rotterdam alexander
dinsdag 1 mei 2012 om 14:07
dinsdag 1 mei 2012 om 14:08
dinsdag 1 mei 2012 om 14:09
dinsdag 1 mei 2012 om 14:17
quote:DeWareJacoba schreef op 01 mei 2012 @ 14:15:
Geen bijenkorf... Zelfs geen v&d. Zoveel is Alexander niet aan. Je kunt beter naar rdam centrum gaan.
Dat dus. Ik woon er vlak bij, en voor de "gewone" alledaagse winkeltripjes kun je er prima terecht. Alle grote winkelketens zitten er, m.u.v. inderdaad de Bijenkorf en V&D.
Maar voor fashion-shopping zou ik toch echt naar de binnenstad gaan. Of eerst naar Alexander en dan de trein of metro pakken naar de binnenstad (als je met de auto komt kun je bij Alexander wel gratis parkeren als je met OV verder reist namelijk).
Geen bijenkorf... Zelfs geen v&d. Zoveel is Alexander niet aan. Je kunt beter naar rdam centrum gaan.
Dat dus. Ik woon er vlak bij, en voor de "gewone" alledaagse winkeltripjes kun je er prima terecht. Alle grote winkelketens zitten er, m.u.v. inderdaad de Bijenkorf en V&D.
Maar voor fashion-shopping zou ik toch echt naar de binnenstad gaan. Of eerst naar Alexander en dan de trein of metro pakken naar de binnenstad (als je met de auto komt kun je bij Alexander wel gratis parkeren als je met OV verder reist namelijk).
dinsdag 1 mei 2012 om 14:26
dinsdag 1 mei 2012 om 19:03
De plannen zijn een beetje veranderd!
We gaan eerst naar Alexander en daarna door naar Utrecht om daar te winkelen!
Nu mijn volgende vraag;
Wat kan ik van de primark verwachten?
Ik zie nu veel broeken met bloemetjes en aparte printen..
maar die kosten wel vaak 40 euro en dat vind ik jammer voor één seizoen.
Zou je bij de primark ook zo'n broek kunnen halen voor 10 euro bijvoorbeeld?
We gaan eerst naar Alexander en daarna door naar Utrecht om daar te winkelen!
Nu mijn volgende vraag;
Wat kan ik van de primark verwachten?
Ik zie nu veel broeken met bloemetjes en aparte printen..
maar die kosten wel vaak 40 euro en dat vind ik jammer voor één seizoen.
Zou je bij de primark ook zo'n broek kunnen halen voor 10 euro bijvoorbeeld?