The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Eigenlijk bar weinig. Nogal een heftige spannende week achter de rug, dit weekend nauwelijks iets gedaan. Samen uitgebreid geontbijt. Even de stad in geweest, leuke tas en boek gekocht, verder beetje geïnternet en dat boek gelezen. Was wel relaxed.

Heb jij de komende week iets bijzonders in de planning?
Niet echt. O wacht, ik ben/word jarig, maar dat vind ik allemaal niet zo belangrijk.

Wat doe jij als je niet vooruit te branden bent, maar eigenlijk superveel moet doen?
I am surrounded by morons
(Alvast gefeliciteerd, Twis!)

Me schuldig voelen, een compromis sluiten en alleen de meest dringende dingen doen. Rest proberen te delegeren (Jeeee, nu is m'n band van m'n fiets stuk, wat lastig...ik ben daar ook zoooo onhandig in....Hoe deed jij dat de vorige keer ook al weer...?Zag er ZOOO handig uit...Echt stoer! *knipper-knipper-knipper*)

En jij?
Van harte, Twisted

Zet vast de spullen klaar voor de volgende dag, zodat ik dan wel aan de slag moet.

Waar heb jij het laatst naar geluisterd/gekeken op You Tube?
Ik wens je alvast een fijne verjaardag Twist, ookal geef je er niets om. Ik wens je alle goeds voor het komende jaar! Ik ben ook deze week jarig

Oh help... Heel schaamteloos: Right Said Fred met You're my mate!

Welk lied is jouw guilty pleasure?
Ik kan me eigenlijk niets bedenken...

Maak jij wel eens zelf brood?
Relight my fire. Van wie.... geen idee.

Op welke sites, m.u.v. je mail en viva.nl, ben je vaak te vinden?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zalando en nu.nl

Waar krijg jij acuut jeuk van?
Van die 8 hechtingen op m'n rug! (Om GEK van te worden; mag er niet aankomen!)

Heb jij een litteken? (Waarvan?)
*lastig ikbenik sterkte ermee!*

ja van mijn blindedarm ontsteking

Wat zou jij eigenlijk moeten laten maar doe je toch?
Chocolade, snoep en koek eten ,

(en rondom die jeukende hechtingen krabben , haha!)

en jij?
Roken als ik alcohol drink. Gewoon overdag en in nuchtere toestand heb ik er helemaal geen behoefte aan.

O ja, en snoepen.

En jij?
Bedankt voor de felicitaties trouwens!
te laat naar bed gaan

welk vak vond jij op school het leukste?
Engels (in de bovenbouw tenminste); tijdschriften lezen enzo.

En wat je minst favoriete vak?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 april 2012 @ 23:08:

Relight my fire. Van wie.... geen idee.Op welke sites, m.u.v. je mail en viva.nl, ben je vaak te vinden?Dan Hartman '80 jaren misschien, je hebt natuurlijk meerder versie's
Frans, heb er ook totaal niets aan gehad..vreselijke taal.

Leukste: wiskunde, daar heb ik zeeer veel aan gehad

Wat is jou mooiste herinnering van de schooljaren?
De gezelligheid en veel vrije tijd. Lekker stappen door de weeks en als je te brak was bleef je in bed liggen. Heerlijk!

De studie ging me ook redelijk makkelijk af dus er was voldoende tijd over om van het leven te genieten.

En wat is jou mooiste herinnering?
Die ga ik nog maken!!!

ben jij links of rechtshandig?
Enge nacht gehad.. Hart deed raar. Vanmiddag naar ziekenhuis voor hartfilmpje. Enorm hoge bloeddruk (160/105) en een hartslag van 120 slagen p.m. Zit aan beide kanten in de familie, overgewicht, stress. Vind 't spannend!

Rechts. Maar kan ook opvallend veel met links, behalve netjes schrijven.

Zitten er bepaalde ziektes of afwijkingen in jouw familie?
Oei, wat eng, Juul! Ik heb dat een paar keer gehad met dat m'n hart heel raar oversloeg, en dan wel een half uur nonstop bleef "flubberen" (heb er geen ander woord voor; zo voelde dat; alsof je hart fladdert ipv slaat en ik werd week/slap in de benen). Ik heb toen ook n hartfilmpje laten maken, maar dat stelde niets voor; paar plakkers erop, 5 seconden stilliggen en ik kon weer gaan. Natuurlijk was er in die 5 seconden niets aan de hand. Bloeddruk was verder goed. Daarna nergens meer last van gehad, alleen heel af en toe nog onregelmatig geklop. Maar dat schijnt onschuldig te zijn. Maar idd; is erg gevoelig voor stress, en overgewicht heeft ook veel invloed. Sterkte!

Mijn opa is aan een hartstilstand overleden, verder zou ik 't niet weten...

Ben jij snel ongerust als je iets voelt in je lijf?
Ja best wel, en ik ben dan ook zo'n googledramaquen Gelukkig heb ik een relativerende vriend

Als jij in een serie mocht spelen, in welke serie zou je dan spelen en welk personage zou je dan zijn?
ja, maar dat heef wel een reden

welke vis vind je lekker om te eten?
dubbel
Op 't filmpje niets te zien, wel te horen met stethoscoop. Hart slaat steeds over, is alleen in rust, blijkt en inderdaad onschuldig. Nog steeds extreem hoge bloeddruk.. 168/110. Onderzoeken volgen: hartecho, 24u bloeddruk kastje en vanmiddag meteen bloedgeprikt. Arts denkt aan schildklierafwijking. Gaan ze nu allemaal testen.. Wordt vervolgd!

Ik vind Tilapiafilet lekker.. En Pangasius.. Oh wacht, makreel, zalm, mosselen, nieuwe haring, kibbeling, paling, garnalen, oesters.. Ik vind echt alles lekker!!

Wat vind jij het lekkerste stukje vlees?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven