Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

Alle reacties Link kopieren
Ik ga hem vanmiddag ophalen, is mijn eerste pakket dus ben benieuwd!
Hahahaha, ik heb net een derde just eat code ontvangen! Ben benieuwd of die het ook nog gaat doen.
quote:italie_meisje schreef op 28 april 2012 @ 01:11:

@ frizzy dat klopt. Ik ben lid en heb het blad hier liggen. Beide beste koop en beste uit de test.

Una krijgt een 7.3 en w5 een 7.1Nou... dan is Una toch de beste koop? Of is die duurder dan W5 en daardoor komt W5 weer hoger ofzo?
Nee zelfde bedrag, vond het ook al vaag.
Vréémd. Maar goed, dan kun je dus beter Una nemen. En die heeft bovendien tegenwoordig zo'n plasticje dat je er niet af hoeft te halen.
Ik ben de just-eat facebook actie misgelopen maar wel zojuist met de kortingscode van PMA bij ze besteld.

Op de site van just-eat staat nu ook een kortingscode van 10%: FONQje10.

Stond in zo'n reclameblokje.. .

Nu eventjes mijn boodschappenlijstje maken en daarna naar mijn kialapunt.
quote:Flinterke schreef op 27 april 2012 @ 21:37:

Noa_lynn, zekerheid is in deze tijd erg fijn!!

Ik ga ook zeker voor zekerheid.. heb soms het gevoel dat je eerder je baan kwijt bent nu dan dat je hm houd.

Plus dat ik nu een vast contract heb voor onbepaalde tijd van minimaal 20 uur, laat ik die nu maar niet zomaar weggooien.

Ook met die minimale uurtjes heb ik mij weten te redden, dus die 'droombaan' wacht nog maar eventjes .
En 20% als je je aanmeld voor de nieuwsbrief.... (ik ga lekker goedkoop eten komende week een keertje) ;)
World Ticket Center rekent tot en met maandag geen boekingskosten voor vliegtickets.
Ik heb een stuk of 7 van die mini's van AH liggen. Kan ik daar nog iemand blij mee maken?
Ikbenanoniem; JAAA!!!! (sorry voor het schreeuwen )

Tegen iets ruilen?
@Bokito: Nee joh, ik heb ze toch gratis gekregen en ik neem die meuk mee omdat je er meestal wel weer iemand blij mee kunt maken.
Je hebt mail!
Ohja hier dus een enórme domper, portomonnee verloren en al mijn geld eruit.. (genoeg voor een week boodschappen voor 5 personen (incl luiers/potjes/bier) :'(

Dus nu een extra reden om alle oude kleertjes op marktplaats te zetten en Dochter geen nieuwe kleren te geven maar alle oude kleertjes van haar nichtjes gewoon aan te trekken...
Dat is echt balen Bokito.

Je hebt mail terug.
Owww Bokito, dat is echt zo enorm balen..
Ik heb 20 uitzegels voor de liefhebber!
Hier was het even balen deze week toen beide jongens ineens uit hun schoenen bleken te zijn gegroeid, bij de albert nolten gelukkig actie: 1e paar 10%, 2e paar 15% en 3e paar 20% korting. Uiteindelijk had ik vier paar, op de vierde kregen we weer 10%. erg fijn. Ze hebben allebei lastige voeten, dus kunnen neit alle schoenen aan.
zo wij hebben de auto vandaag naar een andere garage gebracht, even de keuring laten doen nadat donderdag de kosten rond 1000 euro werden geschat. Bleek dat maar 2 vd 10 punten gedaan hoefte te worden.. komt nu op 300 euro uit, wat we ook hadden begroot. Hele opluchting dus!!
Mikske, ik heb je gemaild voor de zegels
Een tijdje geleden heb ik mee gedaan aan een onderzoek van Coolbest waarin ik me moest aanmelden voor een panel en een week lang opdrachtjes moest uitvoeren. Ik wist dat ik daarvoor een beloning kreeg. Dat was ook de reden dat ik me had aangemeld. :p Ik wist alleen niet meer wat precies. Kwam ik gister thuis, lag er een pakketje voor mij. Dat was dus de beloning van het panel; een rugzak en een bioscoopbon van ¤ 25,-! Nu ben ik dus weer blij.

We hebben vandaag ook besloten de auto weg te doen. We gebruiken de auto maar voor een paar dingen die we ook met het openbaar vervoer of op de fiets kunnen doen. Ik heb nu nog een studentenov tot augustus en mijn vriend krijgt een maandkaart voor de trein van zijn nieuwe werk vergoed, dus door de auto weg te doen kunnen we een hoop kosten besparen. Het geld waar we de auto voor verkopen + het bedrag wat we normaal aan belasting en verzekering moeten betalen zetten we op de spaarrekening. Van het geld wat we normaal aan de benzine uitgeven kunnen we dan een aantal dingen kopen die we al een tijdje nodig hebben, maar normaal geen geld voor hebben. We hebben het nu mooi bedacht allemaal, maar ik hoop dat het nu ook echt zo positief uitpakt :p
Ik vond bij het opruimen nog een paar hippe gympen voor zoon (klitteband met piratendingetjes) precies zijn maat en zo kan ik het kopen van sandalen weer even uitstellen. (heerlijk zo met dit weer, winterschoenen zijn te warm en sandalen te koud )

Voor de rest vanmiddag ipv een potje zout een zak zout gekocht, was maar 2 of 3 cent duurder. Hoef denk ik de eerst komende 3 jaar geen zout meer te kopen zolang doen we met zout maar ach
quote:nellaaa schreef op 27 april 2012 @ 18:33:

Heb net mijn eerste code ingewisseld + die van pma. Heb nu voor 3 avonden chinees voor niks!Hij pakt mijn PMA-code niet? Moet je die invullen tijdens het bestellen?
Nee, aan het eind bij het bevestigen kun je ergens een kortingscode invoeren.
Ook mijn yunomipakket gehaald, alles was heel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven