Mode & Beauty alle pijlers

Fashionista's getting ready for summer! #72

16-04-2012 00:09 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 72 met een briljante OP die schaamteloos gekopieerd is van het vorige deel waarin Fashionista's elkaar weer gaan ontmoeten, en waarin we verder praten over alles dat van levensbelang is, of helemaal niet. Voor iedereen die op zoek is naar inspiratie, WOG/SOG, een goed gesprek, DIY tips, een luisterend oor of briljant advies.

Deel 71
wat ellendig chy !
Ik heb gelijk de kapper gebeld, ik kan voor een spoed-herstel-afspraak vanmiddag terecht. Bij één van de beste kappers van NL.

Collega wil een deel vergoeden. Dat is dan wel weer sympathiek.

Ik kan wel janken
zoon slaapt nog, als ie wakker is gaan we even naar de bank iets regelen, ja in het dorp verderop, wat een ellende, ons filiaal is net dicht.

krijg er zin van bij een andere bank te gaan, misschien doe ik dat wel.
Chi! Jezus! Wat erg! Ik hoop dat die kapper wat voor je kan doen zeg, wat een narigheid.
quote:chyou schreef op 25 april 2012 @ 10:02:

Ik heb gelijk de kapper gebeld, ik kan voor een spoed-herstel-afspraak vanmiddag terecht. Bij één van de beste kappers van NL.

Collega wil een deel vergoeden. Dat is dan wel weer sympathiek.

Ik kan wel janken

snap ik chy !

wel coulant van je collega !
quote:alfea schreef op 25 april 2012 @ 09:51:

Oooh, latte, dat wil ik wel!

Ik wil vandaag mijn nieuwe jasje aan Met mijn skull scarf. Verder weet ik het nog niet, maar ik denk dat iets van kleren eronder toch wel redelijk essentieel is, haha.Een broek en een shirt en bh lijken me toch wel handig.
Balen Chy!

En als iemand per ongeluk je haar in de fik steekt, dan lijkt het me niet meer dan normaal dat diegene de kapper betaalt...
ik heb 28 april een feest van de schoonouders van mijn broer, waar ik broer en zijn gezin ook zie, dan kan ik 4 mei toch daar wegblijven bij de verjaardag van schoonzus ? heb dan al iets anders gepland, zonder me dat te realiseren.

ik twijfel wel een beetje...

maar ach die doen ook wat ze zelf willen, waarom ik dan niet ?
quote:alfea schreef op 25 april 2012 @ 10:03:

Chi! Jezus! Wat erg! Ik hoop dat die kapper wat voor je kan doen zeg, wat een narigheid.

Ik denk dat er wel een stuk af moet... Het valt opzich niet heel erg op maar met verschroeid haar kan je gewoon niks

Gelukkig klonk de kapper aan de telefoon heel geruststellend misschien kwam dat door mijn paniekerige stem en ze hebben een goede stylist vrijgeboekt voor me. Wel service. Ze gaan eerst kijken hoe mijn haar eraan toe is, en dan over tot actie.
Eens met Ceci, als die collega dat deed lijkt me dat ook normaal, ook al was het een ongeluk.

Ceci Ja, dat leek mij dus ook wel!
ik was de onderbroek vergeten alf.
dat is wel essentieel, ceci
quote:Ceci schreef op 25 april 2012 @ 10:11:

ik was de onderbroek vergeten alf.

Ben inmiddels aangekleed, inclusief ondergoed Heb een dark wash straight leg jeans aan van de Dorothy Perkins tall line, en mijn zwarte top met rode strikje van Miss Candyfloss.

Chi, fijn dat je kapper je zo serieus neemt en een beetje gerust kon stellen. Ik duim voor een goede afloop!
quote:alfea schreef op 25 april 2012 @ 10:16:

[...]

Ben inmiddels aangekleed, inclusief ondergoed Heb een dark wash straight leg jeans aan van de Dorothy Perkins tall line, en mijn zwarte top met rode strikje van Miss Candyfloss.

Chi, fijn dat je kapper je zo serieus neemt en een beetje gerust kon stellen. Ik duim voor een goede afloop!leuke combi alf !

leuke look ptt!
staat haar mooi

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2012 10:40
Reden: spam
% gewijzigd
ik heb je blog gestaft, dat is ook aandacht !
had het mooier gevonden als de rok korter was denk ik PTT.
Ik vind die rok echt heel lelijk tekenen, eigenlijk. Idee is wel goed- en ik wil ook nog steeds een maxirok, maar heb nog niks kunnen vinden helaas.

Milla, jammer dat je in je eerste post al gaat lopen spammen. Niet de bedoeling
quote:Ceci schreef op 25 april 2012 @ 10:36:

had het mooier gevonden als de rok korter was denk ik PTT.misschien ook wel, ik vind een beetje drama soms wel mooi.
quote:alfea schreef op 25 april 2012 @ 10:37:

Ik vind die rok echt heel lelijk tekenen, eigenlijk. Idee is wel goed- en ik wil ook nog steeds een maxirok, maar heb nog niks kunnen vinden helaas.

Milla, jammer dat je in je eerste post al gaat lopen spammen. Niet de bedoeling ik heb een mooie gezien in de zomerfolder van steps maar die is wel best opvallend ( zwart met een fotoprint van bloemen ) en vrij duur 99,95.
leuke outfit alf

dat is echt balen chi, gelukkig kun je meteen al bij de kapper terecht.

ptt je hebt mail
Ik vind Steps überhaupt nogal duur meestal... nouja, ik blijf gewoon rondkijken, de perfecte maxirok hangt ongetwijfeld ergens rond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven