The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Ik zou gaan sporten en shoppen denk ik. Of als het lekker weer is met een boek in het park liggen. Of een vriendin opzoeken als er iemand is die tijd heeft.

Waar ben jij ontzettend goed in?
Werken met cijfertjes.

Was jij op school goed in wiskunde?
Nee, ik was meer van de tekenles

kun jij kleine klusjes in en om huis zelf uitvoeren?
Nee. Zo slecht zelfs.. Had les van onze directeur, geweldige man was dat. Ik stond heel slecht, al jaren, het wilde er niet in. Op een gegeven moment hadden we een zwaar tellende toets en ik kreeg extra tijd. Alle leerlingen weg na de toets, ik mocht doorgaan. Kwam ie naast me zitten en liep het met me door. Als ik dan sinas ipv cola (sinus, cosinus en nog iets?) wilde doen, vroeg hij waarom. Dus moest het anders wist ik. Maar het lukte me toch nooit, werd er gek van. Na heel veel uren mocht ik stoppen, ik had mijn best gedaan. 2 weken later de uitslag, hij deelde de toetsen met cijfer uit. Ik kreeg een schouderklop en een 'goed geprobeerd'. Draai mn toets om, stond er geen cijfer op. Dus ik huh? Staat ie naast me 'sorry chooc, het zit niet in je. Richt jij je maar op iets anders'. Zo lief van die man maar zo klote voor mezelf. Ik kon het echt niet. Geef mij maar talen!

Waar was jij goed in op school?
Aaaargh ikbenik haha! Het duurfde ff om te typen. Nou ik laat hem staan. (Ideale gelegenheid om Julia alsnog te feliciteren! ) Nou het stomme is, ik kan stucen, tegelen en slopen maar kleine dingetjes niet

Vraag blijft.
Ik was juist heel goed in Wiskunde, heb er zelfs nog bijles in gegeven. Nu doe ik er alleen niets meer mee.

Welke sport vind jij leuk om te doen?
Geen enkele

Wat is je favoriete alcoholische drankje?
I am surrounded by morons
Favoriet is een groot woord, maar wijn vind ik lekker.

Heb jij een abonnement op een blad?
(hahahaha, Choco! Ben blij dat je 't hele verhaal niet hebt weggehaald hoor! Had het niet willen missen! Zie het al helemaal voor me hoe je daar nog in je uppie zit, welwillende leraar erbij...Enne; samen vormen we een perfect klusteam; jij kunt stucen en de serieuze klussen, en ik kan dat peertje indraaien )
(hahahaha, Choco! Ben blij dat je 't hele verhaal niet hebt weggehaald hoor! Had het niet willen missen! Zie het al helemaal voor me hoe je daar nog in je uppie zit, welwillende leraar erbij...Enne; samen vormen we een perfect klusteam; jij kunt stucen en de serieuze klussen, en ik kan dat peertje indraaien )
(mn computer doet vandaag zo RAAR! Alles wordt 2x gepost, en tekst selecteren is een ramp, snap er niks van!)

Maar goed; abonnement; eh..mikrogids, en er loopt nog een kado-abonnement van linda geloof ik.

Was jij vroeger lid van de Donald Duck?
*Gaat lekker ikbenik? *

Nee daar hadden we geen geld voor.

Weet jij hoe lang goudvissen kunnen leven?
Lach maar!

Ja; tot je ze doorspoelt

Heb jij een huisdier ?
Nee, allergisch voor alles met haar, huidschilfers en speeksel.(behalve vriend)

Wat eet jij uit principe niet?
*Zingt een happy birthday serenade voor Twist! En dat 't komende jaar maar een prachtig jaar voor je mag worden!!
Zingt uit volle borst mee..."en heèèèppieie-buuuuuuursdeeeee-toeoeoeh-joeoeoeh!!!"
En springt op en neer; hiep hiep.. Hoeraaaa!
Uit principe eten we nog geen....verjaardagstaart...! (Tot Twis er is)
Wanneer heb jij voor het laatst een groot feest gehad?
Een maand terug. Een collega had een afscheidsfeestje.

Wat is je lievelingskleur?
Wit

Welk museum heb je voor het laatst bezocht?
Op dit moment paars. Maar ook wel eens donkerblauw.

Dat was een museum in Utrecht, weet niet meer hoe het heet. Daar hing kunst van een cliënt van me.

Wat zou jij halen als je op dit moment een boekenbon van ¤20,- zou krijgen? (niet "een boek" antwoorden!!)
Een boek

Tonio - Th. van der Heijden

En als ik je de bon terug geef, wat zou jij dan kopen?
Een boek met stereogrammen! Nog nooit in een winkel tegengekomen, wij hadden er vroeger 1 op school, vond ik zooo leuk!

Welke taalfout (schrijven of spreken) vind jij het meest irritant?
Hun zeggen + me vriend.

Wat zou je willen zeggen tegen de persoon die niet meer in je leven is (om welke reden dan ook)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven