Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Hallo Maisjes,

IK ben even weer terug uit Chili (je weet wel, mijn onderzoek in de Andes naar "het wel en wee van de roodgebuikte krentrkuiper tijdens de paaitijd" ) helaas niet op tijd voor K-dag, ik kwam even niet door de douane. Na interventie van Peterrrrrrr mocht ik vanmorgen alsnog door. Komen jullie morgen eten?
Alle reacties Link kopieren
Hey Medsie! Ik heb laatst mijn DTP, hepatitus A en B weer verlengd dus kom je graag bezoeken! Wist je dat ik tegenwoordig geen kolydraten meer eet? Daar schijn je dik van te worden. Of althans dun als je ze niet eet. Of je daar dan rekening mee kan houden alsjeblieft!
Graag Meds.

Er zijn nog overvloedig shiitake over van Koninginnedag. Kun je daar iets mee?

Anders maak ik ze in.

PS

Hééft iemand toevallig nog een flesje methadon ergens?

Ik ben er niet verslaafd aan of zo maar het werkt heel goed tegen spierpijn en die heb ik nogal na mijn Q-day ontberingen.
Er lagen nog wel wat in de goot, Eleonora, heb je ze niet gezien? Of heeft die overijverige stadsreiniging dat ook weggehaald? Kan natuurlijk ook zijn dat de Ajaxfans ermee vandoor gegaan zijn. Of je moet proberen de Shiitake te roken.
Later is nu
ik hoop niet dat jullie voor een dichte deur stonden vanavond
Ha die Meds! Was je vergeten het touwtje uit je brievenbus te hangen?
Dames, ik ben het even kwijt. Ik wilde me vandaag bezig houden met 'tuinieren in de vagina' aangezien je daar een volledig Zenstadium van schijnt te kunnen bereiken, mits met volle inzet uitgevoerd, maar mis volgens mij een paar pagina's in de syllabus. Dus mijn vraag: moet je nou eerst ploegen en dan bemesten of eerst bemesten en dan ploegen?

En het harken, deed je dat nou met een hark van zacht varkenshaar of met een flamingoveer? Of kon beide en lag dat wat aan de plek waar je was. Volgens mij waren de COC jongens erg gecharmeerd van die flamingoveer, maar waren ze verder wat misplaatst bij gebrek aan vagina. Of haal ik nou dingen door elkaar?
Later is nu
quote:yette schreef op 04 mei 2012 @ 02:58:

Ha die Meds! Was je vergeten het touwtje uit je brievenbus te hangen?Nee ik ben verhuisd
Ik vind het jammer dat de cursus "macramee met schaamhaar een moederdagcadeau" zo slecht bezocht is. Dat is toch wel het intiemste moederdagcadeau dat je je moeder kunt geven! Misschien hadden we er wat meer PR aan moeten wijden?

Gelukkig gaf de gluhwein van strompelbessen nog wat afleiding
Later is nu
Ik heb ivm de crisis gewoon een tekening gemaakt voor mijn moeder. Ze zei altijd dat ze dat het leukst vond, maar volgens mij was ze toch ietwat teleurgesteld.

We staan dit jaar met de CreaBeo's op de Hemelvaartsbraderie met fleurige tuinassesoires van gerecycled materiaal. De afgelopen workshops hebben we gewerkt aan de oude-theedoekentarp, de windgong van gelakte bierdoppen en conserveblikjes en hangbakken en vijvertjes van afgedankte wastafels. Mijn inspiratie is een beetje uitgeput, maar voor de bijeenkomst van morgenavond zoek ik nog nieuwe woonideeën met oude troep. Iemand?

Waar woon je dan nu Meds?
Omdat ik degene was die de vele bierdoppen voor de windgongen moest aanleveren meld ik me voor vandaag even af hier.
De vijverdrijvers van champagnekurken waren er ook nog toch, Yette? Tenminste, daar heb ik leuke paddestoeltjes mee geknutseld.
Later is nu
Oh, waren het vijverdrijvers? Die zijn al allemaal verkocht aan het COC!
Och.... en ik maar denken dat ze aambeien hadden..

Wel een goed bedrag voor gehad, hoop ik?
Later is nu
Meds woont in mijn tuinhuis Yet.

In mijn achtertuin.

Want 'er stond zo'n handige buitenkeuken in, die jij toch niet gebruikt Leo.....'

Nee, in de winter en als het een lamlendige lente is, zoals nu, dan gebruik ik 'm inderdaad niet.

Maar goed, daar woont ze nu dus.
Die champagnekurken?

Die staan geschilderd en wel te drogen in de darkroom.

Ze dienen als kostuum voor de volgende canal parade.

Nieuwe trend. Goudgeschilderde kurk in de anus en gaan.

Schijnt.
Dit had ik voor mijn moeder gemaakt:

Ze was er heel blij mee. Maar goed, ze speelt ook weer met lego en barbies.
ach wat mooi, Leo.

Is Meds ook diegene die van die flikkerende kerstlichtjes rond je tuinhuisje heeft opgehangen dan?
Later is nu
Dat is voor als ze thuiskomt van het graancirkels maaien (het is bijna weer seizoen), want anders ziet ze niks en kan ze de deur niet vinden en zo.
Ik dacht dat je daarvoor die flair naast je huis had?
Later is nu
Jee Meds, verder alles goed? Ik neem aan dat je niet voor je lol in Leo's onverwarmde tuinhuis zit?!
Warmte hoeft niet per se uit een kachel te komen, Yette. Ook sfeer en gezelligheid doen een duit in het zakje. En Lé heeft het wat dat betreft toch aardig voor elkaar met dat tuinhuisje.

En de petunia's komen net zo lekker op ook!
Nou, dat vindt Meds vast fijn na dat lange, noeste verblijf op de dorre, winderige pampas.
Kan ik trouwens wat stekjes van je krijgen, Lé? Mijn petunia's hebben nogal wat te lijden gehad onder het graancirkelmaaien dat ik hier vorige week in de tuin heb geoefend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven