Dahaag.
zondag 29 april 2012 om 23:11
zondag 29 april 2012 om 23:12
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:10:
DAT is ook het Viva forum. Lekker fel reageren en 10 minuten later niet meer weten waarom
Charreke, serieus
Je weet NU al niet meer waar je je zo over aan het opwinden was en je geeft de schuld aan het Viva forum????
Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd!
DAT is ook het Viva forum. Lekker fel reageren en 10 minuten later niet meer weten waarom
Charreke, serieus
Je weet NU al niet meer waar je je zo over aan het opwinden was en je geeft de schuld aan het Viva forum????
Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 23:13
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 23:12:
[...]
Charreke, serieus
Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd!Het is nog simpeler. Het is de drank.
[...]
Charreke, serieus
Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd!Het is nog simpeler. Het is de drank.
zondag 29 april 2012 om 23:14
quote:Summerdance schreef op 29 april 2012 @ 23:12:
[...]
Charreke, serieus
Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd! En dan ben jij nog een forumvriendin. Wat zal de rest van mij denken.
(ik weet overigens echt niet meer waar dat topic over ging hahahaha)
[...]
Charreke, serieus
Nee schat, dat is je leeftijd, je korte termijn geheugen werkt gewoon niet meer zo lekker na een bepaalde leeftijd! En dan ben jij nog een forumvriendin. Wat zal de rest van mij denken.
(ik weet overigens echt niet meer waar dat topic over ging hahahaha)
zondag 29 april 2012 om 23:19
quote:Chardonnay schreef op 29 april 2012 @ 23:15:
[...]
Ik drink niet!
Jawelllllllllllll jij bent gewoon dronken van de Cola Light!
Geef maar toe...geef maar toe!!!
Maar Char, forumvriendinnen zijn JUIST altijd eerlijk tegen elkaar!
Er loopt zelfs een topic over op relaasies
Hoe eerlijk moet/mag je zijn
[...]
Ik drink niet!
Jawelllllllllllll jij bent gewoon dronken van de Cola Light!
Geef maar toe...geef maar toe!!!
Maar Char, forumvriendinnen zijn JUIST altijd eerlijk tegen elkaar!
Er loopt zelfs een topic over op relaasies
Hoe eerlijk moet/mag je zijn
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 29 april 2012 om 23:51
zondag 29 april 2012 om 23:52
Ik vind het jammer dat een vriendin die ik niet vaak zie, woont in een andere stad, mij vanmiddag smst dat ze onderweg is en dat ze het me laat weten als ze de stad in gaat...om dat vervolgens niet te doen. Zij is de enige reden dat ik nog de stad in zou gaan uberhaupt, want moe moe moe. Neem het dr niet kwalijk, kan gebeuren, maar wel jammer.
zondag 29 april 2012 om 23:55
quote:_minny schreef op 29 april 2012 @ 23:52:
Ik vind het jammer dat een vriendin die ik niet vaak zie, woont in een andere stad, mij vanmiddag smst dat ze onderweg is en dat ze het me laat weten als ze de stad in gaat...om dat vervolgens niet te doen. Zij is de enige reden dat ik nog de stad in zou gaan uberhaupt, want moe moe moe. Neem het dr niet kwalijk, kan gebeuren, maar wel jammer.
Snap ik.
Ik vind het ook wel eens jammer dat forumsters heel anders blijken te zijn dan dat ik dacht. Ook teleurstellend. Dan nemen ze iemand compleet in de zeik en gaan daar op dit forum nog grappig over doen. Triest he?
Snap ik.
Ik vind het ook wel eens jammer dat forumsters heel anders blijken te zijn dan dat ik dacht. Ook teleurstellend. Dan nemen ze iemand compleet in de zeik en gaan daar op dit forum nog grappig over doen. Triest he?