Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
halen jullie dan elke week meerdere keren boodschappen bij de hoogvliet ofzo? want met 1x pw heb je nooit genoeg zegels of wel?
Weet dat Hoogvliet van die zelf scan kassa's heeft en dat veel mensen hun boodschappen daar in 2x afrekenen, dan heb je 2 kassabonnen en dus meer zegeltjes. (die staan op de achterkant van de kassabon en 2 losse is bij elkaar langer dan 1 langere bon)
Dat tikt wel aan dan ja...

Even een vraagje: weet iemand of die toegangskaartjes van de spoordeelweken ook zonder treinkaartje gelden?

Stond me bij van vorig jaar van niet, maar nu kan ik het niet vinden..
Mijn beste investering van vorige maand is trouwens een thermoskan geweest! Ik heb hem bij de voordeelwinkel voor 5 euro gekocht. Op de universiteit kost een kopje koffie mij gemiddeld 40 cent, daar drink ik er 2 per dag van. Laat de kostprijs van mijn eigen kopje nou 5 cent zijn, scheelt me toch 70 cent per dag. Oftewel na nog geen 10x gebruiken heb ik hem er al uit!
Wegens een overstap van bank zit ik momenteel even zonder creditcard. Dat blijkt onhandig en dus wil ik een nieuwe (voordelige) creditcard. Ik zag net dat Euroclix ook een creditcard heeft. Heeft iemand hier deze card toevallig? En zo ja, hoe bevalt dat? Eventuele andere tips voor creditcards zijn ook welkom.
Ik ben flink online aan het shoppen geweest. Wel met korting en ik had het echt nodig :-)

10% korting op alles bij Zalando: mijnkortingscode0204

Code voor gratis verzending bij www.greetz.nl: AFGVERI883JRW4NP

Code voor 15% korting bij www.ZwangerschapstestBestellen.nl: BZ15END0106

Hopelijk heeft iemand hier er nog iets aan. Ik weet niet hoelang ze nog geldig zijn.

Straks kroketten kopen van beckers. Ik heb een code nog in mijn mailbox.
quote:himalaya schreef op 20 april 2012 @ 20:15:

[...]

Het zijn er heel veel, voor diverse restaurants. Over het algemeen krijg je 25% korting op de rekening.Oké dankje.
quote:Fame schreef op 20 april 2012 @ 22:07:

[...]

Zat geen sticker op maar een geel kartonnen label waar het pakketje aan hing. Geldig tot augustus ofzo. Ik let heel goed op de datums en vooral de jaartallen.Bij welke winkel was dat? Ik weet dat ik het hier ergens had gelezen, maar kan het niet meer terugvinden in het topic.
quote:MadeM schreef op 24 april 2012 @ 14:24:

Wegens een overstap van bank zit ik momenteel even zonder creditcard. Dat blijkt onhandig en dus wil ik een nieuwe (voordelige) creditcard. Ik zag net dat Euroclix ook een creditcard heeft. Heeft iemand hier deze card toevallig? En zo ja, hoe bevalt dat? Eventuele andere tips voor creditcards zijn ook welkom.

Er zijn heel veel bedrijven die een creditcard 'aanbieden', maar dat je toch bij Mastercard of Visa zet. Alleen staat er dan een ander plaatje op de voorkant (bijv. ANWB, WNF, Rabobank).

Wat zouden de voordelen zijn bij Euroclix? Krijg je dan ook nog eens clix over je aankopen met je creditcard, ongeacht het bedrijf?

Bij de ANWB is je kaart volgens mij gratis tot het moment je hem voor de eerste keer gebruikt. Daarna (uit mijn hoofd) 25,- per jaar. Is een Visacard.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
@himalaya Met de Euroclix creditcard krijg je inderdaad clix over je aankopen met de creditcard. De card is het eerste jaar gratis en daarna kost ie jaarlijks 15 euro. Klinkt erg aantrekkelijk, maar aantrekkelijke deals maken me altijd wat achterdochtig.
Ik heb net de Dove Men+care gehaald met een 2+1 actie van Kruidvat, maar ik lees net in de voorwaarden van de actie dat er een geldig aankoopbewijs van één flacon van 250 of 400 ml. Dove Men + Care ingestuurd moet worden. Ik heb er 3 gekocht, maar ze staan wel allemaal apart vermeld op de kassabon. Zou dat problemen opleveren?
Ik ontdekte net het Eucerin pakketje in de brievenbus. Leuk!
Ik haalde mijn Yunomi pakket op en de citroengeur kwam me al tegemoet. Ik dacht dat de verpakkingen stuk waren maar dat was niet zo. Ben er blij mee!
quote:mi-jo schreef op 24 april 2012 @ 18:08:

Ik heb net de Dove Men+care gehaald met een 2+1 actie van Kruidvat, maar ik lees net in de voorwaarden van de actie dat er een geldig aankoopbewijs van één flacon van 250 of 400 ml. Dove Men + Care ingestuurd moet worden. Ik heb er 3 gekocht, maar ze staan wel allemaal apart vermeld op de kassabon. Zou dat problemen opleveren?nee lijkt me niet. neem aan dat ze minimaal 1 bedoelen.
Oké dan maak ik me dus weer druk om niks haha.
quote:Atelier_madame schreef op 24 april 2012 @ 11:07:

halen jullie dan elke week meerdere keren boodschappen bij de hoogvliet ofzo? want met 1x pw heb je nooit genoeg zegels of wel?

Ik kom er elke dag, alleen al vanwege mijn werk .

Door de zelfscan te gebruiken krijg je een extra lange bon omdat je en pint en een streepjescode dr op hebt om bij een poortje te scannen.

(Moet je alleen niet met de nieuwe zelfscan bij de gewone kassa gaan.)

Ook hier is de yunomi mail binnen, dus ga hm denk van het weekend ophalen.

Mijn auto moet binnenkort voor de apk naar de garage, nu ben ik vorig jaar gewaarschuwd dat ik mijn autobanden moet vervangen.

Weet iemand daar een leuk geprijsde oplossing voor?

Vorig jaar ben ik bij een autosloop geweest omdat het financieel echt niet ging.

Omdat de verleiding op mijn werk erg groot is wil ik eens rond gaan kijken wat voor leuke, lekkere lunches en tussendoortjes ik mee kan nemen naar mijn werk.

Nu loop ik even makkelijk en snel een rondje en hup zo weer ¤3,- minder in de portomonnee, wel weer een langere kassabon rijker .

Heeft iemand de GTA van Iglo al retour gekregen?
Ook ik heb vandaag de Yunomi pakketjes opgehaald voor mijn moeder en mezelf. Dit is mijn eerste pakket, leuk hoor.

Klein verschil; bij mama zaten er vaatwasser reinigingstabletten in, en bij mij vaatwas tabletten.
Ik heb nog geen bericht gehad van yunomi, is het normaal dat het bij sommige veel langer duurt? Of moet ik even contact opnemen?
Ik zou even op de site kijken van yunomi, bij zo'n bericht over de kwartaalpakketten van afgelopen keer.

Vaak staat daar ook bij wanneer je aan de bel zou moeten trekken e.d.

Mijn ervaring is wel dat yunomi niet of nauwelijks op mails reageert en ook niet echt klantvriendelijk is als je wel een reactie krijgt.

Op zich denk ik dat ze nog wel komen omdat er vandaag en gisteren ook weer een heleboel de mail hebben gekregen van kiala.
quote:himalaya schreef op 24 april 2012 @ 15:40:

[...]

Er zijn heel veel bedrijven die een creditcard 'aanbieden', maar dat je toch bij Mastercard of Visa zet. Alleen staat er dan een ander plaatje op de voorkant (bijv. ANWB, WNF, Rabobank).

Wat zouden de voordelen zijn bij Euroclix? Krijg je dan ook nog eens clix over je aankopen met je creditcard, ongeacht het bedrijf?

Bij de ANWB is je kaart volgens mij gratis tot het moment je hem voor de eerste keer gebruikt. Daarna (uit mijn hoofd) 25,- per jaar. Is een Visacard.

Je hebt ook "prepaid creditcards", ook wel debitcards genoemd.

http://www.gwktravelex.nl ... t-de-nadelen.asp?lang=NLD

Veiliger omdat ze niet aan je bankrekening worden gekoppeld, maar wel te gebruiken voor internetbetalingen. Omdat ze geen relief hebben worden ze (vaak) niet geccepteerd door autoverhuurbedrijven, maar als je geen auto hoeft te huren kom je er dus een heel eind mee.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:sunfl0wers schreef op 24 april 2012 @ 19:41:

Ook ik heb vandaag de Yunomi pakketjes opgehaald voor mijn moeder en mezelf. Dit is mijn eerste pakket, leuk hoor.

Klein verschil; bij mama zaten er vaatwasser reinigingstabletten in, en bij mij vaatwas tabletten.Bij mij zaten er ook de gewone vaatwastabletten in, die heb ik ook liever. Om te reinigen mik ik er een handvol soda in en laat hem op het heetste programma leeg draaien (vrekkentip!!)
Ik heb ook nog geen Yunomi-mail.

Heeft iedereen al wel beide bedragen van Oral-B binnen. Ik heb nog maar 1 bedrag ontvangen...
quote:sunfl0wers schreef op 24 april 2012 @ 09:01:

[...]

Hoi k heb je gemaild.

Kreeg zojuist je mail retour omdat het mail adres niet klopte.

Vaag, is gewoon mijn mailadres.

Maar had ook al een ander mailtje gehad en die heb ik het nu beloofd.
@dims: dankjewel voor de tip, ik ga zeker even naar de Kruidvat deze week om zo'n bon te scoren. Vijf euro aan eigen merk producten heb ik zo bij elkaar!
quote:Artemis schreef op 24 april 2012 @ 10:29:

Voor de Neutral-gebruikers: actie met 2de product gratis.

http://www.neutral.nl/Parfuminderen/

Bij mij geeft ie aan dat de actie tot 29 februari 2012 geldt......

Overigens hadden ze bij onze AH een display staan met 40% korting op de neutral, dat scheelt ook!

(gebruik het zelf niet, vind het nogal aan de prijs, wasmiddel van de lidl bevalt hier prima, zelfs bij mijn eczeem-klantjes!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven