Dubbel kansloos...

23-04-2012 18:21 230 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken twee jongens die mij wel zien zitten. Ze zijn begin 20, jonger dan ik dus, maar allebei redelijk serieus voor hun leeftijd.

Jongen 1: Knap, lief, heel erg ambitieus, heeft heel veel aan zijn hoofd. Hij zei dat ie me leuk vond, trok dat toen terug en vindt me vervolgens nog leuker (dat merk ik). Hij is wel erg serieus voor zijn leeftijd en gaat niet zo mee in mijn gekkigheid, hij geniet er wel van als ik weer eens wat "vreemds" uithaal en moet er enorm om lachen. Gelukkig maar, hij lacht te weinig...

Jongen 2: Knap, iets minder lief, niet zo ambitieus, heeft eveneens veel aan zijn hoofd. Hij vroeg me naar een feestje te komen, deed toen heel erg afstandelijk, maar vroeg wel of ik van de week wat met m zou drinken om me wat te vertellen. Hij vindt me nog steeds leuk, dat wel. Deze jongen gaat wel mee in mijn gekkigheid en is zelf enorm grappig, hij maakt me meer aan het lachen dan jongen 1. Het is wel een beetje type getergde foute man.

Tot zover gezellig allemaal. Het punt is alleen, ik wil meer, maar niet alles. Ik wil geen relatie, met niemand. Maar ik wil ook niet niks... En als ik voor de 1 ga dan valt de ander (uiteraard) weg. Maar wat te doen? Liefde...het is zo niet mijn ding...

Ach laat ik er maar een polletje bij gooien.

Wie van de twee?

Totaal aantal stemmen: 37

Jongen 1 (54%)
Jongen 2 (46%)
Foute titel: moet zijn dubbel kans.

Zou het van de neuk af laten hangen. Ben benieuwd of lover 1 ook zo serieus is in bed? En of 2 dan misschien inderdaad niet zo lief is?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2012 @ 18:36:

Dus als je " het " er met één doet, vindt de ander je niet aardig genoeg om zuiver platonisch, zonder kans op meer , met je om te blijven gaan?Nee, dat zei ik niet. Ik zal met beiden blijven omgaan, maar sla ik de ene weg in, dan is de andere (deels) afgesloten. Het voelt niet goed om ze beiden te gaan "uitproberen". Daar vind ik ze te lief voor.
Waarom een topic openen als je toch geen relatie wilt ?

vind het overigens een beetje raar om hierover een pol te openen dus als wij stemmen voor een van de twee, gaat die door naar de volgende ronde? hahaha

ik zou gewoon met allebei vrienden blijven en wel zien wat er van komt.
quote:BubblyToes schreef op 23 april 2012 @ 18:39:

Ze hoeven het toch niet van elkaar te weten?

En als je geen relatie met ze wil, maar zij wel met jou, zal er toch wel een hartje gebroken worden. Of je er nou 1 kiest voor de fun of 2. Ik zou zeggen, lekker afwisselen Ik heb ze op dezelfde plek leren kennen, dus ze kennen elkaar wel. Geen vrienden verder of zo, dat niet.

De reden dat ik met jongen2 niet gezoend heb die avond, is dat jongen1 het kon zien en ik dat sneu vond. Toen was jongen1 nog niet echt een optie voor mij (ik zag m als een jochie) maar sinds dat gesprek zie ik m anders...
Oeh dat ze elkaar kennen maakt het wel lastiger ja haha.

Misschien nog even wachten tot je zeker bent om een keuze te maken?
Ja, ik doe nu in elk geval niks. Ik ben ook meer met hun gevoel bezig, ik wil ze niet kwetsen, dan dat van mezelf. Want stel dat ik me op 1 van de 2 ga richten, dan nog wil ik geen relatie. En kan ik dat wel maken?
Hoeveel groter is de kans dat ze écht heullll erg verliefd op je zijn, ipv dat ze je als een neukbare MILF zien?

Heb jij het idee dat zo'n begin twintiger een relatie wil met een (veel?) oudere vrouw met twee kinderen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Duidelijk zijn. En kom op, je bent flink wat ouder (toch?) dan zij, je hebt een kind, denk je dat zij per definitie op iets serieus inzetten? Dat vraag ik me ook af hoor.
Niet als diegene die je hebt gekozen wel een relatie wilt met jou. Maar dat weet je pas als je hebt aangegeven dat je zelf geen relatie wilt. Misschien vind de ene dat dan niet kunnen, maar kan de ander er wel mee leven! Je hebt dus eigenlijk dubbel kans
quote:Eindeloos schreef op 23 april 2012 @ 18:25:

Jongen 2, Minny, lachen is zo belangrijk !!

Succes!eens!
Wat Bgb zegt, dus
Ja dat weet ik zeker. Kan niet alles vertellen, herkenbaarheid, maar dat weet ik zeker. Verliefdheid kun je niet sturen naar het perfecte plaatje, en blijkbaar zien zij iets in mij dat leuk is. Overigens is dit niet de eerste keer, een SV van mij van begin 20 is ook verliefd op me geworden, dus dat heb ik helaas af moeten kappen. Die dingen gebeuren hoor, echt. En 31 is niet oud

@BubblyToes: Dat is wel een goeie ja!
Als je geen relatie wil, kun je ze toch allebei gebruiken? Om en om, altijd makkelijk 'n reserve te hebben als de ander 'n weekend niet kan.
Lachen is inderdaad belangrijk, maar ik vind het wel grappig dat de meeste stemmen naar de getergde foute man neigen. Jongen2 is overigens ouder dan jongen1.
Val jij zelf op jongere jongens, Minny?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2012 @ 18:55:

Hoeveel groter is de kans dat ze écht heullll erg verliefd op je zijn, ipv dat ze je als een neukbare MILF zien?

Heb jij het idee dat zo'n begin twintiger een relatie wil met een (veel?) oudere vrouw met twee kinderen?Ja, dit dus!
quote:elninjoo schreef op 23 april 2012 @ 19:01:

Als je geen relatie wil, kun je ze toch allebei gebruiken? Om en om, altijd makkelijk 'n reserve te hebben als de ander 'n weekend niet kan. Als dat te regelen was dan zou dat geweldig zijn!
Ik heb trouwens op 1 gestemd, die omschrijving sprak me iets meer aan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2012 @ 19:02:

Val jij zelf op jongere jongens, Minny?Meestal van in de 20 ja. Vroeger nooit, maar de laatste tijd wel.
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 19:03:

[...]

Als dat te regelen was dan zou dat geweldig zijn!Kennen ze elkaar en/of komen ze uit dezelfde plaats? Loop je kans de ander tegen te komen als je met de ander uit (eten) gaat?
quote:_minny schreef op 23 april 2012 @ 19:04:

[...]

Meestal van in de 20 ja. Vroeger nooit, maar de laatste tijd wel.

Omdat?

Of geen idee waarom?
quote:elninjoo schreef op 23 april 2012 @ 19:04:

[...]

Kennen ze elkaar en/of komen ze uit dezelfde plaats? Loop je kans de ander tegen te komen als je met de ander uit (eten) gaat?Die kans is heel groot, sterker nog, ik heb ze op dezelfde plek leren kennen. Daar kom ik dus niet mee weg. En eigenlijk wil ik dat ook niet, voelt oneerlijk. Maar als ik het zo kan regelen dat het alleen voor de fun is...dat zou geweldig zijn.
Ik persoonlijk zou voor geen van beide gaan. Maar als je voor de lol met iemand wil scharrelen (wat me niet zo'n goed idee lijkt omdat je al een soort van "flieft" bent ) dan zou ik voor nummer 2 gaan, heb je meer lol mee en beseft waarschijnlijk beter dan nummer 1 dat dit tijdelijk en voor de seks (?) is. Moet je nummer 1 niet aandoen als hij je echt leuk vind.

Sterkte
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 april 2012 @ 19:06:

[...]

Omdat?

Of geen idee waarom?Ik keek vroeger nooit naar jonger, viel altijd op oudere mannen. Totdat ik op 28e versierd werd door een jongere jongen. Dat beviel zo goed dat ik mijn blikveld wat verbreed heb, en bij de energie en levenslust van 20ers steken veel oudere mannen behoorlijk karig af. Ik zie heus wel aantrekkelijke oudere mannen, maar heb er minder oog voor nu.
Je kunt ze ook zeggen dat je op dit moment niet op zoek bent naar 'n relatie, maar wel gewoon lol wil hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven