Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
quote:Elynn schreef op 27 april 2012 @ 12:25:

[...]

Even vanaf m'n mobiel:

Klopt, Lé. Ik zit alvast met m'n kleedje en handelswaar op het Damrak. Hoop o.a. m'n doornenkrans en houten kruis voor een mooi prijsje te kunnen slijten. De jongens van Bols houden me gezelschap. Dolle boel hier. Na anderhalve fles smaakt oranjebitter trouwens helemaal niet meer bitter. Het is gewoon een kwestie van even doorbijten.Wat ben je toch sluw Elynn!!! Daar al zitten met je handelswaar is verboden, maar jullie hebben een mooie undercorver met jullie kartonnen borden met slogans "Ajax Kampioen!", "Weg met de bezuinigingen!" en "Jezus Leeft!!!"
Sluw? Wat een negatieve insteek, Duup. Slecht geslapen door die glow in the dark strepen?

We combineren gewoon een aantal dingen. Ik ben dol op win-winsituaties.
Sluw heeft in mijn woordenboek een minder negatieve bijklank dan in jouw woordenboek denk ik. Ik heb trouwens idd wel slecht geslapen...
Ik heb hier de Van Dale uit 1923. Gekocht op dezelfde dag als mijn naaimachine. En jij?

Hop is goed bij slaapproblemen, dus je kunt vanavond gerust een kratje bier nemen.
zo, de voorbereidingen voor BEO/A-dag 2012 zijn in volle gang zie ik.

Excuus dat ik me deze week helemaal niet heb laten zien, maar ik was ontzettend druk met mezelf voorbereiden op de lintjesregen. Groot is mijn teleurstelling dan ook dat ik weer niet voorgedragen ben dit jaar. Jammer hoor, ik had nog wel zo'n lovende aanbevelingsbrief over mezelf geschreven.

Nou ja, kan ik nog komen oefenen voor het dansje/rap?
Ik draag helemaal niemand meer voor. Het zijn altijd dezelfden die de lintjes krijgen. Ik ben helemaal niet jaloers maar Leo heeft inmiddels een Orde van Trouw en Verdienste, een Orde van Oranje-Nassau, een Geschoren Kruis van Verdienste, en een Bronzen Erepenning voor Menslievend Hulpbetoon. En dan ook nog een keertje of acht forummer van de maand.
Ha!

En dat Geschoren Kruis jéukt me toch een partij!

Elynn, ik kom je vanavond aflossen.

Ik had het verkeerd begrepen, van Jezus en dergelijke.

Ik heb een bord bij me waarop staat: 'Twijfel niet, de BEO is er!'

Maar goed, daar kunnen we makkelijk GOD van maken of zo.
Morgen allemaal in de beste BR voor de foto van 'VrijwilligersAchterWerk'!

Geen vlekken en doorzitplekken op de bipsen ladies, dus geen velour, corduroy of denim.

Verder heb ik de plannen voor de BEO camping, achter het clubhuis. Ook goed denk ik om de COC jongens en meisjes bij te betrekken, die hebben altijd van die goeie, creatieve ideeën.

Het Vrouwen Loodgieters Collectief kan het washok aanleggen.
leuke foto is het geworden

Ehm, Lé, je zou me komen aflossen, toch?

Leuk, Star, dat rode randje bij je onderbroek. En fijn om te zien dat de workshop Pers 'm uit, die sinaasappelhuid zo'n positief effect heeft gehad.
Sorry!

Ik werd aangeschoten door een heilsoldate die mijn koninginnendagmuts aanzag voor een LDH hoed, ik stond dus de hele avond soep, of methadon, bijbels en condooms uit te delen aan ik dénk zwervers.

Ik ben er bíjna!
Goh, dat we niet eerder op die camping zijn gekomen, we hebben per slot al een buitenplee.

Ik kreeg van Sjan Kloot van het COC trouwens een tiental dozen roze tompoezen mee voor op de vrijmarkt. Mogen we gratis uitdelen als statement. Snap er niks van, maar heb ze gewoon maar aangenomen.
Joh, Yet, kan 't schelen waarom het perse roze tompoezen moeten wezen, ik snap de helft niet van wat die COC kids doen. Je gaat gewoon met je doos rond. Geldblikje er bij, eurootje per stuk. Katchinggggg!

Viltpoppetjes, doornekronen,ruwhouten kruizen, darmflorasclpturen, in de vagina gekweekte grotchampignonssoep, én dan die tompoezen, ik denk dat we dat washok voor de camping wel gaan verdienen hoor op K-day!
Koud hoor, toch nog. In die mooie, in die fijne Jordaan. Ruzie gehad met de stadsreinigingsdienst toen ze ons kleed omver veegden met zo'n veegwagentje. Ordinaire schreeuwpartij waarbij ik woorden als 'bruut' en 'boerenkinkel' niet geschuwd heb.

Ik had weinig om me warm te houden. De condooms hielpen niks tegen de snijdende wind (een hoekplek Elynn, werkelijk?!). Ik dank de Almachtige voor de flesjes methadon. Zonder dat spulletje had ik er al lang de brui aan gegeven.

