Fashionista's getting ready for summer! #72
maandag 16 april 2012 om 00:09
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Deel 71
Deel 71
dinsdag 24 april 2012 om 12:07
dinsdag 24 april 2012 om 17:41
Ik ben ook gevoelig voor namen, en inderdaad bij nagellak. Maar ook bij oogschaduw's, lipgloss, lippenstift.
En voor geuren ook. Niet qua parfum, maar zoals nu op het werk, op de één of andere manier ruiken mijn post it's heel vies, dus dan gebruik ik ze ook niet.
Als een tas heel raar ruikt in de winkel koop ik hem niet.
En voor geuren ook. Niet qua parfum, maar zoals nu op het werk, op de één of andere manier ruiken mijn post it's heel vies, dus dan gebruik ik ze ook niet.
Als een tas heel raar ruikt in de winkel koop ik hem niet.
dinsdag 24 april 2012 om 18:45
Niet zo heel goed denk ik.
Gister tot 2:00 zitten leren
En ik heb zitten stampen op 1 term, want ik was ervan overtuigd dat deze terug zou komen in de toets, maar die kwam maar niet.
Dus ik heb er nog een vraag bij verzonnen en het antwoord erbij geschreven
Bij een andere vraag heb ik alle woorden die in me naar boven kwamen opgeschreven in de hoop dat er 4 goede antwoorden bij zitten
Gister tot 2:00 zitten leren
En ik heb zitten stampen op 1 term, want ik was ervan overtuigd dat deze terug zou komen in de toets, maar die kwam maar niet.
Dus ik heb er nog een vraag bij verzonnen en het antwoord erbij geschreven
Bij een andere vraag heb ik alle woorden die in me naar boven kwamen opgeschreven in de hoop dat er 4 goede antwoorden bij zitten