Mode & Beauty alle pijlers

rotterdam alexander

01-05-2012 14:07 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen voor het eerst in Rotterdam alexander winkelen.

Welke soort winkels kan ik daar verwachten?

Mijn vriendin zei dat de primark er naast zit, maar welke winkels heb je in alexander zelf?

Moet ik dan denken aan Zara, Mango enzo of ook wel de Bijenkorf?
Kijk op de website van Alexandrium
http://www.alexandrium.nl/
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
http://www.alexandrium.nl/Shoppingcenter.aspx

Tadaa, hele plattegrond met alle winkels.
Mosterd
Geen bijenkorf... Zelfs geen v&d. Zoveel is Alexander niet aan. Je kunt beter naar rdam centrum gaan.
Dankje!
quote:DeWareJacoba schreef op 01 mei 2012 @ 14:15:

Geen bijenkorf... Zelfs geen v&d. Zoveel is Alexander niet aan. Je kunt beter naar rdam centrum gaan.

Dat dus. Ik woon er vlak bij, en voor de "gewone" alledaagse winkeltripjes kun je er prima terecht. Alle grote winkelketens zitten er, m.u.v. inderdaad de Bijenkorf en V&D.

Maar voor fashion-shopping zou ik toch echt naar de binnenstad gaan. Of eerst naar Alexander en dan de trein of metro pakken naar de binnenstad (als je met de auto komt kun je bij Alexander wel gratis parkeren als je met OV verder reist namelijk).
Hmm ik heb gekeken en het valt mij inderdaad tegen.. bristol en zeeman ben ik echt niet naar opzoek haha!

Nu willen we misschien naar utrecht of ergens anders waar iig een primark in de buurt zit.. iemand idee?

Sorry, ben een boer uit het oosten die nog niet ergens daar heeft gewinkeld hahaha
Primark zit ook in Zaandam en Hoofddorp.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom toch perse naar die Primark? Ik ren daar altijd zo snel mogelijk voorbij!
Oh.. Je gaat speciaal voor de Primark. Sja, ik vind dat tegenvallen hoor. Een kledinggroothandel met lopenee bandwerk voor slechte kwaliteit meuk en altijd megadruk en lange wachrijen bij de kassa en de pashokjes.
Ik zou naar de Primark gaan als je dat echt wilt en zorgen dat je er zo vroeg mogelijk bent en daarna met de metro in een kwartiertje naar Rotterdam centrum rijden.
Ooooh ik zie net dat ze in het centrum in rotterdam river island hebben! Daar wil ik zooo graag heen.

En de primark hoeft niet perse hoor, wou daar alleen goedkope broekjes halen voor op vakantie.
Ik woon er vlakbij en ik kom er 2 keer pj voor pyjama's, sloffen sokken. Meer hoef ik daar niet.
Rotterdam Alexander en Roterdam centrum liggen vlakbij elkaar. Het is echt geen enkele moeite om eerst naar alexander te gaan en dan naar het centrum. Je hoeft je plannen echt niet om te gooien.
Ja daar dachten wij ook aan..

Hoe komen wij dan van alexander naar het centrum?

We hebben allemaal een gratis ov!
quote:itsssme schreef op 01 mei 2012 @ 14:39:

We hebben allemaal een gratis ov!

Jeetje zeg... is je google stuk?

Wat dacht je van het OV??
Voor de Primark loopt de metro.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:itsssme schreef op 01 mei 2012 @ 14:39:

We hebben allemaal een gratis ov!Met de metro richting Schiedam en dan bij station Beurs uitstappen.
De plannen zijn een beetje veranderd!

We gaan eerst naar Alexander en daarna door naar Utrecht om daar te winkelen!

Nu mijn volgende vraag;

Wat kan ik van de primark verwachten?

Ik zie nu veel broeken met bloemetjes en aparte printen..

maar die kosten wel vaak 40 euro en dat vind ik jammer voor één seizoen.

Zou je bij de primark ook zo'n broek kunnen halen voor 10 euro bijvoorbeeld?
Broeken kosten elf euro ofzo bij de Primark, maar ze zitten niet lekker. De pasvorm is helemaal niet goed. Bijna al mijn mijn vriendinnen vinden dit ook, dus ik niet doorrijden naar Rottrerdam alleen voor de Primark. Dat is de moeite echt niet waard.
Primarkt is leuk voor tieners maar idd een waardeloze pasvorm hebben de meeste dingen.
Ik ben ook niet van plan om daar veel te kopen, alleen maar twee korte broekjes ofzo voor op vakantie!

Ben trouwens ook nog nooit in de zara geweest,

op de site hebben ze erg leuke kleding dus ik hoop dat ik morgen leuke dingen er kan vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven