baby hijgt
vrijdag 27 april 2012 om 15:18
ik heb een dochter van ruim 4 maanden die sinds gisteren ineens ontzettend hijgt. Net alsof ze de marathon gelopen heeft. Ze is verder gewoon vrolijk, tevreden, slaapt goed, drinkt goed.
Ze krijgt borstvoeding, heeft geen koorts oid.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik ben een beetje overbezorgd en wil niet meteen bij een arts ofzo aan gaan kloppen aangezien ze het verder prima doet.
Ik woon niet in NL en heb hier geen huisarts voor de kleine, wel consultatiebureau maar daar kan ik nu niet terecht dan zou ik dus naar de spoedeisende hulp moeten en dat vind ik een beetje overdreven.
Ze krijgt borstvoeding, heeft geen koorts oid.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik ben een beetje overbezorgd en wil niet meteen bij een arts ofzo aan gaan kloppen aangezien ze het verder prima doet.
Ik woon niet in NL en heb hier geen huisarts voor de kleine, wel consultatiebureau maar daar kan ik nu niet terecht dan zou ik dus naar de spoedeisende hulp moeten en dat vind ik een beetje overdreven.
vrijdag 27 april 2012 om 17:50
Hihi; die van mij ontdekte het bibber-geluid dat je met je lippen kunt maken als je uitblaast (tegelijkertijd de letter B maken en uitblazen zodat je een soort auto/brommer nadoet).
==BR-BR-BR-BR-BR!!!==
Vond ze vooral tijdens het eten geweldig om te doen! (Dat eerste knaloranje wortelhapje is spectaculair, maar heb toen ook regelmatig een douche van bietjes over me heen gekregen!)
==BR-BR-BR-BR-BR!!!==
Vond ze vooral tijdens het eten geweldig om te doen! (Dat eerste knaloranje wortelhapje is spectaculair, maar heb toen ook regelmatig een douche van bietjes over me heen gekregen!)