Wie komt mij straks overnemen?
Ik niet. Ik ben een Amsterdammer. Het is traditie dat Amsterdammers niet buiten komen op koninginnedag, maar achter de voordeur wachten tot de provincialen de stad weer hebben vrijgegeven.

Kom me anders even zo'n tompouce brengen, Leo, want ik heb bijna niks te eten in huis. Kun je gelijk hier plassen. Het is die deur met 'Hier Waak Ik', bovenste bel.
Ik kan de merchandise toch niet alleen laten Koor!

Tot nu toe lukte het plassen in de geldkist prima, dan gooide ik de schatkist vervolgens leeg in een goot, maar daar ligt nu een zwerver voor.

De tompoezen heb ik deels uit moeten delen om de buurtkinderen van me af te houden die me schreeuwend, met dikke aardappelen in hun keel (waar is het Amsterdamse dialect gebleven vraag ik mij af?!) van hún plek af wilden zien te krijgen. Dat uitdelen van die tompoezen ging goed tot er een moeder met hoge leren laarzen, een wat verwassen denim strakke broek, een kort blazertje en een Sebastiaan van Schaik sjaal om de hals gewrongeld, met het haar bestudeerd in een rommelige knot in de nek, kwam vragen of ik wilde stoppen met de kinderen vol nutteloze carbs te stoppen. Ze deden aan Atkins.

Ik neem nog even zo'n flesje methadon denk ik. Ben volkomen van streek door alles wat ik in de afgelopen nacht meegemaakt heb en die moeder er bovenop was werkelijk meer dan ik kon verdragen.

Weet iemand of dat spul verslavend is? Hele pakken folders heb ik bij het LDH gezien over de verslavende krachten van allerlei drank en drugssoorten maar over dat methadon geen woord. Alleen dat het gebruikt wordt bij/tegen verslaving.
Weet je zeker dat het een zwerver is en niet iemand uit Limburg?

Die moeder ken ik wel. Die heeft zowel een hummer als een bakfiets en ze parkeert ze naast elkaar op de stoep. Ik voel je pijn, Leo.

Dat methadon ken ik niet; ik heb altijd Zoloft.
Maar wáár ben je nou Leo.. ik loop maar te dwalen. Ik dacht je te kunnen herkennen aan een oranje TP, maar nu lees ik dat je een hoed op hebt. Was jij dat die onder die bakfiets lag?

Oh en Methadon is niet verslavend. Je moet er wel mee uitkijken, je raakt er ontzettend van aan de diarree als je er teveel van neemt.

Succes

ik keer terug op mijn schreden om te zien of ik je nog kan helpen met die bakfiets.
Later is nu
quote:korenwolf schreef op 29 april 2012 @ 21:34:

Weet je zeker dat het een zwerver is en niet iemand uit Limburg?

Die moeder ken ik wel. Die heeft zowel een hummer als een bakfiets en ze parkeert ze naast elkaar op de stoep. Ik voel je pijn, Leo.

Dat methadon ken ik niet; ik heb altijd Zoloft.

Ik heb hem/haar niet gesproken Koor, in de goot. De methadon maakte me niet echt spraakzamer of zo. En alles klonk alsof ik in een zwembad zat trouwens.

O, jij kent die moeder?

Daar is er maar één van?

Ze zat vanmiddag heel casual een glas muntthee te drinken in haar portiek. Tenminste, ik neem aan dat het muntthee was. Een hoop groene bladeren in een glas water, dus het zal wel.

Dream, ik zit middenin de Westerstraat. Op de hoek.
anders verkoop je gewoon die bakfiets. Dat zal haar leren!
Goeie Star!

Eens kijken of ik het slot doorkrijg met mijn nagelvijl!
Tsk.. nou probeer ik manicures te geven aan voorbij komende dames, zitten er allemaal braampjes aan de nagelvijl. Iemand een idee hoe dat komt? Wel prettig dat die bakfiets uit de weg is.

Iemand enig idee hoe ik Eleonora wakker krijg? Ik kan de mensen amper verstaan, zo over haar gesnurk heen.
Later is nu
Goed idee van je Dreamer, van de nood een deugd gemaakt door die oranje toeter met ductape aan Leo's neus te plakken! Niet te missen die kraam van ons!
Achja, ik heb zo m'n momenten

Kon haar wel net op tijd opzij trekken, toen de straatvegers langskwamen. Iemand mompelde ook iets over geluidshinder.

Maar er is goed verkocht! Dat is mooi, toch?

Zou het goed zijn als ik een kleine bijdrage voor mezelf regel, als een soort van . eh.. vrijwilligersbijdrage? Mijn broekrok is een beetje aan 't rafelen geslagen door alle hektiek vandaag en ik kan wel een nieuwe gebruiken. Ik wil 'm maken van een gewéldige stof met schotse ruitmotiefjes die ik zeg op die oude Pfaff van m'n moeder.
Later is nu
Nou Dreamer, je hebt wel goed je best gedaan maar Leo zal dan vast ook een vergoeding claimen voor haar langdurige aanwezigheid... Volgens mij is ze er nu nóg! Blijft er weinig over van de opbrengst.

Wel leuk hoor: een schotse ruit! Ik neem aan het partoon van de Count Your Blessing-familieclan?

En wat doet die oude (Jean-Marie) Pfaff op jouw moeder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven