Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:EvyBlissy schreef op 25 april 2012 @ 21:08:

iemand korte samenvatting voor mij? Ze gaan scheiden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik probeer twitter ook te volgen... Niet te doen! :-)
Hoe het "het" dan?
Vind het lichtelijk overdreven (heb dan ook geen kinderen) maar heeft een scheiding op een kind van 3 nou echt zoveel impact? Ik was 18 toen mijn ouders gingen scheiden, had al jaren daarvoor het gevoel van jullie kunnen beter gaan scheiden maar ik kan mij al weinig herinneren van toen ik 3 was laat staan dat ik mij kan voorstellen dat het al zo'n impact heeft op die leeftijd.

Nogmaals zal wel komen doordat ik geen kinderen heb maar dit stel kan beter een andere weg inslaan dan samen blijven om hun dochter te sparen.
Maar weten we al waar al die duizenden euros zijn gebleven?

Waar is dat aan uitgegeven?

Ik vind ze trouwens niet echt heel boos op elkaar. Het is allemaal zo emotieloos.
quote:charlottew88 schreef op 25 april 2012 @ 21:09:

[...]

Ze gaan scheiden. No. Shit.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Cisca.
quote:EvyBlissy schreef op 25 april 2012 @ 21:08:

iemand korte samenvatting voor mij?

hij kleineert haar, ze is het zat, veel schulden, extra kredietje, ook nog gelogen, dat komt straks.

en ja, een klein meisje wat nog van niks weet

en een vieze kerel in een vies shirt
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Volgens mij kan je tot de vijf er aardig op los scheiden zonder je kinderen al te veel te traumatiseren, daar boven schijnt de impact veel groter te zijn
quote:Rainbow01 schreef op 25 april 2012 @ 21:09:

morgen hotter niet vergeten heNeeee, ik kijk er naar uit!
quote:phoolan schreef op 25 april 2012 @ 21:07:

Sum, het wordt heeeel vaak gebruikt icm het werkwoord....slaan!

Echt???

Dan heb ik zojuist mijn slaan voka focaa woordenschat uitgebreid.

Ga ik vrijdag oefenen bij HGT
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh ja, hotter vind ikmleuk. Moet ik me nu gaan schamen, dat ik trash tv kijk?
quote:Summerdance schreef op 25 april 2012 @ 21:09:

[...]

Ik ben nooit murw, en ik ken ook geen murwe mensen Echt nooit een murw iemand gezien? Of murw geslagen?

Ook leuk: mensen die het uitspreken zoals je het schrijft. Da's best lastig nl, de combinatie van een r met een w en klinkt altijd raar
En wat is er met dat hempie dan?

En is Sjon Williams al geintroduceerd in dit programma?

En als Sjon er niet is, zal ik dan maar gewoon terugzappen naar tussen Kunst en Kitsch?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:aambij schreef op 25 april 2012 @ 21:08:

Als ik naar Natte Lie kijk lekt mijn levensenergie aan alle kanten weg.Daar zou ik als man ook geen harde piep van krijgen ze moet ff door de wasstraat
ja morgen is het ook weer heerlijk trashen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:kaasfondue schreef op 25 april 2012 @ 21:08:

Een ton schuld????Is als het huis wordt verkocht voor de prijs die de makelaar heeft geschat, denk ik.
quote:charlottew88 schreef op 25 april 2012 @ 21:09:

[...]

Ze gaan scheiden.
quote:Rainbow01 schreef op 25 april 2012 @ 21:09:

morgen hotter niet vergeten heIk zit naar een ballet van Isabel te kijken dan.
O, SisKa. Wat een natte krant is dat
quote:Wickivi schreef op 25 april 2012 @ 21:10:

Maar weten we al waar al die duizenden euros zijn gebleven?

Waar is dat aan uitgegeven?

Ik vind ze trouwens niet echt heel boos op elkaar. Het is allemaal zo emotieloos.

Helemaal met je eens, t komt net zo nep over als de aflevering van Help, mijn man is klussen, waarin dat stel de boel bedonderde.

Daar wil ik niet mee zeggen dat het nep is, maar je zou wat meer reactie verwachten.
quote:Cameron10 schreef op 25 april 2012 @ 21:10:

[...]

hij kleineert haar, ze is het zat, veel schulden, extra kredietje, ook nog gelogen, dat komt straks.

en ja, een klein meisje wat nog van niks weet

en een vieze kerel in een vies shirtDank!
Wickivi het huis is een ton minder waard, toch? Ik kom er ook in vallen dus misschien heb ik het mis.
Die hond........

Die schoentjes

Dat dansje....

Whoehahahahahahaha
Ik weet niet meer wie het schreef, maar Cis zal wel niet zijn gaan huilen om de schilders, maar omdat ze het zo aardig vindt dat ze komen. Als ik mijzelf groot zich te houden en iemand iets liefs doet dan moet ik ook huilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven