vriendschap over?

27-04-2012 14:35 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
----
En wat is er wel leuk aan die vriendin?
Sjonge wat een puberaal meisje. Wat mij betreft was het exit, maar ik ben sowieso niet zo heel erg vasthoudend in vriendschappen.
Tsja, soms groei je uit elkaar.

Laat je niet de schuld Anpraten en geniet van maandag.
quote:vlinder72 schreef op 27 april 2012 @ 14:41:

En wat is er wel leuk aan die vriendin?

Dat vroeg ik me ook al af. Het enige wat ik lees is dat je haar al zo lang kent, maar dat is toch geen argument om de vriendschap dan maar in stand te houden?

Van mij zou ze het heen en weer kunnen krijgen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 27 april 2012 @ 14:48:

[...]

Dat vroeg ik me ook al af. Het enige wat ik lees is dat je haar al zo lang kent, maar dat is toch geen argument om de vriendschap dan maar in stand te houden?

Van mij zou ze het heen en weer kunnen krijgen.Ja nouja eigenlijk zou dat ook de enige reden zijn, hoe slecht ook. Tuurlijk er zijn wel enkele keren dat het gezellig is. Maar als ik haar nu had ontmoet zou ik geen vriendschap met haar beginnen.
Dan weet je genoeg, en zou ik als ik jou was je tijd lekker investeren in mensen die jij wel waard vind.
Je hebt je best gedaan en meer kun je niet doen. Die opmerking van haar over echte vriendschap moet je niet serieus nemen, je weet wie het zegt!
quote:sjalala123 schreef op 27 april 2012 @ 14:52:

[...]

Ja nouja eigenlijk zou dat ook de enige reden zijn, hoe slecht ook. Tuurlijk er zijn wel enkele keren dat het gezellig is. Maar als ik haar nu had ontmoet zou ik geen vriendschap met haar beginnen.Dat is een duidelijk antwoord. Vriendschap is voorbij, punt! Jullie zijn al een hele tijd geen vrienden meer hoor, dus ik zou gewoon lekker zonder schuldgevoel van koninginnedag gaan genieten.
Lijkt me duidelijk

Wat ik wel even wil zeggen dat als meega met twee vriendinnen en zei dan met zn tweeen een slaapplaats regelen voor twee.. dat dat voor mij ook een reden zou zijn aan te nemen dat ze het niet veel kunnen schelen waar ik lig of me uberhaupt wel mee zouden willen

Heb idee dat je zelf ook al langer klaar bent met deze vriendschap en dit misschien onwetend ook gebruikt om hele voorval op te blazen en zo te forceren (afscheid is makkelijker wanneer er een ruzie is)

Misschien is het gewoon 'over'. Geniet van de K-dag en voel je niet schulding verder, het is zo als het is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven