Help!!! Nu ben ik gehackt!!!

01-05-2012 01:41 60 berichten
laat ook maar (nog bedankt voor jullie zogenaamde hulp).
Alle reacties Link kopieren
Heb je dit al geprobeerd? >> https://www.facebook.com/recover.php
Nou ik zie nog niet waar je je druk om moet maken. Wat het precies doet heb ik zo even geen idee van, maar het is gewoon onderdeel van facebook zelf, dus allemaal paniek om niks dit! het is gewoon 1 of ander subdomein van facebook.com
Verander je wachtwoord.

Verifieer je account.

Beveilig je verbinding

Verwijder louche apps.

Wis spamberichten.

Stel Facebook op de hoogte.

Beveilig je computer

Link
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh wacht ff, je bent gehackt maar je kunt wél inloggen?

Dan kun je toch gewoon je wachtwoord en je e-mail adres veranderen?
Je gaat naar de politie met je gehackte facebook account? Ook gezien dat andere topic geloof ik niet helemaal dat dit echt is. Maar goed, blijkbaar kun je gewoon inloggen, dus verander gewoon je wachtwoord en je security daarop. en scan je PC ff.
-
-
Nu maar hopen dat die dikke hindoestaanse agent er weer is.

-zucht-

Succes met het je druk maken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
traag?:P Ik verwacht niet dat ze er überhaupt iets mee doen en alleen bij de koffie heel hard lachen.

Maar wat je er aan hebt is dat je je account weer veilig stelt? Heb je überhaupt een idee waar je het over hebt? je berichtjes zijn gestolen? :o

Ik snap overigens niet zo veel van de uitleg dat als je uitlogt en je geschiedenis wist, dat je dan het subdomein niet ziet. Wat doet dat er toe?

en als je echt gehackt bent, is het wel erg vreemd dat je in kunt loggen, niet?
Als jij gewoon gaat dat adres in jouw OP is er niks aan het handje hoor, dat is allemaal van Facebook. Het is mogelijk dat je omgeleid wordt, maar ik verwacht niet dat jij het slachtoffer bent geworden van 1 of ander groot complot. Geen idee wat er relevant is aan je geschiedenis wissen trouwens.
Waar heb jij eigenlijk op gegoogled waaruit blijkt dat dat een hack zou zijn? Als ik hetzelfde doe (uit interesse om te kijken wie dat als hack aanschrijft) krijg ik slechts enkele pagina's over access reports en request methods. Iig niks dat iemand leidt naar het vermoeden van een hack.
Tjonge zeg. Jij maakt wat mee. Waarom staat dit onder relaties trouwens?
-
-
En nu is de politie weer traag? Waarom

Vraag je die Hindoestaanse agent niet weer om hulp? Jullie lagen toch zo op 1 lijn?
Als jij inlogt request je toch access tot je account? Flauwe hacker trouwens, die wel inbreekt en dan alle lol er af haalt door niet met je wachtwoord te fucken.
@Mieke, stel, je bent echt gehack (wat ik niet geloof) wat kan er dan gebeuren? Waarom ben je zo bang, op het paranoia af? Worden jij en je computer gecontroleerd?
-
-
quote:mieke19877 schreef op 01 mei 2012 @ 02:16:

[...]

ik had verwacht dat de politie met een heel team een uur na mijn aangifte een inval zou doen bij de dader....echter we zijn nu al een paar dagen verder en ze zeggen elke keer dat ik bel: Mevrouw, we zijn er nog mee bezig WAT HEB IK DAARAAN! Ondertussen zijn al mijn foto's vast al gephotoshopped en op een 18+ site geplaatst..Zeker en vast! En nu?
-
quote:mieke19877 schreef op 01 mei 2012 @ 02:18:

[...]

WAT!!! DUS OOK MIJN COMPUTER IS GEHACKT

Nee, ik vraag of iemand bij je thuis je computer checkt (controleert dus)? Is dat zo?

Je wist je geschiedenis, je komt bang en paranoia over.

Wat is er allemaal aan de hand zeg?
-
Jij vindt jezelf wel heel belangrijk hè? Ik zou het internet op m'n smartphone/tablet ook maar afzetten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven