Mijn kat
donderdag 19 april 2012 om 23:51
Misselijk ben ik ervan. Het gaat niet goed met onze lieve kat. Het begon rond kerst, haar oogje zat een beetje dicht . Ruim drie maanden en vele bezoeken aan de dierenarts zijn we nu verder, druppelen, zalfjes, opnames, en haar ene oog is inmiddels verwijderd. Helaas blijkt het andere oog nu toch ook weer aangetast en niks lijkt te helpen. Er is een biopsie genomen en morgen krijgen we de uitslag. Maar ik zie zelf ook wel al dat het helemaal niet goed is.
Nog geen drie maanden geleden hebben we onze andere kat moeten laten inslapen. Ik wil deze niet ook nog kwijt. Ze is ook zo lief, en nog pas negen. Maar het alternatief, als dat er nog blijkt te zijn, is een volledig blinde kat. Ik weet gewoon niet wat het beste voor haar is.
Ik heb hier al maanden stress van, en moet het nu echt even kwijt, al kan niemand hier iets aan doen natuurlijk.
Nog geen drie maanden geleden hebben we onze andere kat moeten laten inslapen. Ik wil deze niet ook nog kwijt. Ze is ook zo lief, en nog pas negen. Maar het alternatief, als dat er nog blijkt te zijn, is een volledig blinde kat. Ik weet gewoon niet wat het beste voor haar is.
Ik heb hier al maanden stress van, en moet het nu echt even kwijt, al kan niemand hier iets aan doen natuurlijk.
maandag 30 april 2012 om 01:55
Ik post niet veel meer hier maar wil jullie heel veel sterkte wensen.....ook ik heb mijn stoere kater moeten laten inslapen....ernstige blaasgruis...net 4 jaar oud.......
Afgelopen dinsdag is mijn teckeltje van 15 jaar ook overleden....ouderdom.....2 beessies in 1 week......het is gewoon niet eerlijk.....
Sterkte voor jullie nogmaals.....
Afgelopen dinsdag is mijn teckeltje van 15 jaar ook overleden....ouderdom.....2 beessies in 1 week......het is gewoon niet eerlijk.....
Sterkte voor jullie nogmaals.....