van taart naar cupcake

25-04-2012 15:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil binnenkort schwarzwalderkirschcupcakes maken.

Nu heb ik al wel een idee hoe ik dat ga doen alleen zit ik nog met de hoeveelheden.

Hoeveel cupcakes kan je maken van beslag waar je normaal een 24cm springvorm mee vult?

En weer iemand waar je een 2-zijdig meloenlepeltje (grote en kleine bolletjes) kan kopen?

blokker, hema, intratuin vallen al af. Die hebben alleen hele dure met maar aan 1 zijde een schepje.
hebben ze zo'n lepeltje niet bij dille en kamille?
Laatse keer dat ik daar keek hadden ze ook alleen maae een enkele (zonder gaatje er in)
Een dubbele meloenlepel voor 2,50.

Bij dille en kamille hebben ze alleen enkele. Op de rest van je vragen heb ik geen antwoord...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Meloenbolletjeslepel bij Ikea gehaald, kost bijna niks en heeft inderdaad twee maten.

Maak gewoon je hoeveelheid beslag, eventueel bak je nog wat extra muffins, geen ramp toch?

Het beslag van één grote taart is bij mij net zoveel als 12 muffins.
Wat eten we vanavond?
Wat klinkt dit fantastisch. Wil je het recept met ons delen ?
Ik ga 'gewoon' het zelfde doen als voor schwartzwalderkirschtorte alleen doe ik dan mn spul in een muffinblik ipv een springvorm.

Naderhand snij ik de top er af en hol ik ze een beetje uit.

Paar druppels kirsch er in. Verstevigde slagroom er op. Kapje weer terug.

In het kapje maak ik een gat. (appelboor) dan vul ik dat met gewone slagroom +een toefje er op. Garneren met wat pure vlokken en een mooie kers.
Lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven