The Never Ending Question deel 85
zondag 22 april 2012 om 19:46
Eigenlijk bar weinig. Nogal een heftige spannende week achter de rug, dit weekend nauwelijks iets gedaan. Samen uitgebreid geontbijt. Even de stad in geweest, leuke tas en boek gekocht, verder beetje geïnternet en dat boek gelezen. Was wel relaxed.
Heb jij de komende week iets bijzonders in de planning?
Heb jij de komende week iets bijzonders in de planning?
zondag 22 april 2012 om 20:02
(Alvast gefeliciteerd, Twis!)
Me schuldig voelen, een compromis sluiten en alleen de meest dringende dingen doen. Rest proberen te delegeren (Jeeee, nu is m'n band van m'n fiets stuk, wat lastig...ik ben daar ook zoooo onhandig in....Hoe deed jij dat de vorige keer ook al weer...?Zag er ZOOO handig uit...Echt stoer! *knipper-knipper-knipper*)
En jij?
Me schuldig voelen, een compromis sluiten en alleen de meest dringende dingen doen. Rest proberen te delegeren (Jeeee, nu is m'n band van m'n fiets stuk, wat lastig...ik ben daar ook zoooo onhandig in....Hoe deed jij dat de vorige keer ook al weer...?Zag er ZOOO handig uit...Echt stoer! *knipper-knipper-knipper*)
En jij?
zondag 22 april 2012 om 21:28
maandag 23 april 2012 om 13:05
Enge nacht gehad.. Hart deed raar. Vanmiddag naar ziekenhuis voor hartfilmpje. Enorm hoge bloeddruk (160/105) en een hartslag van 120 slagen p.m. Zit aan beide kanten in de familie, overgewicht, stress. Vind 't spannend!
Rechts. Maar kan ook opvallend veel met links, behalve netjes schrijven.
Zitten er bepaalde ziektes of afwijkingen in jouw familie?
Rechts. Maar kan ook opvallend veel met links, behalve netjes schrijven.
Zitten er bepaalde ziektes of afwijkingen in jouw familie?
maandag 23 april 2012 om 15:25
Oei, wat eng, Juul! Ik heb dat een paar keer gehad met dat m'n hart heel raar oversloeg, en dan wel een half uur nonstop bleef "flubberen" (heb er geen ander woord voor; zo voelde dat; alsof je hart fladdert ipv slaat en ik werd week/slap in de benen). Ik heb toen ook n hartfilmpje laten maken, maar dat stelde niets voor; paar plakkers erop, 5 seconden stilliggen en ik kon weer gaan. Natuurlijk was er in die 5 seconden niets aan de hand. Bloeddruk was verder goed. Daarna nergens meer last van gehad, alleen heel af en toe nog onregelmatig geklop. Maar dat schijnt onschuldig te zijn. Maar idd; is erg gevoelig voor stress, en overgewicht heeft ook veel invloed. Sterkte!
Mijn opa is aan een hartstilstand overleden, verder zou ik 't niet weten...
Ben jij snel ongerust als je iets voelt in je lijf?
Mijn opa is aan een hartstilstand overleden, verder zou ik 't niet weten...
Ben jij snel ongerust als je iets voelt in je lijf?
maandag 23 april 2012 om 17:40
Op 't filmpje niets te zien, wel te horen met stethoscoop. Hart slaat steeds over, is alleen in rust, blijkt en inderdaad onschuldig. Nog steeds extreem hoge bloeddruk.. 168/110. Onderzoeken volgen: hartecho, 24u bloeddruk kastje en vanmiddag meteen bloedgeprikt. Arts denkt aan schildklierafwijking. Gaan ze nu allemaal testen.. Wordt vervolgd!
Ik vind Tilapiafilet lekker.. En Pangasius.. Oh wacht, makreel, zalm, mosselen, nieuwe haring, kibbeling, paling, garnalen, oesters.. Ik vind echt alles lekker!!
Wat vind jij het lekkerste stukje vlees?
Ik vind Tilapiafilet lekker.. En Pangasius.. Oh wacht, makreel, zalm, mosselen, nieuwe haring, kibbeling, paling, garnalen, oesters.. Ik vind echt alles lekker!!
Wat vind jij het lekkerste stukje vlees?