Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok maar ik was dus nog niet klaar! :-)

(visite is weg :-) )

Nog een voordeel van het huis is dat de man in kwestie er perse vanaf moet. De makelaar (dus van de verkoper! :-) ) zei dat de prijs ZEER bespreekbaar was. En het is al maar 270.000 euro. En het kan op klein beschrijf (wil zeggen dat je maar de helft van de kosten kopen betaalt). Dus dan zouden we zo 20% eronder kunnen gaan zitten met bieden en dan hebben we het straks qua hypotheek heel heel heel erg relaxed.

Maar nu gaan we dinsdag bij een heel mooi 'af' huis kijken. Niet oud maar mooi gerenoveerd. ZWEMBADHUIS

En dat is dus duurder (315.000) en dat zou betekenen dat het perse groot beschrijf moet dus dan hebben we 50-60.000 euro meer hypotheek. Ook goed te doen en we hebben dan ook wel een huis wat een stuk 'affer' is.

Dus dat wordt nog lastig straks :-)

Ik vind het in ieder geval allemaal HEEEEEEEEEEEEEL spannend.

Hoi,

Klopt Juud, ik wil naar Zomerhitte (goed onthouden). Ik ga over 2 weken als onze maandelijkse oppas er is.

Naatie, alles rustig bij zus?? HOe is het met vriendin?

Jinny, gezellig de brunch. Moest je veel boodschappen halen?

Gelukkig is man thuis met de Paas. Kun jij weer even op adem komen.

Wij hebben morgen schoonouders op de thee, 2e Paasdag mijn moeder te gourmetten.

Bridges, vervelende dag idd. Maar wel hulp van man, dat is dan weer handig. Hoe zou je het anders gedaan hebben eigenlijk met 2 kids, dan moet je iemand erbij of niet?

Hoe was je avondje uit?? Geen AZ dus voor man?

Cin, je hebt het goed op een rijtje zie ik. Is man het ermee eens? Die prijs is wel heel verleidelijk zeg!

Spannend dinsdag weer kijken. Alvast veel succes en lekker fantaseren samen!

Vandaag zei CV tegen me: 'Wanneer zou jij die gourmetschotel bij de slager halen?' Toen was het al half 5 geweest! En ze sluiten om 16 uur! Ik had voor 25 euro aan vlees besteld..

Ik heb gelijk gebeld en ze waren aan het schoonmaken. Gelukkig kon ik er nog terecht. Pfieuw!
Ik mis Amalia! Die is natuurlijk op vakans. Wanneer is ze terug?
Oja, CG heeft vandaag heeel veeeel gelopen!! Zelfs in de supermarkt. Kreeg er tranen van in mijn ogen.
Nu, ik zie haar op MSN
Super van CG! Was je vast heul trots
quote:compu schreef op 22 maart 2008 @ 21:25:

Oja, CG heeft vandaag heeel veeeel gelopen!! Zelfs in de supermarkt. Kreeg er tranen van in mijn ogen. Heel goed van CG! leuk is dat he! Ik snap je traantjes heel goed hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hee Amalia, hoe was het?? Wanneer ben je teruggekomen?

Mal, hoe gaat het bij you? Gaan jullie deze dagen veel doen?

Ja, de fysio werpt eindelijk zijn vruchten af!

Star nog leuke Paas in het verschiet?
Wacht maar de volgende stap is de winkeldief uithangen. Jonathan pakt iets wat hij mooi vind en dan loopt hij gewoon de winkel uit als hij de kans krijgt. Laatst was ik in een schoenenzaak en toen pakte hij 1 gave dieselsneaker en toen liep hij al bijna buiten. Dus ik zei nog; mama heeft niet zoveel aan 1 schoen, dan moet je er 2 pakken
Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar?

Ik heb vandaag de werkkamer plinten en bovenbalkjes gegrondverf (waren poepbruin ieeuww, worden nu dus wit) Mijn ouders waren er. Beetje raar om je vader en moeder aan het werk te zetten, eerder moest ik de klusjes doen in huis, nu moet ik zeggen wat hun moeten doen, vind ik een beetje raar. Maar de komende 2 dagen heb ik geen oppas en mijn ouders gaan liever klussen dan oppassen, noujaaaa! Maar goed, ik snap het wel want het is slecht weer. Ze willen wel oppassen als het mooi weer is en ze iets leuks kunnen doen met Mr J.
Ik moet alleen vanwege het budget de zeekamer-fotomuur laten varen.... ipv daarvan kiezen we nu voor een grote canvasdoek met die afdruk die de muur grotendeels bedekt. Dat is goedkoper. En ook wel makkeljker te vervangen. Dan doen we nog een leuk kleureffect erachter. Dat wordt ook vast heel mooi. Ja, sommige dingen pakken nu onverzien wat duurder uit...
Haha die J.! Schattig avatartje hoor! Maaike Hartjes goes devil.

Kosten lopen op in totaliteit he? Even dit, even dat..

Lekker dat je ouders aan de slag willen. Hoe is het met de stroom en de badkamer?

Hoe doen jullie het met de kids en boodschappen doen zonder man? Ze lopen dan toch weg merk ik nu?

Mmm...vast weleens verteld en heb ik het niet gelezen..
De stroom in de badkamer kwam omdat er een leiding heel licht was geraakt, dat viel verder niet op. Maar toen kwam er vocht op met het stucken en stond iedereen steeds met dit soort kapsels. Is gelukkig weer gemaakt.

Wat lief dat je die gourmetschotel nog mocht ophalen bij de slager.

