The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 20:39
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 20:31:
Char, wat een hufter, zo doorrijden
Hopelijk is je spierpijn gauw over Nou inderdaad ik was zo boos dat ik volgens mij alle scheldwoorden die ik ken eruit heb gegooid.
Char, wat een hufter, zo doorrijden
Hopelijk is je spierpijn gauw over Nou inderdaad ik was zo boos dat ik volgens mij alle scheldwoorden die ik ken eruit heb gegooid.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 20:40
zondag 29 april 2012 om 20:41
quote:Pippin schreef op 29 april 2012 @ 20:38:
Staat je huis nog wel overeind Leil of moeten we Sjon bellen: Help onze forummert heeft een klushuis?Oh, Sjon bellen vind ik wel een heel goed plan! Ik woon hier nu bijna 1,5 jaar en er is nog zoooooveel te doen Ik maak altijd grootste plannen voor klusdagen, maar het valt altijd tegen en ik krijg altijd veel minder gedaan dan de bedoeling was.
Staat je huis nog wel overeind Leil of moeten we Sjon bellen: Help onze forummert heeft een klushuis?Oh, Sjon bellen vind ik wel een heel goed plan! Ik woon hier nu bijna 1,5 jaar en er is nog zoooooveel te doen Ik maak altijd grootste plannen voor klusdagen, maar het valt altijd tegen en ik krijg altijd veel minder gedaan dan de bedoeling was.
zondag 29 april 2012 om 20:41
zondag 29 april 2012 om 20:42
quote:charlottew88 schreef op 29 april 2012 @ 20:39:
Summie heb jij jezelf gespot op tv?
Nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op dat moment druk aan het flirten was met mijn ex van een paar jaar gelden.
Daar heb ik trouwens wel een dingetje mee
Hebben jullie even?
Want ik weet even niet zo goed wat ik er mee moet
Summie heb jij jezelf gespot op tv?
Nee maar dat komt waarschijnlijk omdat ik op dat moment druk aan het flirten was met mijn ex van een paar jaar gelden.
Hebben jullie even?
Want ik weet even niet zo goed wat ik er mee moet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 20:44
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 20:42:
[...]
Hebben jullie even?
Want ik weet even niet zo goed wat ik er mee moetKom maar op!
[...]
Hebben jullie even?
Want ik weet even niet zo goed wat ik er mee moetKom maar op!
zondag 29 april 2012 om 20:46
quote:Sabeltandcavia schreef op 29 april 2012 @ 20:44:
Ik kan jullie melden dat Zon echt wel in aanmerking komt voor een schouder van Sjon
Geen idee wat er is, maar ik gun iedereen Sjon
Zon; als je 1,5 jaar in je huisje woont en je krijgt niet gedaan wat er gedaan moet worden op een klusdag, dan verdien je Sjon voor de volle 100%
Ik kan jullie melden dat Zon echt wel in aanmerking komt voor een schouder van Sjon
Zon; als je 1,5 jaar in je huisje woont en je krijgt niet gedaan wat er gedaan moet worden op een klusdag, dan verdien je Sjon voor de volle 100%
zondag 29 april 2012 om 20:49
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 20:46:
[...]
Zon; als je 1,5 jaar in je huisje woont en je krijgt niet gedaan wat er gedaan moet worden op een klusdag, dan verdien je Sjon voor de volle 100%Ja, dit huis en ik zijn niet voor elkaar gemaakt geloof ik
[...]
Zon; als je 1,5 jaar in je huisje woont en je krijgt niet gedaan wat er gedaan moet worden op een klusdag, dan verdien je Sjon voor de volle 100%Ja, dit huis en ik zijn niet voor elkaar gemaakt geloof ik