Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Dat lijkt me bijzonder handig, kun je dat mij ook leren? Achterstevoren hoeft niet, maar blind zou goed van pas komen omdat ik m'n leesbril steeds kwijt ben en de verlichting in het clubhuis ook te wensen over laat sinds we de naaikamer delen met de andere huurders.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een oude singer dan? Ilmited black 1923? Want met andere lukt het niet. En je hebt een pantie zonder voet nodig, en je moet wel lenig zijn
Die in het clubhuis is een Singer van 1927, maar heeft die dan niet dezelfde draadinsteek als het model van 1923? Ik dacht dat er pas vanaf model 5508 (1932) een oogje bij was gekomen? Kan me vergissen hoor.

Pantie zonder voet, kan ik dan de voet van een steunkous afknippen?
O Leo, gefeliciteerd nog! Sorry dat ik zo onattent ben. Vijfde is heel mooi.
Voor de relatietherapiecursussen 'tekenend tot elkaar komen' en 'bruggen bouwen, opnieuw trouwen' heb ik rollen behang en lappen stof nodig.

Kan iedereen even in schuren en op zolders rondkijken en morgen meenemen?

Oude matrassen, of luchtbedden, ook welkom.
Ik heb nog wel een oude divan.

KW steunkousen kan, maar wel minimaal 30 denier, marine of bronze.

Het moet echt een 1923 zijn, ik neem mijn eigen exemplaar wel mee. Ik heb trouwens een lekkere kruitcake gebakken volgens oud Irakees recept, die neem ik ook wel mee
Leo, heb je de tekst voor ons lied voor Hare Majesteit de Koningin nou al af? We moeten echt nog wel oefenen voor maandag!
Ja, dat is klaar hoor, het zit in je mailbus als het goed is.

Het is een rap geworden, speciaal voor Starshine, omdat die zo goed is in bijgeluiden maken met haar gebit.

Tip van de sluier:

Bea makes us jump, jump, jump!

Jump around, jump around, jump up, jump up,

Jump around!
Klinkt lekker Leo!

Het is jammer, ik heb nog een Pfaff van 1919

Ik heb geen luchtbed over, wel een opblaasboot. Met peddels én surfschoentjes (echt serieus ook nog ) Geen aanlegtouw, maar misschien dat de spinrag daarvoor gebruikt kan worden.
Later is nu
O gevonden zaaaaalig! ik ga vanavond lekker inlezen kus
Leuk hoor Leo! Vind je het erg als ik de choreografie op de woorden 'jump' aanpas? Voor BEO-begrippen heb ik niet eens zo'n gek groot gezin, maar na 4 kinderen op natuurlijke wijze, hou ik het anders niet droog.
Yette, de tena voorraad heb ik vanmiddag weer aangevuld. Zo kunnen we de choreo handhaven.

Leo, ik snap dat je soms krap zit, maar als je een tena 'leent' dan ga ik uit van 1 verband en niet een hele gezinsverpakking.

Ik heb een Pfaff uit 1953.
De 'jazzhands' blijven er wel in toch.....?
Ik hoop toch niet dat de choreo aangepast gaat worden... Jullie weten dat ik motorisch een uitdaging heb. Ik heb met schilderstape op de grond wat markeringen gemaakt hoe groot de pasjes moeten zijn en daarmee oefen ik veel en dat werkt erg goed moet ik zeggen! Gelukkig ben ik groter dan de rest en valt het niet zo op dat ik niet zo hoog kan springen...

Ik heb trouwens mijn outfit al klaar! Ik had nog een leuke oranje overgooier van WK 98 (hij zit een beetje strak, maar voor een dagje kan het best) en voor 3,89 euro heb ik wat leuke assecoires bij de Action gekocht. Nou, wat die FIlipijnse kinderhandjes voor een paar dubbeltjes bij elkaar freubelen zie ik jullie met jullie degelijke singers en pfaffs nog niet doen!
Mijn oma had een Anker, mijn moeder had een Anker, ík heb een Anker, en straks wil mijn dochter óók een Anker naaimachine....

De Singer staat hier voor de sier in de gang.

O, Duploo, waren dat jouw markeringen?

Zie je nou Dreamer!

Dreamer heeft ze gerecycled en er de maandprogramma's mee op de mededelingenborden opgehangen.
Jaamaarjaamaaar.. er was nergens anders meer tape. Kan ik niets aan doen dat Duploo zulke grote stappen denkt te gaan nemen, dat we er een zaaltje bij moeten hebben, als we gezamenlijk gaan oefenen, toch? Maar ik weet nog wel ongeveer waar de tape zat. Ik zal met m'n anuslippenstift wat markeringen aan brengen. Het is longlasting, dus dat houdt het wel tot en met maandag. Ook oranje, dus duidelijk dat díe strepen dan voor díe oefening zijn.

Ik vind wel dat de jazzhandjes moeten blijven. Daar heb ik me helemaal in uitgeleefd, strepen op de muur hoe we ongeveer die handjes in de lucht doen.
Later is nu
Waar is Elynn eigenlijk?

Zit ze de koninginnendagmarktplek al bezet te houden soms?
Was ze niet naar de jongens van Bols voor het maken van een oranjebitterdeal?
O, was dat het.

Ik had wel 'bitter' meegekregen maar was te druk met mijn Staphorsterstipwerk voor de koninginnendag koormutsjes om door te laten dringen dat het om drank ging.

Ik dacht dat ze weer eens kwaad was en zich wat prozarisch uitdrukte.
O, trouwens, over koormutsjes gesproken: Koor, jouw mutsje is af hoor!

Het hangt in de darkroom te drogen.
Dreamer ik probeer de pasjes juist kleiner te maken... Bedankt voor de nieuwe markeringen! Ik heb er glow in de dark strepen naast gezet zodat ik ook 's nachts nog kan oefenen.

Ik kijk al uit naar de oranjebitter. Word ik soepel van!
Goed bezig allemaal! Houden jullie er met je drankgebruik vanmiddag rekening mee dat er vanavond iemand van de antecedentenonderzoekscommissie (mooi scrabblewoord!) van Rhenen komt kijken naar onze generale repetitie?
quote:eleonora schreef op 26 april 2012 @ 00:07:

Waar is Elynn eigenlijk?

Zit ze de koninginnendagmarktplek al bezet te houden soms?

Even vanaf m'n mobiel:

Klopt, Lé. Ik zit alvast met m'n kleedje en handelswaar op het Damrak. Hoop o.a. m'n doornenkrans en houten kruis voor een mooi prijsje te kunnen slijten. De jongens van Bols houden me gezelschap. Dolle boel hier. Na anderhalve fles smaakt oranjebitter trouwens helemaal niet meer bitter. Het is gewoon een kwestie van even doorbijten.
quote:eleonora schreef op 26 april 2012 @ 00:50:

O, trouwens, over koormutsjes gesproken: Koor, jouw mutsje is af hoor!

Het hangt in de darkroom te drogen.

Mooi geworden Leo. Wat ben je toch goed in dit soort priegelwerk.

Ik doe het even kalm aan de komende dagen, ik heb iets verrekt bij het achterstevoren garen opzetten. (Ik snap nu heel goed waarom het niet op een Singer van 1927 kan)
Wat zit je haar leuk, Koor. Lekker pittig, zo kort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven