Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
quote:xalliesuper2point0 schreef op 01 mei 2012 @ 14:23:

Zeg kearels zijn HBO-ers hier ook welkom of is dit alleen voor academici?Ik ben geen kaerel en geen academica, beter ga ik heel hard wegrennen (als minder hoogopgeleide vrouw).
quote:Tia.Dalma schreef op 01 mei 2012 @ 14:13:

[...]

Een dikke week te laat maar dat houdt me niet tegen om jou vermanend toe te spreken Summer: denk je nu echt dat hij bij ons 'aangenomen' zou worden??

*herschrijft als GodmotherT drie-en-een-half jaar na dato alsnog Huischregel nummer 1 dat de Slimmies géén besloten groepje zijn en dus geen deurbeleid hanteren. Nood breekt wet*Meeaa Koelp coel nou ja....sorry dus!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven