Als je niet slaapt dan ben je...........?
maandag 16 april 2012 om 22:34
niet slapend
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
- klaar wakker [heel erg wakker]
- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]
- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]
- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]
- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]
- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]
- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
dinsdag 1 mei 2012 om 09:34
Nou Thee, om te beginnen is het natuurlijk al niet zo prettig als je je wekker in de woonkamer hebt liggen en dus te laat wakker wordt. Vervolgens moest hij zijn bed uit terwijl de rest van het huis vakantie viert. Tegen de tijd dat ik gewoonlijk al vier kinderen via een ontbijt de deur uit heb, liep hij nog vloekend sokken te zoeken ... kieperde de hele schone wasberg overhoop op het bed, met een serie opmerkingen dat ik wel eens wat aan die was mag doen. Tsja, dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat. Ik was namelijk wat er in de badkamer in de wasmand zit, als je je vuile sokken naast je bed verzamelt, worden ze niet gewassen. Ik heb notabene 4 wassen gedraaid en verwerkt sinds zaterdag - en al die tijd was hij ook vrij.
Ging dus helemaal nergens over, maar gezellig was het niet. Grootste probleem is gewoon dat ik heel erg gevoelig ben voor het humeur van anderen en dat hij het in zich heeft om sfeerbepalend boos te zijn
Ging dus helemaal nergens over, maar gezellig was het niet. Grootste probleem is gewoon dat ik heel erg gevoelig ben voor het humeur van anderen en dat hij het in zich heeft om sfeerbepalend boos te zijn
dinsdag 1 mei 2012 om 09:47
Ai, dat klinkt idd als een niet al te prettig begin van de dag/maand. Zeker niet op een vakantiedag en de rest in relaxmodus kan voor de kinderen.
Maroon, ik ben behoorlijk natgeregend hoor! Stuur je een beetje zon mijn kant op?
Ik was trouwens gister rozig van de zon en de wijn en wilde rond 18.30 even 2 uurtjes slapen. De wekker ging en ik vond het een goed idee om lekker te blijven liggen. Geslapen dus van 18.30 tot 5.30.
Op het terras waar ik grotendeels was werd nog rond gegaan met bittergarnituur en oranjebitter en er was een goede coverband.
Op de braderie 1 jurkje/tuniek gekocht en MV als je dit leest, ze stonden er idd met 'de' pannen. Had bewust weinig geld meegenomen en er dus geen gekocht. De 3 maten waren samen 50 euro en de kleinste 15 euro en de middelmaat 25.
Maroon, ik ben behoorlijk natgeregend hoor! Stuur je een beetje zon mijn kant op?
Ik was trouwens gister rozig van de zon en de wijn en wilde rond 18.30 even 2 uurtjes slapen. De wekker ging en ik vond het een goed idee om lekker te blijven liggen. Geslapen dus van 18.30 tot 5.30.
Op het terras waar ik grotendeels was werd nog rond gegaan met bittergarnituur en oranjebitter en er was een goede coverband.
Op de braderie 1 jurkje/tuniek gekocht en MV als je dit leest, ze stonden er idd met 'de' pannen. Had bewust weinig geld meegenomen en er dus geen gekocht. De 3 maten waren samen 50 euro en de kleinste 15 euro en de middelmaat 25.
dinsdag 1 mei 2012 om 10:15
quote:yette schreef op 01 mei 2012 @ 10:06:
Dank je MV, hoe gaat het met je hand?
Slecht, alles doet zeer. Do moet ik nieuw gips maar ik trek het niet, ga overleggen of ik niet alleen verband mag.
Paar jaar geleden is waar nu de breuk onder zit (pink) verbrijzeld en gehecht. Daar hoefde alleen verband om. Dus veel verknallen eraan kan volgens mij niet. Ik zal me wel neerleggen hoor bij hun advies maar het maakt me down het idee nog een paar weken in gips.
Scheelt ook dat ik veel pijn heb gehad vannacht en weinig slaap.
Maar jouw ochtend had ik ook niet willen hebben hoor
Blijf je in NL aan het strand?
Dank je MV, hoe gaat het met je hand?
Slecht, alles doet zeer. Do moet ik nieuw gips maar ik trek het niet, ga overleggen of ik niet alleen verband mag.
Paar jaar geleden is waar nu de breuk onder zit (pink) verbrijzeld en gehecht. Daar hoefde alleen verband om. Dus veel verknallen eraan kan volgens mij niet. Ik zal me wel neerleggen hoor bij hun advies maar het maakt me down het idee nog een paar weken in gips.
Scheelt ook dat ik veel pijn heb gehad vannacht en weinig slaap.
Maar jouw ochtend had ik ook niet willen hebben hoor
Blijf je in NL aan het strand?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 mei 2012 om 10:28
Balen MV. Je zou inderdaad kunnen vragen wat de meerwaarde van gips is. Wie weet hopen ze dat het dit keer juist beter wordt dan het was?
Je kan op verschillende manieren met botbreuken omgaan. Miniman heeft ooit zijn sleutelbeen gebroken, daar doen ze hier in Nederland niks mee, want 'het stond mooi' nu heeft hij één krommere schouder. Ik hoorde toen een maand later in Frankrijk dat ze daar een gipsharnasje krijgen bij een gebroken sleutelbeen. Was niet prettig geweest, maar dan had hij nu wel twee rechte schoudertjes gehad.
Je kan op verschillende manieren met botbreuken omgaan. Miniman heeft ooit zijn sleutelbeen gebroken, daar doen ze hier in Nederland niks mee, want 'het stond mooi' nu heeft hij één krommere schouder. Ik hoorde toen een maand later in Frankrijk dat ze daar een gipsharnasje krijgen bij een gebroken sleutelbeen. Was niet prettig geweest, maar dan had hij nu wel twee rechte schoudertjes gehad.
dinsdag 1 mei 2012 om 10:34
quote:yette schreef op 01 mei 2012 @ 10:28:
Balen MV. Je zou inderdaad kunnen vragen wat de meerwaarde van gips is. Wie weet hopen ze dat het dit keer juist beter wordt dan het was?
Oei dat is waar. Is het nog goed gekomen met schouder met fychio?
Klopt wat je zegt hoor, ik heb een jaar lang fychio moeten hebben om die pink weer te kunnen gebruiken. Het verbrijzelde gedeelte was krom aan elkaar gegroeid in het verband.
Ik ga zo weer thuiszorg bellen, ze zouden vorige week al terug bellen maar noppes.
Oei dat is waar. Is het nog goed gekomen met schouder met fychio?
Klopt wat je zegt hoor, ik heb een jaar lang fychio moeten hebben om die pink weer te kunnen gebruiken. Het verbrijzelde gedeelte was krom aan elkaar gegroeid in het verband.
Ik ga zo weer thuiszorg bellen, ze zouden vorige week al terug bellen maar noppes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 mei 2012 om 11:03
quote:yette schreef op 01 mei 2012 @ 10:42:
Hij kan zijn schouder prima gebruiken hoor, je ziet het ook alleen van achteren, als hij bloot is. Zijn ene schoudertje eindigt lager. Ik vind het gewoon zonde.Ja heb je gelijk in. Maar dat wist je toen ook niet.
Hij kan zijn schouder prima gebruiken hoor, je ziet het ook alleen van achteren, als hij bloot is. Zijn ene schoudertje eindigt lager. Ik vind het gewoon zonde.Ja heb je gelijk in. Maar dat wist je toen ook niet.