Een lekkere gemengde maaltijdsalade. Maar spinazie-a-la-creme is ook lekker. Of tuinboontjes. Maar eigenlijk eten we het vaakste broccoli. Makkelijk klaar te maken, en erg gezond.
Ja super, we zijn zelfs met ze op vakantie geweest. De buren boven ons en aan de andere kant hebben we niet echt contact mee behalve het standaard praatje over het weer.
Dankjullie, meiden Vriend legde na 't eten zn hand op mijn hart... Ik voel 't al, jij moet hier lekker voor de tv gaan zitten, ga ik opruimen en afwassen We halen 't positieve er maar weer uit, haha!
Nee, nooit gegeten, ben er wel benieuwd naar eigenlijk!!
Zo in de auto voor mijn werk naar Helmond, hopelijk niet al te laat weer naar huis en daarna naar eten bij een vriendin waarna we samen naar de musical "Saturday Night Fever" gaan. Leuke dag in het vooruitzicht dus!
Mmm.. Beetje sloompjes nog.. Toch een beetje overdonderd door het gebeuren gister, merk ik. Op zich verder een prima humeur. Vanmiddag komt iemand mn ketel reinigen, dus duik ik achter de naaimachine. Therapeutisch naaien
Ik had op MP een naaimachine gekocht, een tijdje mee aan de slag geweest maar had steeds ruzie met dat ding. Was 90% vd tijd bezig met de vastgelopen draad uit het spoelhuis te pulken, of de losgeschoten draad weer terug te rijgen; FRUSTEREND!
Dus eh...Nee, ik geloof niet dat ik er erg handig in ben...
hoeveel tijd ben jij gemiddeld op dit forum?
Anoniem_65740
dinsdag 24 april 2012 om 12:11
Teveel . Ik heb eigenlijk geen idee, het wisselt heel erg per dag en per week. Gemiddeld zo'n twee uur per week?