetje flieft wel ja... En dat vind ik al eng genoeg.
Jongen 2, Minny, lachen is zo belangrijk !!

Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Als je zo twijfelt vind je denk ik geen van de twee echt leuk.

Begin 20, zijn ze een stuk jonger dan jij of heb ik dat verkeerd onthouden?
Zeg maar Spijker.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 18:24:

Beetje flieft wel ja... En dat vind ik al eng genoeg.Op wie dan?
Zeg maar Spijker.
quote:zammm schreef op 23 april 2012 @ 18:23:

Neuk ze gewoon na elkaar.

Ik denk niet dat ze daar blij van worden eigenlijk. Nou ja, de eerste eerst wel, de ander meteen niet, en uiteindelijk allebei niet. Maar ik weer wel...
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 18:21:

Ik ken twee jongens die mij wel zien zitten. Ze zijn begin 20, jonger dan ik dus, maar allebei redelijk serieus voor hun leeftijd.

Jongen 1: Knap, lief, heel erg ambitieus, heeft heel veel aan zijn hoofd. Hij zei dat ie me leuk vond, trok dat toen terug en vindt me vervolgens nog leuker (dat merk ik). Hij is wel erg serieus voor zijn leeftijd en gaat niet zo mee in mijn gekkigheid, hij geniet er wel van als ik weer eens wat "vreemds" uithaal en moet er enorm om lachen. Gelukkig maar, hij lacht te weinig...

Jongen 2: Knap, iets minder lief, niet zo ambitieus, heeft eveneens veel aan zijn hoofd. Hij vroeg me naar een feestje te komen, deed toen heel erg afstandelijk, maar vroeg wel of ik van de week wat met m zou drinken om me wat te vertellen. Hij vindt me nog steeds leuk, dat wel. Deze jongen gaat wel mee in mijn gekkigheid en is zelf enorm grappig, hij maakt me meer aan het lachen dan jongen 1. Het is wel een beetje type getergde foute man.

Tot zover gezellig allemaal. Het punt is alleen, ik wil meer, maar niet alles. Ik wil geen relatie, met niemand. Maar ik wil ook niet niks... En als ik voor de 1 ga dan valt de ander (uiteraard) weg. Maar wat te doen? Liefde...het is zo niet mijn ding...

Ach laat ik er maar een polletje bij gooien.

Heb je poll niet ingevuld, omdat ik voor geen van beide jongens meteen volledig zou gaan.

Allereerst vraag ik me af, of ze echt zo 'into you' zijn, vanwege het dikgedrukte citaat.

Daarnaast zou ik gewoon lekker met ze allebei om blijven gaan om te kijken of er iets uit voort zou komen.
quote:spijk-er schreef op 23 april 2012 @ 18:25:

[...]

Op wie dan?Dat wisselt. Jongen 2 vond ik meteen al leuk, al ken ik jongen 1 langer, maar dat is een beetje aan het verschuiven geslagen. Ik weet ook niet of verliefd het correcte woord is.

Ja ze zijn een stuk jonger dan ik.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 18:24:

Beetje flieft wel ja... En dat vind ik al eng genoeg.

Wie ben jij en waarom heb je Minny's account gehackt?
Ach leeftijd is niet belangrijk joh. Wie heeft de grootste p*k?
quote:Fluffiej schreef op 23 april 2012 @ 18:26:

[...]

Heb je poll niet ingevuld, omdat ik voor geen van beide jongens meteen volledig zou gaan.

Allereerst vraag ik me af, of ze echt zo 'into you' zijn, vanwege het dikgedrukte citaat.

Daarnaast zou ik gewoon lekker met ze allebei om blijven gaan om te kijken of er iets uit voort zou komen.Hij zei dat ie me niet leuk vond, dat het een grapje was, omdat ik niet thuis gaf. Maar sindsdien heeft het terugnemen een beetje teruggenomen...ehm...zoiets.

Ik ben degene die moeilijk doet vooral, dus ik kan me hun reactie wel voorstellen.
Dat wisselt? Dan denk ik dat je een beetje kriebels krijgt van de aandacht op zich, en niet van specifiek een van die jongens.
Zeg maar Spijker.
quote:bammetjebamie schreef op 23 april 2012 @ 18:28:

[...]

Wie ben jij en waarom heb je Minny's account gehackt?
quote:spijk-er schreef op 23 april 2012 @ 18:29:

Dat wisselt? Dan denk ik dat je een beetje kriebels krijgt van de aandacht op zich, en niet van specifiek een van die jongens.Neuh, aandacht krijg ik wel meer. Het is wel zo dat het wisselt per keer dat ik ze zie.
Geen van beide als je het niet weet. Je wilt geen relatie maar je wilt ook niet alleen zijn. Als je echt de perfecte jongen hebt wil je zeker een relatie en er niet alleen één uitzoeken om niet alleen te zijn.
quote:zammm schreef op 23 april 2012 @ 18:28:

Ach leeftijd is niet belangrijk joh. Wie heeft de grootste p*k?Hahaha, ja dat zou een doorslaggevende factor kunnen zijn.
quote:fala1989 schreef op 23 april 2012 @ 18:30:

Geen van beide als je het niet weet. Je wilt geen relatie maar je wilt ook niet alleen zijn. Als je echt de perfecte jongen hebt wil je zeker een relatie en er niet alleen één uitzoeken om niet alleen te zijn.Hallo! We leven niet meer in 1953, zoals ik al zei: gebruik ze alleen voor de sex fun.
quote:fala1989 schreef op 23 april 2012 @ 18:30:

Geen van beide als je het niet weet. Je wilt geen relatie maar je wilt ook niet alleen zijn. Als je echt de perfecte jongen hebt wil je zeker een relatie en er niet alleen één uitzoeken om niet alleen te zijn.Waar heb ik geschreven dat ik niet alleen wil zijn? Ik vind het prima alleen, daarom wil ik ook geen relatie. Bij deze jongens wil ik iets meer, maar niet alles. Met niemand.
quote:zammm schreef op 23 april 2012 @ 18:32:

[...]

Hallo! We leven niet meer in 1953, zoals ik al zei: gebruik hen alleen voor de sex fun. Daar vind ik ze iets te lief voor, om twee gebroken hartjes achter me te laten. Maar het idee is zeer aanlokkelijk
Je zegt dat je geen relatie wilt, dus dan is het toch duidelijk?

Je wilt ze slechts als minnaar.

Gewoon open over zijn en uitspreken.
Ik ga voor nr2, als je toch geen relatie wilt, kan je met die volgens mij het leukst.. Geen relatieën...?
Dus als je " het " er met één doet, vindt de ander je niet aardig genoeg om zuiver platonisch, zonder kans op meer , met je om te blijven gaan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ze hoeven het toch niet van elkaar te weten?

En als je geen relatie met ze wil, maar zij wel met jou, zal er toch wel een hartje gebroken worden. Of je er nou 1 kiest voor de fun of 2. Ik zou zeggen, lekker afwisselen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven