Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic - Deel V

23-02-2012 10:09 3026 berichten

En het vrekken gaat door!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Vrekwaardig eten

quote:nellaaa schreef op 29 april 2012 @ 12:31:

Nee, aan het eind bij het bevestigen kun je ergens een kortingscode invoeren.

Oh super! En hoe zit dat met die 10% code, moet je die ook op het eind invoeren?

En de 20% van de nieuwsbrief, geldt die 1x of vaker? Krijg je dan een code of moet je direct bestellen als je je aanmeldt?
Je krijgt dan een code en die kan je alleen gebruiken bij je eerste bestelling. Je kunt volgens mij maar 1 code gebruiken. Ik had die van 5 euro en toen verdween het invoerschermpje.
Alle reacties Link kopieren
Net mijn 3de koper in 4 dagen tijd via bol.com, dat gaat lekker .

Straks alle 3 de pakketjes klaarmaken en op de bus doen.

Van mijn yunomi-pakket gebruik ik zelf de sun vaatwastabletten niet, maar mijn moeder wel .

Dus die ga ik ook eventjes inpakken en stop ik in mijn tas.

Vanmiddag eventjes een rondje gedaan bij ikea, heb mij keurig aan het lijstje gehouden.. dat lukt mij anders nooit zo goed bij ikea.
Ikea is zo verneukeratief inderdaad! Je komt er altijd vandaan met meer spullen dan je gepland had.
Bokito wat rot van het verlies van je portemonnee zeg.
quote:nellaaa schreef op 29 april 2012 @ 16:29:

Ikea is zo verneukeratief inderdaad! Je komt er altijd vandaan met meer spullen dan je gepland had.Daarom neem ik alleen een vast bedrag mee aan geld, met wat ik kan missen.
Ik ga flink geld besparen aan mijn telefoonkosten. Heb nu een heel duur abonnement (80,- per maand) en over 2 maanden kan die stopgezet worden.

Ga dan een sim-only doen met veel minder belminuten en beperkter internet. Ben er nu achter hoe ik wifi moet instellen dus zit nu gratis op internet thuis en bij oom en tante. Heb nu nog een abbo voor onbeperkt internet dat is dan niet meer nodig.

Verder doet sinds vandaag mijn vaste telefoon het weer waarbij ik gratis vaste telefoon heb. Fijn vooruitzicht.
Wow, dat is een flinke besparing Ibi!

Wat kreeg je allemaal voor die 80 euro? Ben zelf 45 euro kwijt, maar heb geen vaste lijn.
Ik heb van de AH weer kortingsbonnen gekregen.

Jullie ook??

AH kortingsbonnenquote:nellaaa schreef op 29 april 2012 @ 16:29:

Ikea is zo verneukeratief inderdaad! Je komt er altijd vandaan met meer spullen dan je gepland had.

Ik ben express gisteravond gaan voorbereiden via de site, heb alleen nog 3 limonadekannen meegenomen van ¤2 per stuk.

Die stonden niet op mijn lijstje maar wilde ik nog voor naar de Xenos of Action

Ik kan anders ook met gemak een mega hoog bedrag bij elkaar sprokkelen terwijl ik alleen 1 dingetje wilde hebben .
IKEA is toch niet 'enger' dan een andere winkel? Gewoon alleen kopen wat je nodig hebt/op je lijstje hebt staan, als je wilt vrekken.

Ik zie er voornamelijk 'meuk' wat veel plek in neemt, afgestoft moet worden of valt onder 'onzin met een verlengsnoer'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:nellaaa schreef op 29 april 2012 @ 17:28:

Wow, dat is een flinke besparing Ibi!

Wat kreeg je allemaal voor die 80 euro? Ben zelf 45 euro kwijt, maar heb geen vaste lijn.80 euro is alleen mijn mobiele kosten 500 belminuten, onbeperkt internet en 100 smsjes per maand. Nog 2 maanden en dan ben ik er vanaf. Belachelijk veel geld vind ik het nu.
Dan ontlopen die van jou en mij elkaar niet zoveel. Ik heb 450 minuten, 1000 smsjes en onbeperkt internet.

Fijn dat je over 2 maanden omlaag kan iig.
zo jij zit dan niet bij t-mobile denk is was dat van jou met telefoon of sim-only?
Sim only bij Vodafone. Heb er zelf een telefoon bij gekocht. Gerekend over de tijd dat ik hem al heb heeft dat me denk ik 11,50 euro per maand gekost.
ja dat dacht ik al. Ik heb nog een goede iphone van een half jaar oud. Heb een nieuwe gekregen omdat mijn oude niet gerepareerd kon worden en ik verzekerd was. Komt nu wel goed uit.
Oh dat is niet verkeerd! Dan kun je idd wel even vooruit met een simonly.
thanx noa lynn voor de kortingsbonnen vd AH. Ik heb ze niet gehad en ben er erg blij mee.
Zijn er nog vrekken met kortingskaartjes of tips voor goedkope(re) kaartjes voor Plopsa-coo?

Volgens mij ooit weleens ergens bij gekregen maar dacht dat we daar niet naartoe zouden gaan. Dus wel...

ikbenikenbenertrotsop ik heb gelukkig mijn portomonnee nog wel! (pff ID, Hemakadokaart, verzekeringspasjes,bankpasjes zaten er allemaal in!)

Morgen hopelijk nog wat koopjes op de vrijmarkt scoren!
Ik word morgen door een muziekkorps gewekt, die haalt schoolkinderen bij school op voor de aubade hier int dorp.

In de loop van de ochtend ga ik ook naar de vrijmarkt en evt naar een variant van Holland's got talent .

En zo zijn we weer van de straat.. .

Zonet mijn 4de koper voor bol.com, ik ben verbaasd dat het ineens storm loopt.

Word wel een mooi bedrag dat ze over een 4 weken op mijn rekening storten en dat voor spullen die ikzelf niet meer gebruik.
ow ok nou das nog erg zonde he.

Ja hoop het ook.

Vaste schrijvers van dit topic: het zit bijna vol opent iemand een nieuwe?
Lekker is dat verkopen he noa. Deze maand al meer dan 200 euro verdient aan marktplaats
Hoi Bokito,

Stille meelezer hier die 2 kortingskaarten heeft voor je voor plopsaland coo van de veronica gids.

Hiermee krijg je 1 kaartje voor een moeder (= een vrouw boven de 18 jaar) gratis. Geldig t/m 17 juni 2012

Daarnaast nog een kaartje voor max 5 personen voor 8 euro korting pp op een individueel ticket (vanaf 1 meter). Geldig t/m 24 juni 2012.

Mocht je interesse hebben, laat je op het forum dan even je mailadres achter?

Groetjes Madeliefje
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 april 2012 @ 20:00:

Lekker is dat verkopen he noa. Deze maand al meer dan 200 euro verdient aan marktplaats

Heerlijk!

Wilde marktplaats ook nog gaan vullen met spullen die weg mogen maar had zo geen idee in het maken van een advertentie.

Bol.com is zo wel heel makkelijk, alleen die bemiddelingskosten vind ik wat minder.

Heb intussen de helft van mijn Ikea-aankopen al terugverdiend in 3 dagen tijd (= 4 kopers) .
Ja, gewoon weer bijna een topic vol gevrekt met z'n allen!
quote:xJanna schreef op 29 april 2012 @ 21:07:

Ja, gewoon weer bijna een topic vol gevrekt met z'n allen! Zit je al klaar met een nieuw topic onder de knop Janna?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven