The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Leef eindelijk weer een beetje.. Gisteravond gezellig biertjes gedronken en nog nooit zo'n vreselijk kater gehad! Kon hélemaal niets meer.... Moest steeds overgeven terwijl er niets meer zat... PIJN!! Eindelijk blijft mn pijnstiller liggen. Never Mind the Buzzcocks is een Engelse popquizz die echt hilarisch is!

Ik denk 42 qua kleding en... 41 van schoenen. 80-C behamaat. Handschoenen M. Lengte ook nog? Vooruit, 1,72 gemiddeld.

Wat is jouw favoriete katermaaltijd? (mager dagje, 2 soepstengels en 1 sneetje wit brood)
Hahaha! Sterkte Juul! (sorrie! )

Droog biscuitje en wat slappe thee. En als ik ECHT BLIJF kotsen terwijl ik niks meer in mn maag heb en er alleen nog gal komt, dan neem ik wel eens wat melk om het zuur en bitter te neutraliseren

Wat is 'jouw' alcoholishce drankje...?
Pizza of pasta. En als ik echt heel brak ben, vind ik de Mac altijd wel fijn.

Wat krijg jij echt niet door je strot?
I am surrounded by morons
Prosecco, droge witte wijn en bier

Vraag blijft staan
Bedankt he... ;) Ik dronk dan ook wel eens melk, maar niet meer sinds dat er een keer koud weer uitkwam, das pas smerig!

Flubbervetjes aan vlees, boterhammen besmeerd met een dikke laag boter, orgaanvlees, zacht gekookt eitje waar je boterham nat van wordt, eten dat echt heeeeel pittig is.

En jij?
Champignons en dikke vetranden aan vlees.

Welke gave zou jij wel willen hebben?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Dat ik heel mooi kon zingen en/of pianospelen. Of gitaar, kortom zou wel graag muzikaal willen zijn.

Wat vind jij het mooiste land in Europa?
Ik twijfel tussen Frankrijk en Italië.

Heb jij veel last van je menstruatie?
Nee, niet meer.

Ga je naar Pinkpop?
Nee

Heb je een weekendje weg in het verschiet?
Nee, helaas niet

Jij wel?
Niet echt. Eerstvolgende is PinkPop

Ga je ook Jonari?

Wat is het leukste concert waar je ooit bent geweest en waarom wat dat zo leuk?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Veel plezier Ingelke, superleuk!! Ook 3x geweest. Wie wil je ECHT zien??

Dat was Lowlands 2009, ontzettend gelachen, prima weertje, gezellige mensen, super artiesten. Welke ik toen het gaafst vond was.... euhm... The Prodigy! Waanzinnig goed! Oh en the Opposites in de grote tent, toen ging 't dak er echt af!! Niet verwacht!!

Welke artiest heeft jou positief verrast?
De zanger van de 3J's. Ik schaarde hem altijd onder de palingpop ellende als J Smit en N&S. Totdat ik echt een keer naar hem luisterde en ontdekte dat hij een hele mooie, zuivere stem heeft. Volgens mij was dat bij de Beste Zanger van NL.

Wat was jouw grootste teleurstelling ooit?
...Pfff...eh...dat sinterklaas niet bestond vond ik behoorlijk shocking. Dat ze verd*mme met z'n allen jarenlang tegen me gelogen hadden. "Dan zal dat hele verhaal van Jezus enzo OOK wel gelogen zijn; vertel me DAT dan ook maar! Of mag ik DAT pas horen als ik 18 ben???"

Hoe hoorde jij dit nieuws?
Mijn 5 jaar oudere broer vertelde het me. Ik was nog erg jong, 5 of 6 misschien. Geen idee meer hoe ik reageerde.

En jij?
Een vriendinnetje was erachter gekomen via haar broer, het eerste wat ze deed was huilend naar mijn huis rennen om mij op de hoogte te brengen. Ik weet ook niet meer zo heel goed wat mijn reactie was.

Vind jij het fout dat kinderen op deze manier worden voorgelogen?
Ik was 8, mijn zus en moeder vertelden het me nadat we Sinterklaas gevierd hadden. Ben stampvoetend naar boven gegaan. Heb me daarna een tijd schuldig gevoeld dat ik altijd dure kado's aan Sinterklaas vroeg.. We hadden 't vroeger niet bepaald breed, en daarom vroeg ik de dure kado's van de Sint..

Als jij een eitje bakt, hoe eet je m dan het liefst?
Agossie, Juul, wat lief van je...Dat schuldig voelen bedoel ik...!

Dooier heel

wat eet je het liefst op/in je pannekoek?
Nouja... bewust zijn van de "armoede" in mijn gezin, bezorgd me nog regelmatig buikpijn. Bij mn zus ook. Had mn moeder een beetje voor moeten waken.

't Liefst met spek en kaas en poedersuiker! Ontdekte laatst bij toeval dat mijn halfbroertje dat ook doet, grappig!!

Welke animatiefilm vind jij 't leukst?
Ik vond de Lion King echt geweldig!

Ben jij wel eens naar een musical geweest en wat vond je er van?
naar die musical met die ABBA liedjes (had me er niks v voorgesteld maar werd er wel vrolijk van ), naar Mary Poppins met dochter (viel beetje tegen ), naar Jesuschrist Superstar (heerlijk om stilletjes mee te blèren)--> Super!

Ga jij wel eens naar de sauna?
Ik ben 20 jaar lang wekelijks naar de sauna geweest. Tot "mijn" sauna ging sluiten. Nu ga ik maar een paar keer per jaar.

Wat voor een wekker gebruik jij?
een radiowekker

ben jij vaak voor de wekker wakker?
Gebruik geen wekker, ben altijd rond dezelfde tijd wakker.

Heb je nog wat leuks gedaan dit weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven