The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 22:26
zondag 29 april 2012 om 22:26
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 22:25:
Even voor mijn beeldvorming
Je ben styliste van TUDB, en dan denk je precies op welk moment, kom ik trek Lieke een knalgeel jurkje met rouches aan?
In een vlaag van verstandsverbijstering.
Alleen denk ik dat de styliste van Lieke vandaag geen verstand had...
Even voor mijn beeldvorming
Je ben styliste van TUDB, en dan denk je precies op welk moment, kom ik trek Lieke een knalgeel jurkje met rouches aan?
In een vlaag van verstandsverbijstering.
Alleen denk ik dat de styliste van Lieke vandaag geen verstand had...
zondag 29 april 2012 om 22:27
zondag 29 april 2012 om 22:29
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 22:27:
[...]
Sorry
Maar echt; jullie dansen echt leuk met z;n allen! Veel plezier straalt er van af. En dat gaan jullie morgen ook hebben!Het belangrijkste zegt lerares is om fun te hebben ongeacht wie je bent of je kunt dansen oid. Dat is echt super van haar. Ze kiest niemand wie er meedansen. Ze is een kanjer.
[...]
Sorry
Maar echt; jullie dansen echt leuk met z;n allen! Veel plezier straalt er van af. En dat gaan jullie morgen ook hebben!Het belangrijkste zegt lerares is om fun te hebben ongeacht wie je bent of je kunt dansen oid. Dat is echt super van haar. Ze kiest niemand wie er meedansen. Ze is een kanjer.
zondag 29 april 2012 om 22:29
zondag 29 april 2012 om 22:31
quote:InyMiny schreef op 29 april 2012 @ 22:30:
Mensen; ik ben gesloopt na 2 dagen klussen... Ik ga m'n bed opzoeken, morgenochtend hardlopen of zachtjesrennen en daarna het dorrup in
Heel veel plezier allemaal morgen en Steph; succes zal aan je denken!!Trusten Sis, en ren ze morgen!
Mensen; ik ben gesloopt na 2 dagen klussen... Ik ga m'n bed opzoeken, morgenochtend hardlopen of zachtjesrennen en daarna het dorrup in
Heel veel plezier allemaal morgen en Steph; succes zal aan je denken!!Trusten Sis, en ren ze morgen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 22:32
quote:S0LEIL schreef op 29 april 2012 @ 22:28:
Ik denk dat Lieke's zus een hekel aan haar heeft...Als dat zo is geef ik haar groot gelijk.
Ik denk dat Lieke's zus een hekel aan haar heeft...Als dat zo is geef ik haar groot gelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.