Als ik het met Jonathan echt zat ben in de supermarkt zet ik hem in een wagentje en dan vraag ik of hij me wil helpen met inpakken, Dan voelt hij zich weer heel belangrijk haha. Dan geef ik hem de boodschapjes die mikt hij daarna naar achteren in de wagen. Behalve als hij het heel mooi vind dan blijft hij het vasthouden. En dan wordt hij heel boos als we bij de kassa staan en ik het moet afgeven.
quote:compu schreef op 22 maart 2008 @ 21:23:

Ik mis Amalia! Die is natuurlijk op vakans. Wanneer is ze terug?

Wat liehief dat je me mist

We zijn weer terug hoor!
Ik duik er maar eens in, ben nog helemaal niet de oude ik.

Mijn ouders nemen ons morgenavond mee uit eten na het klussen. Nou ja, klussen. Ik mag de hele dag knuffelen met Mr j en dan uit eten. Ook mooi!

iedereen fijne Pasen

Cin, heb je ook een link naar dat andere huis, ik word wel een beetje nieuwsgierig! moeilijk he, om dat te beslissen. je moet er toch jaren mee voort.

CD, wat een lieve foto's van Twan. Het is echt een miniversie van Kevin!
Amalia!!!!!!!! Leuk dat je er weer bent! Was het fijn? Heb je laurens en berend erg gemist of ging het wel? verslag. verslag!
Ik lees de verhalen nog wel, Amalia. Nu lekker slapen?

Mal, gelukkig is de stroom weer terug. Lekker relaxen dan, morgen. Wij houden af en toe knuffeldag hier (vooral na zh afspraken).

Trusten!
Pfff, ik dacht met een bruinverbrand hoofd terug te komen in NL, maar niets is minder waar. Dit was echt een WINTERsport. Wel heel leuk, maar ik kan niet echt heel goed skiën, dus bleef met al die sneeuwstormen maar een beetje op de blauwe pistes hangen. En in de après-ski bar natuurlijk

We dachten slim te zijn, want op de heenreis stond het gewoon stil (4 uur lang!!!) omdat er maar 1 weg naar het hele gebied gaat, dus wij gingen gisteravond al weg. (overigens stonden wij niet stil, want we waren al getipt door vrienden die wel stil stonden, dus zijn we wat gaan eten). Maargoed, om 6 uur gingen we rijden, om kwart over 6 belandden we midden in de bergen in een enorme sneeuwstorm (lang leve de winterbanden!!!) en om 11 uur waren we 140 km verder en hebben we maar een hotel genomen. Vre-se-lijk bed, en ik heb geen oog dicht gedaan. Lief wel. Vanmorgen 40 euri op een piano geknald met de sleuter er bij (tja, moet er om 6.11 uur maar iemand bij de receptie zitten) en weer doorgereden. Hotel was vast duurder, maar aangezien we geen ontbijt hadden vonden we het niet meer waard. En voor die 40 euro kon ik dat hele bed kopen, wat een kwaliteit!!!

Anyway, we konden vandaag zo doorrijden, dus dat was wel fijn. Om 1 uur waren we thuis en nu ben ik heeeeeel moe, want ik heb het gevoel van een jetleg na zon nacht niet slapen. Fijn, vakantie ha ha!

Morgen komen B en L weer thuis, joehoeoeoe! Ik heb ze gemist hoor, maar het was wel te doen. We wilde ze eigenlijk vandaag ophalen, maar met die vermoeidheid en alle wasjes, is het fijner om ze morgen fris en uitgerust te zien en dan hebben we ook lekker alle tijd en aandacht voor ze.

Ga nu mijn bed in, morgen hoor ik graag alle nieuwtjes (B en L komen pas om 1 uur dus ik heb de tijd om hier bij te lezen).
Staat die link er niet? Als je op het woordje 'zwembadhuis' klikt?

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Amaliaaaaaaaaaaaaaa!

Hoe wast?

Nou, wat een warm welkom hier Dat doet me deugd.

Ik zal morgen ook wat meer over het skiën vertellen ipv alleen over de terugreis, ha ha.
Welkom thuis Amaliaatje!

Fijne Paas allemaal dames.

Kus kus!
Leuke foto's van Twan zeg, op de groep CD!! Wat een moppie. Lekker blond koppie.
Leuk filmpje Cin!! Kan Cas niet uit zijn bed vallen? Hij zit al zo goed rechtop. Of trekt hij zichzelf niet overeind? Echte moppies hoor. Moest ook erg lachen om Sam, helemaal uit haar dak op K3 (?), komisch
Fijne paas!

Welkom terug Amalia, leuk dat je er weer bent! Ben benieuwd naar het hele verhaal!

Compu: wow knap van CG! Gaaf hoor, het gaat echt super met haar volgens mij!

Cin: oei lastige keuze... Huizen zien er gaaf uit. tsja wij zijn van het klussen en minder van huizen die al af zijn. En lagere hypotheek is wel fijn als er nog een vierde uk komt toch?

Mal: fijn dat je ouders helpen en lekker uit eten. Gezellig hoor! Foto op canvas klinkt ook leuk! En als het dan goedkoper is, lijkt het me helemaaal een prima oplossing!
Ik kwam alleen even bijlezen, zometeen naar m'n ouders, morgen krijgen we vrienden en dinsdag moet manlief onder het mes. Hij heeft een opgezette lymfeklier onder z'n kin die maar niet weg wil. Uit de punctie konden ze niet met 100% zekerheid zeggen dat het Pfeiffer is, dus nu moet hij eruit. Hij krijgt een algehele narcose, dus hij zal er best even beroerd van zijn.

Noosje nog niet bevallen zie ik, Amalia veilig weer terug en Cin aan het huizen kopen. Ik opteer voor het huis met zwembad en een zomerreunie. Of hebben wij geen stem hierin?

Fijne paas nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven