Fashionista's getting ready for summer! #72
maandag 16 april 2012 om 00:09
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.
Deel 71
Deel 71
woensdag 25 april 2012 om 10:03
woensdag 25 april 2012 om 10:04
woensdag 25 april 2012 om 10:06
ik heb 28 april een feest van de schoonouders van mijn broer, waar ik broer en zijn gezin ook zie, dan kan ik 4 mei toch daar wegblijven bij de verjaardag van schoonzus ? heb dan al iets anders gepland, zonder me dat te realiseren.
ik twijfel wel een beetje...
maar ach die doen ook wat ze zelf willen, waarom ik dan niet ?
ik twijfel wel een beetje...
maar ach die doen ook wat ze zelf willen, waarom ik dan niet ?
woensdag 25 april 2012 om 10:06
quote:alfea schreef op 25 april 2012 @ 10:03:
Chi! Jezus! Wat erg! Ik hoop dat die kapper wat voor je kan doen zeg, wat een narigheid.
Ik denk dat er wel een stuk af moet... Het valt opzich niet heel erg op maar met verschroeid haar kan je gewoon niks
Gelukkig klonk de kapper aan de telefoon heel geruststellend misschien kwam dat door mijn paniekerige stem en ze hebben een goede stylist vrijgeboekt voor me. Wel service. Ze gaan eerst kijken hoe mijn haar eraan toe is, en dan over tot actie.
Chi! Jezus! Wat erg! Ik hoop dat die kapper wat voor je kan doen zeg, wat een narigheid.
Ik denk dat er wel een stuk af moet... Het valt opzich niet heel erg op maar met verschroeid haar kan je gewoon niks
Gelukkig klonk de kapper aan de telefoon heel geruststellend misschien kwam dat door mijn paniekerige stem en ze hebben een goede stylist vrijgeboekt voor me. Wel service. Ze gaan eerst kijken hoe mijn haar eraan toe is, en dan over tot actie.
woensdag 25 april 2012 om 10:16
quote:Ceci schreef op 25 april 2012 @ 10:11:
ik was de onderbroek vergeten alf.
Ben inmiddels aangekleed, inclusief ondergoed Heb een dark wash straight leg jeans aan van de Dorothy Perkins tall line, en mijn zwarte top met rode strikje van Miss Candyfloss.
Chi, fijn dat je kapper je zo serieus neemt en een beetje gerust kon stellen. Ik duim voor een goede afloop!
ik was de onderbroek vergeten alf.
Ben inmiddels aangekleed, inclusief ondergoed Heb een dark wash straight leg jeans aan van de Dorothy Perkins tall line, en mijn zwarte top met rode strikje van Miss Candyfloss.
Chi, fijn dat je kapper je zo serieus neemt en een beetje gerust kon stellen. Ik duim voor een goede afloop!
woensdag 25 april 2012 om 10:17
quote:alfea schreef op 25 april 2012 @ 10:16:
[...]
Chi, fijn dat je kapper je zo serieus neemt en een beetje gerust kon stellen. Ik duim voor een goede afloop!leuke combi alf !
[...]
Chi, fijn dat je kapper je zo serieus neemt en een beetje gerust kon stellen. Ik duim voor een goede afloop!leuke combi alf !
woensdag 25 april 2012 om 10:40
quote:alfea schreef op 25 april 2012 @ 10:37:
Ik vind die rok echt heel lelijk tekenen, eigenlijk. Idee is wel goed- en ik wil ook nog steeds een maxirok, maar heb nog niks kunnen vinden helaas.
Milla, jammer dat je in je eerste post al gaat lopen spammen. Niet de bedoeling ik heb een mooie gezien in de zomerfolder van steps maar die is wel best opvallend ( zwart met een fotoprint van bloemen ) en vrij duur 99,95.
Ik vind die rok echt heel lelijk tekenen, eigenlijk. Idee is wel goed- en ik wil ook nog steeds een maxirok, maar heb nog niks kunnen vinden helaas.
Milla, jammer dat je in je eerste post al gaat lopen spammen. Niet de bedoeling ik heb een mooie gezien in de zomerfolder van steps maar die is wel best opvallend ( zwart met een fotoprint van bloemen ) en vrij duur 99,95.