Adres achterhalen
zondag 29 april 2012 om 13:11
zondag 29 april 2012 om 13:43
quote:anna1111 schreef op 29 april 2012 @ 13:21:
@paloma Ik wil gewoon even zien hoe en waar diegene woont, nieuwsgierigheid dus.
En wat betreft Google enzo, daar vind ik het helaas niet op.Zet het uit je hoofd. Als je hier niet via de normale manier kan achter komen, dan moet je dit niet willen weten.
@paloma Ik wil gewoon even zien hoe en waar diegene woont, nieuwsgierigheid dus.
En wat betreft Google enzo, daar vind ik het helaas niet op.Zet het uit je hoofd. Als je hier niet via de normale manier kan achter komen, dan moet je dit niet willen weten.
zondag 29 april 2012 om 13:45
zondag 29 april 2012 om 13:47
Ikquote:Fame schreef op 29 april 2012 @ 13:41:
Niet doen, het is je leraar! En het komt nogal eehhm stalkerig over.
Het gaat helemaal niet om die persoon
Ik wil gewoon even weten hoe/waar iemand woont, ben ik dan een stalker? Ik zoek zovaak adressen op, dan denk ik oh even kijken hoe die of die woont, gewoon nieuwsgierigheid.
Niet doen, het is je leraar! En het komt nogal eehhm stalkerig over.
Het gaat helemaal niet om die persoon
Ik wil gewoon even weten hoe/waar iemand woont, ben ik dan een stalker? Ik zoek zovaak adressen op, dan denk ik oh even kijken hoe die of die woont, gewoon nieuwsgierigheid.
zondag 29 april 2012 om 13:56
zondag 29 april 2012 om 13:58
OK, haha. Dit is echt een typische Viva discussie xD. Dit meisje vraagt om een manier om toch aan dat adres te komen en krijgt een lading aan reacties over zich heen dat ze aan het stalken is, waar in mijn beleving toch wel iets meer voor nodig is dan zijn adres willen weten, al zou het om die docent gaan.
zondag 29 april 2012 om 13:59
quote:anna1111 schreef op 29 april 2012 @ 13:51:
Het gaat helemaal niet over die leraar, dat ik daar eerder topics over geopend heb, wil niet zeggen dat al m`n vragen daarover gaan.
En wat betreft stalken, dat was ik bij hem en bij die persoon waar deze vraag wel over gaat, niet van plan.Er gaat geen branden dat die persoon blijkbaar niet gevonden wil worden of iig openbaar wil maken hoe en wat en waar die woont en welk tel nr die heeft.
Het gaat helemaal niet over die leraar, dat ik daar eerder topics over geopend heb, wil niet zeggen dat al m`n vragen daarover gaan.
En wat betreft stalken, dat was ik bij hem en bij die persoon waar deze vraag wel over gaat, niet van plan.Er gaat geen branden dat die persoon blijkbaar niet gevonden wil worden of iig openbaar wil maken hoe en wat en waar die woont en welk tel nr die heeft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven