Spanning weg? Einde in zicht?

27-04-2012 14:59 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties!
Iris en Sijtje: ik vind het ook goed dat jullie hier op het forum daar zo open over zijn. Ik denk dat er best veel vrouwen zijn die herkenning in jullie zullen vinden.
Weet je wat mijn ervaring is als hier wel open over gepraat wordt?

Als de vrouw geen sex wil/kan is ze frigide, als een man geen sex wil/kan is ze niet aantrekkelijk genoeg meer.

Het ligt altijd (?) aan de vrouw.

Buiten dat je jezelf al tot op het bot vernederd voelt, kun je die opmerkingen er echt niet bij hebben, vandaar.

Dank je wel voor je woorden, Lupine.
Ttttntt
Oops wrong planet
quote:_lupine_ schreef op 27 april 2012 @ 17:17:

Iris en Sijtje: ik vind het ook goed dat jullie hier op het forum daar zo open over zijn. Ik denk dat er best veel vrouwen zijn die herkenning in jullie zullen vinden.Dank je.
quote:Sijtje schreef op 27 april 2012 @ 17:23:

Weet je wat mijn ervaring is als hier wel open over gepraat wordt?

Als de vrouw geen sex wil/kan is ze frigide, als een man geen sex wil/kan is ze niet aantrekkelijk genoeg meer.

Het ligt altijd (?) aan de vrouw.

Buiten dat je jezelf al tot op het bot vernederd voelt, kun je die opmerkingen er echt niet bij hebben, vandaar.

Dank je wel voor je woorden, Lupine.

Dat is inderdaad wel heel erg vervelend. Ik denk dat in de scheefheid in de benadering die jij schetst wel een kern van waarheid zit, helaas. Waren het ook vrouwen die dit soort dingen opperden? Ik hoop het niet, want dat zou ik echt niet solidair vinden.

You're welcome Iris.

Ik zie dat je alles hebt weggehaald TO. Succes ermee, ik denk dat je veel stof tot nadenken hebt.
WAAROM haal je je OP weg? Dat vind ik echt zo zwaar irritant hè.
OP is weg, maar Krullenbol, als hij echt meent, dat hij iets aan het probleem wil doen, dan zoekt hij hulp. Jullie zijn nog veel te jong om deze problemen al te hebben.

Off topic, Ja Lupine, terugdenkend, daar was ook mijn (toen) beste vriendin bij.
Ik begin toch echt genoeg te krijgen van die eendagsvliegen die hun OP elke keer weghalen...........
quote:Mopsie41 schreef op 27 april 2012 @ 19:58:

Ik begin toch echt genoeg te krijgen van die eendagsvliegen die hun OP elke keer weghalen...........En als je dan de OP quote, krijg je op je kop...
Dubbel
quote:nien80 schreef op 27 april 2012 @ 15:21:

Jeetje 2 a 3 keer per dag waar haalt hij de tijd vandaan... pff ben blij dat mijn vriend liever 2 a 3 keer met mij neukt... aftrekken ok hoor! geen probleem maar dit is een beetje TE en dan nog slap worden ook ja vind ik niet zo vreemd..Ja, misschien duurt dat wel 2 hele minuten:P
Ik vind het apart dat hij zich steeds zo aan zijn piemel trekt, en dan niet stijf kan worden van zijn eigen vriendin... ik zou zeggen... stop met rukken, en steek hem dr es in kerel.

Naja goed, dus wat de rest zei.

En als ie lui is, dan moet je hem een schop onder zn hol geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven