versiertips

30-04-2012 23:55 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik erg populair ben bij vrouwen, zou ik graag nog beter worden in de kunst van het verleiden. Ik kan advies inwinnen bij mijn mannelijke vrienden, maar nog liever hoor ik van vrouwen waar ze gevoelig voor zijn, waar ze zich begeven, wat ze aantrekkelijk vinden in een man, etc.

Ook mannen zijn zeer welkom om tips te delen!
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
ben bang dat je weinig reacties van vrouwen zult krijgen
Jezelf vooral niet 'erg populair' noemen.
Lees dit 'ns. Dan weet je in ieder geval hoe 't niet moet!

Versierpogingen
Jezelf insmeren met pindakaas is ontzettend aantrekkelijk
En waarom wil je "nog beter worden"?

Hou je een wedstrijd "chickies scoren" met je vriendjes ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Haha, ik mis hier soms de "like-button" van Facebook :P
vraag de dame die je wilt versieren: "koffie of neuken? de koffie is op"
Uhm...

Jezelf blijven! Bedenk het eens adersom hoe zou jij het leuk vinden om aangesproken te worden ;)

Mij sprak eens een jongen aan van hoe oud ben jij eigenlijk? We waren een weddenschap aan 't doen met m'n vrienden hoe oud je was dus vandaar...

Tussen t gesprek door: Nee hoor ik ben je eigenlijk gewoon in mijn zatte bui aan 't versieren! Vind je niet erg toch?

Mijn huidige vriend vroeg: Waar woon jij?

Om vervolgens mij toe te voegen op hyves via een vriend daar een vriendin van...
Te laat komen met de smoes dat je je tanden nog moest poetsen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
OMG
Jij wilt dat vrouwen jou helpen bij het in bed lokken van andere vrouwen die niet door hebben dat jij alleen maar uit bent op een nachtje scoren?

Ik dacht het niet.
quote:mclean72 schreef op 01 mei 2012 @ 00:05:

Jij wilt dat vrouwen jou helpen bij het in bed lokken van andere vrouwen die niet door hebben dat jij alleen maar uit bent op een nachtje scoren?

Ik dacht het niet.Vandaar mijn reactie over koffie of neuken
Jammer dat de reacties zo negatief zijn....
Als je een vrouw wilt versieren, behandel haar dan als je irritante, 13-jarige bakvis-zusje.
Zou reageren wij hier op mannen die zichzelf erg populair vinden...
ja vreemd he. Wil je nou beter worden in versieren? Vraag het dan je vrienden. Wil je een relatie? Volg dan je hart
Al je nou eerlijk was geweest en had gezegd: "Ik ben nogal een minkukel, maar ik wil ook zo graag een vriendinnetje" dan hadden we je ws wel geholpen.
Jezus, PMS zeker?

Zo'n nare opmerking is niets voor mij...
Ik merk dat ik vooral moeite heb met mijn club game.... In het dagelijks leven maak ik makkelijk contact, maar om echt in een club een groepje vrouwen open te breken valt me nooit mee.
quote:mclean72 schreef op 01 mei 2012 @ 00:12:

Jezus, PMS zeker?

Zo'n nare opmerking is niets voor mij...Ik hoop het maar, want zo'n reactie spoort natuurlijk van geen kant.
quote:johan79 schreef op 01 mei 2012 @ 00:08:

Jammer dat de reacties zo negatief zijn....Negatief ? Ik heb gewoon wat gevraagd, zodat ik wat beter snap wat je bedoeling is.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik hoop niet dat je uit '79 komt, want dan moet je nog veel (over vrouwen) leren.
Ik ben idd uit 79
;@Donkey: ik wil nog beter worden, omdat het voor mij de ultieme test van mijn emotionele intelligentie is.

Als je vrouwen kunt versieren, kun je alles.
Ik denk dat je dan verkeerd tegen dingen aan kijkt in het leven om het zo maar even te benoemen

Ik vraag me dan af... wat heb je er aan als je 10.000 meiden hebt gehad? wat heb je er aan als er 10.000 meiden achter je aan lopen?

Ben je dan zelf nog wel gelukkig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven