van taart naar cupcake
woensdag 25 april 2012 om 15:45
Ik wil binnenkort schwarzwalderkirschcupcakes maken.
Nu heb ik al wel een idee hoe ik dat ga doen alleen zit ik nog met de hoeveelheden.
Hoeveel cupcakes kan je maken van beslag waar je normaal een 24cm springvorm mee vult?
En weer iemand waar je een 2-zijdig meloenlepeltje (grote en kleine bolletjes) kan kopen?
blokker, hema, intratuin vallen al af. Die hebben alleen hele dure met maar aan 1 zijde een schepje.
Nu heb ik al wel een idee hoe ik dat ga doen alleen zit ik nog met de hoeveelheden.
Hoeveel cupcakes kan je maken van beslag waar je normaal een 24cm springvorm mee vult?
En weer iemand waar je een 2-zijdig meloenlepeltje (grote en kleine bolletjes) kan kopen?
blokker, hema, intratuin vallen al af. Die hebben alleen hele dure met maar aan 1 zijde een schepje.
woensdag 25 april 2012 om 16:05
woensdag 25 april 2012 om 16:13
woensdag 25 april 2012 om 21:30
Ik ga 'gewoon' het zelfde doen als voor schwartzwalderkirschtorte alleen doe ik dan mn spul in een muffinblik ipv een springvorm.
Naderhand snij ik de top er af en hol ik ze een beetje uit.
Paar druppels kirsch er in. Verstevigde slagroom er op. Kapje weer terug.
In het kapje maak ik een gat. (appelboor) dan vul ik dat met gewone slagroom +een toefje er op. Garneren met wat pure vlokken en een mooie kers.
Naderhand snij ik de top er af en hol ik ze een beetje uit.
Paar druppels kirsch er in. Verstevigde slagroom er op. Kapje weer terug.
In het kapje maak ik een gat. (appelboor) dan vul ik dat met gewone slagroom +een toefje er op. Garneren met wat pure vlokken en een mooie kers.