heb nu een iPhone maar wil een galaxy note!
woensdag 18 april 2012 om 10:54
quote:minniemouse86 schreef op 15 april 2012 @ 21:42:
Me iphone die ik nu heb geef ik weg aan familie! Ik wacht nog even kan rond juni verlengen dus hoop dat ik er dan uiteindelijk uit ben wat ik wil! Denk dat ik namelijk spijt krijg als ik me iphone weg doe heb het nu al zolangIk gok dat de IPhone 5 rond de zomermaanden uitkomt
Me iphone die ik nu heb geef ik weg aan familie! Ik wacht nog even kan rond juni verlengen dus hoop dat ik er dan uiteindelijk uit ben wat ik wil! Denk dat ik namelijk spijt krijg als ik me iphone weg doe heb het nu al zolangIk gok dat de IPhone 5 rond de zomermaanden uitkomt
woensdag 18 april 2012 om 22:44
quote:minniemouse86 schreef op 18 april 2012 @ 20:42:
iPhone 5 zijn weer van die geruchten! Dus dan toch maar de 4s vd week los aanschaffen!
Half half geruchten.
De geruchten gaan steeds meer duidelijkheid geven.
Alle IPhone's die bestaan zijn in de zomer maanden uitgekomen en de IPhone 5 gaat dat ook doen,daar durf ik vergif op in te nemen
iPhone 5 zijn weer van die geruchten! Dus dan toch maar de 4s vd week los aanschaffen!
Half half geruchten.
De geruchten gaan steeds meer duidelijkheid geven.
Alle IPhone's die bestaan zijn in de zomer maanden uitgekomen en de IPhone 5 gaat dat ook doen,daar durf ik vergif op in te nemen
donderdag 26 april 2012 om 16:39
Je hebt nu een iPhone 4 en wil de 4S gaan aanschaffen (en die weer gaan verkopen als de 5 er is?!)? Als je geld over hebt, mag je het ook gewoon aan mij geven hoor. Er zit in de praktijk maar weinig verschil tussen die toestellen, dus waarom zou je dat willen? Ik zou mijn geld beter besteden als ik jou was.
vrijdag 27 april 2012 om 08:46
zaterdag 28 april 2012 om 20:57
zaterdag 28 april 2012 om 20:58
quote:schaduwlicht schreef op 26 april 2012 @ 16:39:
Je hebt nu een iPhone 4 en wil de 4S gaan aanschaffen (en die weer gaan verkopen als de 5 er is?!)? Als je geld over hebt, mag je het ook gewoon aan mij geven hoor. Er zit in de praktijk maar weinig verschil tussen die toestellen, dus waarom zou je dat willen? Ik zou mijn geld beter besteden als ik jou was.Tja jij bent niet minniemouse he
Je hebt nu een iPhone 4 en wil de 4S gaan aanschaffen (en die weer gaan verkopen als de 5 er is?!)? Als je geld over hebt, mag je het ook gewoon aan mij geven hoor. Er zit in de praktijk maar weinig verschil tussen die toestellen, dus waarom zou je dat willen? Ik zou mijn geld beter besteden als ik jou was.Tja jij bent niet minniemouse he
zaterdag 28 april 2012 om 21:01
Ik mag in december een nieuwe telefoon uitkiezen en ik twijfel tussen een nieuw model Samsung Galaxy S, een Samsung Galaxy Note en een iPhone. Ik heb nu een Samsung Galaxy S en ik vind dat swypen heel fijn, dat heeft een iPhone niet, maar ik vind de apps van Apple wel weer mooier.
Nou ja, ik heb nog even.
Nou ja, ik heb nog even.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zondag 29 april 2012 om 01:07
Ik heb gisteren een tijdje met de Note gespeeld, video gekeken. Het is echt een geweldig toestel met mogelijkheden die mijn iPhone niet heeft, maar.... Hij is wel hééél groot! Ik bedoel, er zou een handvat aan moeten zitten om hem goed vast te kunnen houden tijdens het bellen.
Hij past niet in mijn broekzak, voor mij valt hij af door zijn grootte.
Hij past niet in mijn broekzak, voor mij valt hij af door zijn grootte.
zondag 29 april 2012 om 01:23
[quote]minniemouse86 schreef op 15 april 2012 @ 09:22:
Ik heb me iPhone nu al ruim anderhalf jaar dus dacht neem eens wat anders voor een jaartje![/quote']
Ik ga me hoe langer hoe meer verbazen over het consumptiepatroon van veel mensen. We hebben het hier over een telefoon die nieuw een paar honderd euro kost.
Iedereen moet zijn geld vooral uitgeven hoe hij/zij het wil, maar ik begin me zelf hoe langer hoe meer te ergeren aan de consumptiemaatschappij. We zijn nog niet gewend aan het ene of het moet alweer ingeruild worden voor nog iets nieuwers, mooiers, beters. En niet eens zozeer omdat het nieuwer, mooier, beter is, maar gewoon vaak voor de heb. En omdat anderen het ook hebben. En met z'n allen maar klagen dat we moeten bezuinigen.
Ik zal wel oud worden, maar ik kan het niet meer bijbenen.
@TO: bovenstaande is overigens niet zozeer (alleen) naar jou gericht, maar meer een gedachte die opkwam bij het lezen van jouw post. Tegelijkertijd begrijp ik dus ook niet waarom je er uberhaupt over denkt 'm in te ruilen. Waarom niet 'opgebruiken' met na je abonnementsperiode sim only. Je hebt een goede telefoon (iPhone4 en 4S verschilt niet zo) en met een sim only ga je geld besparen. Ben je voor 25 euro per maand klaar.
Ik heb me iPhone nu al ruim anderhalf jaar dus dacht neem eens wat anders voor een jaartje![/quote']
Ik ga me hoe langer hoe meer verbazen over het consumptiepatroon van veel mensen. We hebben het hier over een telefoon die nieuw een paar honderd euro kost.
Iedereen moet zijn geld vooral uitgeven hoe hij/zij het wil, maar ik begin me zelf hoe langer hoe meer te ergeren aan de consumptiemaatschappij. We zijn nog niet gewend aan het ene of het moet alweer ingeruild worden voor nog iets nieuwers, mooiers, beters. En niet eens zozeer omdat het nieuwer, mooier, beter is, maar gewoon vaak voor de heb. En omdat anderen het ook hebben. En met z'n allen maar klagen dat we moeten bezuinigen.
Ik zal wel oud worden, maar ik kan het niet meer bijbenen.
@TO: bovenstaande is overigens niet zozeer (alleen) naar jou gericht, maar meer een gedachte die opkwam bij het lezen van jouw post. Tegelijkertijd begrijp ik dus ook niet waarom je er uberhaupt over denkt 'm in te ruilen. Waarom niet 'opgebruiken' met na je abonnementsperiode sim only. Je hebt een goede telefoon (iPhone4 en 4S verschilt niet zo) en met een sim only ga je geld besparen. Ben je voor 25 euro per maand klaar.
Waar zit de any-key?
zondag 29 april 2012 om 03:27
Ach, geld moet rollen en geld uitgeven is zeer goed voor de economie. Misschien houdt TS gewoon van gadgets, let her be. Zolang ze het geld heeft om uit te geven, gewoon doen.
Zou echter geen Samsung kopen...is het allemaal toch nét niet vergeleken met iPhone/iPad. Ik heb nu de iPhone 4 maar zal zeer waarschijnlijk overstappen naar de 5 wanneer deze uitkomt.
Zou echter geen Samsung kopen...is het allemaal toch nét niet vergeleken met iPhone/iPad. Ik heb nu de iPhone 4 maar zal zeer waarschijnlijk overstappen naar de 5 wanneer deze uitkomt.