Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
sabrina denk dat wij ook niet zo lang samen geschreven hebben. Of misschien wel maar dat ik dingen aan mijn hoofd had en het nu niet zo goed meer weet. (sorry dan)

Straw, maakt niet uit hoor, veel mensen halen het door elkaar. Of gebruiken voor allebei de ziektes BPS (wat staat voor borderline persoonlijkeheidsstoornis)

Net weer even gekeken bij die forumruzie die ik afgelopen weekend op ander forum had. Vind het zo raar, nie-mand reageert er gewoon meer. Twee mensen die er niet op in gingen maar iets anders zeiden (wat wel fijn was) maar de rest laat het gewoon zo.

Dus ik word afgezeken en iedereen vindt het wel prima.

Ik houd niet van dat laffe gedoe. Liever hard tegen hard dan zo suf.

Verder had ik best lekker gekookt maar tijdens het eten kwamen de tranen, om van alles. Huilend eten gaat niet zo lekker.
Ieb voor jou een

Ik las je post elders
Alle reacties Link kopieren
@moonlight

bij is de naamgeving zo verwarrend allebei met een b...en ze lijken ook wel een beetje op elkaar.

Ach, soms is het beters dat de tranen eruit komen, en dan maar even wachten met eten.

Hier had ik net ook een huilmomentje omdat ik een foto zag van oma die morgen precies 4 maanden geleden is overleden en het is heel raar maar de datum staat in mijn hoofd gegraveerd en meestal gaat het prima. Maar zo nu en dan komt er toch een traantje uit.

Nu ben ik even 2 series aan het downloaden om straks series te kijken in bed...als ontspanning en ondertussen ben ik een super simpele opdracht voor school aan het afronden dan hoef ik dat de komende dagen in de vakantie niet meer te doen..
quote:Verana schreef op 27 april 2012 @ 17:17:

[...]

IBI, weet jij misschien ook of het instaptarief GGZ van 200 euro ook wordt teruggedraaid? Hier kwam ik niet uit bij het lezen erover op internet.

Of wordt alleen de eigen bijdrage per sessie en de eigen bijdrage voor verblijf teruggedraaid?Wat ik ervan begrijp is dat juist teruggedraaid gaat worden die 200 euro dus.
dank je voor bloem en knuffel moon kan het idd. wel even gebruiken.

En slaap lekker lieve dames.
Oeps ben beetje uit mijn ritme vanavond.
Hi Moon,

Wat ben jij nog laat wakker zeg. Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

We hebben inderdaad nog niet zovaak samen geschreven. Toen ik begon hield jij er mee op (verband? :-)).

Ik enorm geslapen en nu superrrr duf.
Nee was geen ban Sabrina, ik was vrijwillig vertrokken. Zal verder niet precies vertellen waarom. Maar ben blij dat we elkaar weer gevonden hebben hier!

Tjee ik ben, bijpassend bij het weer, vanochtend maar meteen in tranen uitgebarsten. Er speelt iets in mijn omgeving, ik kan niet zeggen wat precies omdat het niet over mij gaat. Maar het grijpt me aan.

Ik moet veel doen vandaag, ook een paar 'actiepunten' op de fiets. Maar ik denk dat ik straks mijn ouders maar vraag of ze vanavond met de auto mij willen helpen. Want het gaat ff niet. (heel vies weer hier in combinatie met dat het allemaal ff teveel is)
@ sabrina

Ik heb ook vrij veel geslapen, vanaf 12 uur tot ruim 10.20 uur dus ben ook wel duf.

@Moon

Tja het weer zit inderdaad niet echt mee, het is een mega grijze en donkere dag..

Dus het is begrijpbaar dat je met de auto wil

Hier heb ik spontaan zin om mijn bed in te kruipen en er niet meer uit te komen ook..het ziet er niet uit buiten.

Maar ik meer dan genoeg geslapen dus ik ga toch niet slapen. Verder vanavond eerst ff uit eten en daarna lekker naar het feestje en ik ga gewoon op de fiets! Ik woon dichtbij en fiets langs allemaal huizen in een redelijk overdag drukke straat maar 's avonds vrij rustig..dus ik fiets gewoon lekker. ..
Ja ik heb moeder gemaild of ze me vanavond met de auto willen halen (zij of vader) en dan meteen even een pakketje wegbrengen.

Ik had gedroomd van de paiqman. Die ene die niks meer laat horen. Toen ik wakker werd duurde het echt ff voordat ik weer wist: We hebben geen contact meer.

Ik chat me suf met anderen hoor, maar ze zijn nog niet zo leuk als die ene.
quote:Moonlight82 schreef op 28 april 2012 @ 11:40:

Ja ik heb moeder gemaild of ze me vanavond met de auto willen halen (zij of vader) en dan meteen even een pakketje wegbrengen.

Ik had gedroomd van de paiqman. Die ene die niks meer laat horen. Toen ik wakker werd duurde het echt ff voordat ik weer wist: We hebben geen contact meer.

Ik chat me suf met anderen hoor, maar ze zijn nog niet zo leuk als die ene.

dat is vaak zo hoor, ik droom ook vaak met mensen als het contact verbroken is.

En het is vrij recentelijk dus je onderbewustzijn is er meer mee bezig denk ik en dan komt het in je dromen eruit!
Ik was de laatste twee weken ook vooral boos/trots en wilde of kon er niet om janken.

Niet per se om hem, maar gewoon de manier waarop het gegaan is en dat het -helaas- niet de eerste keer is. Gewoon hoe ik behandeld word.

Gisteren en vandaag wel lekker kunnen janken en dat is wel fijn.

Verder net een uitnodiging gekregen voor iets leuks Dat doet me ook goed.
Straw, uiteten en een feest! Dat klinkt goed. Geniet ervan.

Dan van dat dromen herken ik ook. Ik weet niet hoe het werkt, maar er lijkt toch wel iets waar te zijn van het verwerken van dingen in dromen. Magisch.

Moon gelukkig weer iets leuks op de planning!

Ik vooral moe, krijg zo bezoek en probeer me een beetje op te kalefateren. Maar dat valt nog niet mee
@ moon

Ach, iets leuk op de planning is altijd leuk! Geniet of hopelijk heb je genoten!

@sabrina

Ik heb er wel zin in, maar tegelijk ook een beetje zenuwachtig, het zijn een hoop mensen vanavond waarmee ik zeg maar interesses deel en 2 daarvan ken ik. Maar het is een facebook groep zeg maar.

En dat dromen heb ik ook erg, toen oma pas overleden was droomde ik bijvoorbeeld heel veel met de dood en sterven enz.

Ook als school me dwars zit droom ik daar veel over...laatst had ik disdag heel gedoe vanwege een keuzevak en ik was verdwaald en kon de weg niet vinden en het gebouw en 's avonds droomde ik dat ik voor het eerst les had in dat gebouw, en 3x raden ik was verdwaald en in paniek daardoor omdat ik te laat zou komen...

Verder, veel plezier met het bezoek ;)
Het rare is, iemand anders waar ik al een jaar geen contact mee heb, heb ik nooit van gedroomd. Het zat me overdag soms best dwars (na ruzie) maar ik droom er nooit over.

Die paiqman vannacht, was een soort combinatie van een ex(scharrel). Het is niet echt een ex maar hij was leuker dan alleen scharrel. Bepaalde vervelende trekjes van die exscharrel zag ik in de droom terug bij paiqman.

Hij was ergens op wandelvakantie en ik liep m tegen het lijf en hij had iets van: okay loop dan maar mee. Maar ik moest vooral doorlopen en niet zeuren. Hij was helemaal niet zo leuk in mijn droom

Nee het leuke is pas donderdagavond, ik zit alleen een beetje met een soort dubbele afspraak. Nou ja ik kijk wel even.
Het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed met me. Ik wil er niet aan toegeven want dan heb ik weer gefaald maar tegelijkertijd voel ik me toch al mislukt.

Chooc en dr pokerface.
ow meis wat rot om te lezen. Wil je wat meer vertellen? Waaraan merk je dat het niet goed gaat. Weet iemand het IRL?
Neeniemand weet het, alleen jij. Ik lig alweer uren te huilen
Ik ben lichamelijk op, geestelijk op. Ik huil op mijn werk, ik wil alleen maar slapen. Ik denk weer aan zelfmoord..

Ik wil dit niet. Ik wil het niet
ach lieverd toch ben je alleen thuis nu dan? Of lig je stiekem te huilen terwijl je man elders in huis is?

Wil je anders dat ik je even bel?
Chooc, heb jij nog wel ergens hulp? Nee natuurlijk wil je dit niet, dat is zo logisch.

Heb je toevallig een signaleringsplan? Zo ja welke stappen staan er bij in deze fase? (zo nee dan wil ik je helpen er 1 te maken als het weer wat beter gaat)
En ik doe alsof alles goed gaat. Ik sta het niet toe, ik wil niet. Niet weer. Ik heb 2 jaar geknokt, ik moet beter zijn.
Ik ben alleen thuis en heb geen hulp of stappenplan. Geen idee waar je het over hebt.

En liever hier schrijven, dan kan ik het nalezen. (Toch lief, dankjewel).
Zo werkt het niet he en dat weet je helaas maar al te goed. Depressies kunnen weer terug keren en worden steeds erger als je het niet vroeg genoeg weer aanpakt.

Wat is de reden dat je het niet tegen je man verteld? Ook het niet willen toegeven aan hem en aan jezelf?

Nou zou willen dat ik even naar je toe kon komen. Zucht willen jullie echt niet verhuizen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven