Vriend bijna jarig
zondag 29 april 2012 om 16:27
zondag 29 april 2012 om 16:37
mee nemen uit eten, meenemen naar de film/theatervoorstelling, dierentuin, zwembad, boswandeling, museum, strand, evt aangevuld met ergens een lekkere pannenkoek/broodje eten of warme chocolademelk of juist een friskoud witbiertje (twijfel vandaag welke keus het beste zou zijn). Zo heb je voor elk budget wel iets..
of je gaat lekker voor hem koken en dekt de tafel mooi met kaarsjes etc en huurt een leuke film...
ik denk dat hij het al leuk genoeg vindt als je iets voor hem bedenkt wat hem aandacht geeft en het feit dat je aan z'n verjaardag gedacht hebt
of je gaat lekker voor hem koken en dekt de tafel mooi met kaarsjes etc en huurt een leuke film...
ik denk dat hij het al leuk genoeg vindt als je iets voor hem bedenkt wat hem aandacht geeft en het feit dat je aan z'n verjaardag gedacht hebt
zondag 29 april 2012 om 16:39
quote:pompedom schreef op 29 april 2012 @ 16:27:
dit heb ik mijn vriend gegeven sinds we samen zijn, misschien zit er iets voor je tussen.
laptoptas, zelfgemaakt
zelfgemaakt kookboek met mijn eigen recepten
pralines met vijgen en chili, ook zelfgemaakt
en dit jaar krijgt hij een zelfgemaakt fleecevest.Dan ben je vast heel handig,of loopt ie rond met één mouw langer dan de andere?
dit heb ik mijn vriend gegeven sinds we samen zijn, misschien zit er iets voor je tussen.
laptoptas, zelfgemaakt
zelfgemaakt kookboek met mijn eigen recepten
pralines met vijgen en chili, ook zelfgemaakt
en dit jaar krijgt hij een zelfgemaakt fleecevest.Dan ben je vast heel handig,of loopt ie rond met één mouw langer dan de andere?
zondag 29 april 2012 om 17:36
quote:pompedom schreef op 29 april 2012 @ 17:31:
Ik ben best handig, iig handig genoeg om niet de ene mouw langer dan de andere te maken!
Ik maak altijd al mijn kadootjes zelf.
Ben noch twee gebreide mutsen vergeten.
Ben nu bezig aan een jurk voor een vriendin.Wat leuk! Ik ben al blij als ik een knoop aangezet krijg
Ik ben best handig, iig handig genoeg om niet de ene mouw langer dan de andere te maken!
Ben nu bezig aan een jurk voor een vriendin.Wat leuk! Ik ben al blij als ik een knoop aangezet krijg
zondag 29 april 2012 om 17:55
zondag 29 april 2012 om 18:06
quote:pompedom schreef op 29 april 2012 @ 17:31:
Ben nu bezig aan een jurk voor een vriendin.oh wat leuk! een vriendin van me maakt ook vaak iets zelf, dat zijn altijd extra bijzondere cadeaus. maar je moet wel handig zijn idd
Ben nu bezig aan een jurk voor een vriendin.oh wat leuk! een vriendin van me maakt ook vaak iets zelf, dat zijn altijd extra bijzondere cadeaus. maar je moet wel handig zijn idd