Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Nikkie79 schreef op 25 april 2012 @ 20:50:

[...]

Eens. Vind ik ook jammer en dat Natasja steeds zo duidelijk partij kiest.

Wat mij betreft is het toch 'waar er 2 strijden hebben er 2 schuld' enzo.

nou ja, gaat niet altijd op, wat heeft deze meid fout gedaan dan, een zak chips eten?

ze heeft hem een kans gegeven 6 maand geleden en hij verviel weer in oud gedrag
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

[...]

Wat mij betreft is het toch 'waar er 2 strijden hebben er 2 schuld' enzo.Ik denk dat het aan onze namen ligt dat wij het zo met elkaar eens zijn
dank je wel star
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
By the way, als zij moest afvallen, had ik hem aangeraden wat aan die flaporen te doen.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Its ben je jarig? Gefeliciteerd!
Itsie, hier ook nog een keer: van harte!

we geven ze op voor

10 jaar jonger in 10 dagen

een dubbeltje op zn kant

executie verkroop van martijn

hoe schoon is jou huis
quote:Cameron10 schreef op 25 april 2012 @ 20:52:

[...]

nou ja, gaat niet altijd op, wat heeft deze meid fout gedaan dan, een zak chips eten?

ze heeft hem een kans gegeven 6 maand geleden en hij verviel weer in oud gedragze heeft voor hem gekozen, is niet voor zichzelf opgekomen, heeft niet duidelijk gemaakt dat ze zijn opmerkingen niet pikt, heeft niet gezegd ik ga niet afvallen, heeft een kind genomen met een botte boer, is schulden aangegaan, et cetera.
quote:Superhuisvrouw schreef op 25 april 2012 @ 20:52:

[...]

Ja want als ze over de markt liepen,en zij zag wat leuks hangen dan zei hij ,ja leuk bij maatje 38. Dat soort dingen en dat ze er ook niks voor deed en zo een zak chips op zat te vreten.Oh zo eentje, heeft hij wel eens zelf in de spiegel gekeken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Rainbow01 schreef op 25 april 2012 @ 20:53:

we geven ze op voor

een dubbeltje op zn kant

hoe schoon is jou huisZijn ze iig voorlopig even zoet
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 20:50:

[...]

Ik heb geen kerel EN geen zeebanket!!!

Das pas zielig!

Aaaaaawwww, ik wel delen hoor, (dat zeebanket dus) maar volgens mij waren we laatst al tot de conclusie gekomen dat we helemaal niet bij elkaar in de buurt wonen

Vooruitdenken in de supermarkt is een groot goed
Maar goed, ze was op de bruiloft toch ook geen slanke den? Niet dat dat wat uitmaakt, maar nu is het wel opeens een probleem? Ha, mijn man heeft dan echt recht tot klagen.
quote:phoolan schreef op 25 april 2012 @ 20:53:

Its ben je jarig? Gefeliciteerd!ja, en het is nu officieel ik heb echt geen leven want ik ben zelfs op mijn verjaardag hier
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 20:52:

[...]

Nee...want ik krijg mijn vers gekochte broek niet meer dicht, ik moet dus even kappen met snaaien een paar weken Oh ok dan eet ik m op
quote:Rainbow01 schreef op 25 april 2012 @ 20:53:

we geven ze op voor

een dubbeltje op zn kant

hoe schoon is jou huis
quote:dubbelvla schreef op 25 april 2012 @ 20:52:

[...]

Maar dat kan ik me best indenken. Is toch ook mega irritant. Als iemand elke dag zegt dat zij/hij wil afvallen en daarna een zak chips weg werkt.

Niet dat die chips van mij niet mag hoor (ik ben ook te zwaar), maar dan ook niet zeuren.

Maar misschien zei ze dat wel, omdat hij er de godganse tijd over zat te zeuren. Je weet het niet hè, wat er tussen hen speelt.

En van hij mag hij zich daar wel aan ergeren, alleen ik ergerde me eraan dat hij steeds het woord kilootjes zei
quote:Nikkie79 schreef op 25 april 2012 @ 20:53:

[...]

ze heeft voor hem gekozen, is niet voor zichzelf opgekomen, heeft niet duidelijk gemaakt dat ze zijn opmerkingen niet pikt, heeft niet gezegd ik ga niet afvallen, heeft een kind genomen met een botte boer, is schulden aangegaan, et cetera.ehh ja, als je het zo stelt, dan klopt het wel. Sommige fouten komen mij heel bekend voor...
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Toen was ze zwanger. Op trouwdag
quote:itsme26 schreef op 25 april 2012 @ 20:54:

[...]

ja, en het is nu officieel ik heb echt geen leven want ik ben zelfs op mijn verjaardag hier Aaah waar woon je komen we even langs
quote:phoolan schreef op 25 april 2012 @ 20:54:

[...]

Oh ok dan eet ik m op gelijk heb je!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Beide kunnen wel een opknapbeurt gebruiken,

Het is allemaal wel hyperburgelijk.

Hun kapsel, kleding, geen makeup.

Ze is nog maar 34.

En ja, echt alsof ze haar beste tijd al achter de rug heeft.

En dat is echt zonde.

En hij is een botte boer, alsof hij zich schaamt voor haar.

[...]

ja, en het is nu officieel ik heb echt geen leven want ik ben zelfs op mijn verjaardag hier lang zal ze leven lang zal ze leven hiep hiep hoeraaaaaaaa

[...]

Wat mij betreft is het toch 'waar er 2 strijden hebben er 2 schuld' enzo.Tuurlijk niet, het is gewoon altijd de schuld van de man
Toch wel leuk aan dit programma; ik krijg elke keer liefdesverklaringen van mijn vriend als dit aan staat

[...]

ja, en het is nu officieel ik heb echt geen leven want ik ben zelfs op mijn verjaardag hier Gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven