versiertips

30-04-2012 23:55 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik erg populair ben bij vrouwen, zou ik graag nog beter worden in de kunst van het verleiden. Ik kan advies inwinnen bij mijn mannelijke vrienden, maar nog liever hoor ik van vrouwen waar ze gevoelig voor zijn, waar ze zich begeven, wat ze aantrekkelijk vinden in een man, etc.

Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
Als je vrouwen kunt versieren kun je alles?

Haha, die ga ik onthouden!
Wees gewoon eerlijk:

"Hallo groepje vrouwen, ik wil jullie graag open breken"
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:13:

Ik merk dat ik vooral moeite heb met mijn club game.... In het dagelijks leven maak ik makkelijk contact, maar om echt in een club een groepje vrouwen open te breken valt me nooit mee.Bel martin, die weet alles over The Game.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:13:

Ik merk dat ik vooral moeite heb met mijn club game.... In het dagelijks leven maak ik makkelijk contact, maar om echt in een club een groepje vrouwen open te breken valt me nooit mee.Maar beste Johan, dat doe je niet met een breekijzer. Dat is waar ik aan denk bij het woord "openbreken". Ik denk dat vrouwen schrikken als iemand met een breekijzer op hen afkomt, en het is niet duidelijk wat hij ermee wil gaan doen.
World of Warcraft: Legion
Ben je een pua (pick up artist) ?
quote:xalliesuper2point0 schreef op 01 mei 2012 @ 00:39:

Wees gewoon eerlijk:

"Hallo groepje vrouwen, ik wil jullie graag open breken" geniaal !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
@TO.ik ben ook enorm populair, al een jaar of vijftig nu. Ik kan mijn emotionele intelligentie inmiddels niet meer aan omdat ik zoveel wijsheden heb vergaard. Ik ben er uitgezakt en afgelebberd van maar nog steeds enorm populair, dat snap jij denk ik wel toch?

Pas dus op! Je kan ook te intelligent overkomen worden hè?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:21:

;@Donkey: ik wil nog beter worden, omdat het voor mij de ultieme test van mijn emotionele intelligentie is.

Als je vrouwen kunt versieren, kun je alles.

Ik wil deze als motto!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat is er negatief aan pindakaas?

Maar afijn.

Voor het opkrikken van je emotionele intelligentie (pindakaas smeren is toch meer een uiterlijk iets), zal ik je informatie geven uit het groepje vrouwen in de club.

Een vrouw wordt doorgaans alleen versiert wanneer ZIJ het toelaat. De balts van de man kan vermakelijk zijn. Maar wanneer ze zich in een groep bevind, is ze bezig met de processen in de groep - haar vriendinnen dus. De baltsende manis dan opeens rete-irritant.

De geur van pindakaas schijnt die irritatie te verzachten. Daarom is insmeren met pindakaas het devies.
quote:Donkeyshot schreef op 01 mei 2012 @ 01:16:

[...]

geniaal !!Tsja. Waarom zo moeilijk doen?
Ha, ha, Johan dat zou je wel willen weten he?

Zeg ik lekker niet.
Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje. Wanneer haar vriendinnen erbij zijn is het namelijk onmogelijk om haar te zoenen en/of oneerbare voorstellen te doen.

Iemand tips hoe je haar het best kunt isoleren?
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
Da's voor jou een vraag en mij een weet.
Vertel dan Maja...
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:00:

Iemand tips hoe je haar het best kunt isoleren?Ik begin hier toch een heel vervelend beeld bij te krijgen.
quote:booktrance schreef op 01 mei 2012 @ 10:11:

[...]

Ik begin hier toch een heel vervelend beeld bij te krijgen. Ja, ik ook. Wat zijn je motieven nu Johan? Puur om beter te worden? Om je skills in de club te verbeteren? Geen zin om eens echt een relatie aan te gaan?
Ga lekker bomen knuffelen om je emotionele intelligentie te testen. Val vrouwen toch niet lastig met dit soort sneue acties
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:08:

Vertel dan Maja...

T zit um in de details
Sneue acties? Het is sneu dat ik veel vrouwen in mijn bed wil?
Waarom wil je een vrouw 'versieren'? Ze vinden je leuk of niet...
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:27:

Sneue acties? Het is sneu dat ik veel vrouwen in mijn bed wil?Ja dat is heel sneu! Duh!
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 10:00:

Een bekend probleem is hoe je, wanneer een meisje uit is met vriendinnen, je haar isoleert en meeneemt naar ene afgelegen bankje.Dat is geen probleem; dat is de oplossing voor het probleem, namelijk het probleem van opdringerige mannetjes die zichzelf god's gift to women vinden.
@Madille: ik snap 'm niet?
Ach jee, johan is de nieuwe martin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven