The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 20:49
zondag 29 april 2012 om 20:53
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 20:52:
Hmm Sum, mijn eerste gedachte was ook dat hij het eerst maar eens uit moet maken voordat jullie wat gaan drinken, maaaaaaaar aan de anderen kant.... Een drankje leidt niet per se tot wat meer.
Laat me er nog even over nadenken..Dit dus. Moeilijk hoor Sum
Hmm Sum, mijn eerste gedachte was ook dat hij het eerst maar eens uit moet maken voordat jullie wat gaan drinken, maaaaaaaar aan de anderen kant.... Een drankje leidt niet per se tot wat meer.
Laat me er nog even over nadenken..Dit dus. Moeilijk hoor Sum
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 20:53
Sum, het is misschien helemal ethisch, maar ik zou afspreken. Je krijgt er anders misschien wel spijt van, als jullie eigenlijk stiekem voor elkaar gemaakt zijn
Maar je moet dan wel heel goed in je achterhoofd houden, dat het misschien tot niets leidt, omdat hij al een vriendin heeft. Als je dat kunt en je ook niet enorm teleurgesteld raakt als het op niets uitloopt, is er niets aan de hand lijkt me. Wie weet krijg je er een leuke vriend bij.
Maar je moet dan wel heel goed in je achterhoofd houden, dat het misschien tot niets leidt, omdat hij al een vriendin heeft. Als je dat kunt en je ook niet enorm teleurgesteld raakt als het op niets uitloopt, is er niets aan de hand lijkt me. Wie weet krijg je er een leuke vriend bij.
zondag 29 april 2012 om 20:55
Lastig Sum... Met zo'n insteek ('ik kan je niet uit mijn hoofd krijgen') wat afspreken is op voorhand al anticiperen op meer.. en dat voelt fout. Hm. Idd een dingetje. Lastig. Het hoeft niet tot meer te leiden, dat klopt. Mocht er toch meer gaan spelen dan kun je wel zeggen dat je pas wat afspreekt als de relatie over is. Mocht het zover komen.
zondag 29 april 2012 om 20:56
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 20:51:
Oeh moeilijk SD. Je wilt alleen niet eindigen op T minnaressen topic en doodgegooid worden me smoezen lijsten. Dus idd bezint eer ge begint.
Oh nee hoor, dat was ik ook helemaal niet van plan
Ik zit alleen een beetje met het ethische gedeelte
Ik zou het als vriendin zijnde geloof ik niet zo leuk vinden als mijn vriend met zijn ex wat ging drinken om te kijken wat er nog voor gevoel zit.
Mijns inziens klopt dan je relatie al niet helemaal meer
Maar moet ik me daar wel druk om maken...
Het is zijn relatie ten slotte
En die grens bewaak ik zelf wel
Ik zal geen stap te ver gaan (ben zelf een bedrogen vrouw geweest, ik weer hoe het voelt, vandaar ook mijn dilemma)
Oeh moeilijk SD. Je wilt alleen niet eindigen op T minnaressen topic en doodgegooid worden me smoezen lijsten. Dus idd bezint eer ge begint.
Oh nee hoor, dat was ik ook helemaal niet van plan
Ik zit alleen een beetje met het ethische gedeelte
Ik zou het als vriendin zijnde geloof ik niet zo leuk vinden als mijn vriend met zijn ex wat ging drinken om te kijken wat er nog voor gevoel zit.
Mijns inziens klopt dan je relatie al niet helemaal meer
Maar moet ik me daar wel druk om maken...
Het is zijn relatie ten slotte
En die grens bewaak ik zelf wel
Ik zal geen stap te ver gaan (ben zelf een bedrogen vrouw geweest, ik weer hoe het voelt, vandaar ook mijn dilemma)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 20:58
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 20:56:
Even vraagje Sum; 2 weken geleden kwam er toch iemand uit Frankrijk om je een ontbijtje te brengen (of zit ik nu helemaal fout en met een andere forummert in gedachte....?
Kan meespelen in je keuze om wat te gaan drinken samen of niet
Nee dat klopt
Dat is mijn niet verkering
Ik heb al 3 jaar een soort los vast verkering met mijn Fietser!
Even vraagje Sum; 2 weken geleden kwam er toch iemand uit Frankrijk om je een ontbijtje te brengen (of zit ik nu helemaal fout en met een andere forummert in gedachte....?
Kan meespelen in je keuze om wat te gaan drinken samen of niet
Nee dat klopt
Dat is mijn niet verkering
Ik heb al 3 jaar een soort los vast verkering met mijn Fietser!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!