Help!!! Nu ben ik gehackt!!!
dinsdag 1 mei 2012 om 01:48
Heb je dit al geprobeerd? >> https://www.facebook.com/recover.php
dinsdag 1 mei 2012 om 01:52
Verander je wachtwoord.
Verifieer je account.
Beveilig je verbinding
Verwijder louche apps.
Wis spamberichten.
Stel Facebook op de hoogte.
Beveilig je computer
Link
Verifieer je account.
Beveilig je verbinding
Verwijder louche apps.
Wis spamberichten.
Stel Facebook op de hoogte.
Beveilig je computer
Link
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 1 mei 2012 om 01:53
dinsdag 1 mei 2012 om 01:56
dinsdag 1 mei 2012 om 01:58
traag?:P Ik verwacht niet dat ze er überhaupt iets mee doen en alleen bij de koffie heel hard lachen.
Maar wat je er aan hebt is dat je je account weer veilig stelt? Heb je überhaupt een idee waar je het over hebt? je berichtjes zijn gestolen? :o
Ik snap overigens niet zo veel van de uitleg dat als je uitlogt en je geschiedenis wist, dat je dan het subdomein niet ziet. Wat doet dat er toe?
en als je echt gehackt bent, is het wel erg vreemd dat je in kunt loggen, niet?
Maar wat je er aan hebt is dat je je account weer veilig stelt? Heb je überhaupt een idee waar je het over hebt? je berichtjes zijn gestolen? :o
Ik snap overigens niet zo veel van de uitleg dat als je uitlogt en je geschiedenis wist, dat je dan het subdomein niet ziet. Wat doet dat er toe?
en als je echt gehackt bent, is het wel erg vreemd dat je in kunt loggen, niet?
dinsdag 1 mei 2012 om 02:01
dinsdag 1 mei 2012 om 02:09
dinsdag 1 mei 2012 om 02:19
quote:mieke19877 schreef op 01 mei 2012 @ 02:16:
[...]
ik had verwacht dat de politie met een heel team een uur na mijn aangifte een inval zou doen bij de dader....echter we zijn nu al een paar dagen verder en ze zeggen elke keer dat ik bel: Mevrouw, we zijn er nog mee bezig WAT HEB IK DAARAAN! Ondertussen zijn al mijn foto's vast al gephotoshopped en op een 18+ site geplaatst..Zeker en vast! En nu?
[...]
ik had verwacht dat de politie met een heel team een uur na mijn aangifte een inval zou doen bij de dader....echter we zijn nu al een paar dagen verder en ze zeggen elke keer dat ik bel: Mevrouw, we zijn er nog mee bezig WAT HEB IK DAARAAN! Ondertussen zijn al mijn foto's vast al gephotoshopped en op een 18+ site geplaatst..Zeker en vast! En nu?
dinsdag 1 mei 2012 om 02:20