Flierefluiten

01-05-2012 14:26 19 berichten
Heerlijk zo'n dagje niksen.. Althans 't lijkt op niksen, er zijn wel klusjes die gedaan moeten worden maar de discipline ontbreekt.

Vrije dag:

Reeds gedaan:

- afwas

- boodschappen

- beneden stofzuigen

- de was

- caviakooi verschoond

Nog te doen:

- boven stofzuigen

- hobbiekamertje opruimen

- hobbieën

En het blijft steken op het laatste. Ik heb beloofd om iets voor iemand te maken, vind ik leuk doe ik graag. Echter is het nu zo'n troep dat ik mijn hobbiekamertje niet eens kan betreden. Overal ligt wat. Dus dat moet even worden opgeruimd, 't zal hooguit drie kwartier duren. Maar ik heb geen zin.. Ik kijk liever uitzending gemist, lees liever in mijn nieuwe StephenKingboek, hang rond op 't forum.

Hoe kan dit nou toch? 't is mijn hobby en ik vind 't leuk. Maar het flierefluiten is ook zo fijn!

Wie heeft dit ook?
Alle reacties Link kopieren
Pffffffffffff.. ik flierefluit nu al 4 dagen! ik heb een week vrij het lukt me gewoon niet om ook maar iets zinnigs te doen. ik nodig vrienden uit en ga naar vrienden toe, ik heb twee keer afgewassen deze week en een was gedraaid. Verder kom ik even niet..

Ik zal blij zijn als ik weer moet werken, doe draait mijn huishoudentje weer...!

Sterkte met het flierefluiten;)
*fluit fluit*

ik lig nog in bed! Wel een was gedaan haha
Internagelaktisch
Herkenbaar. Heerlijk even alleen, geen rekening met anderen houden. Even de stilte opzoeken. Gewoon even niks, alleen wat jij leuk vindt. Geniet ervan, en voel je niet schuldig.

Veel plezier !
Ik moet weer hard aan de slag vandaag om een Heel Belangrijk Plan te schrijven.
Jep, ik ben ook aan het flierefluiten. Eigenlijk al weken lang. Met een project bezig dat erg traag verloopt (ik kan steeds pas wat doen als anderen iets doen).

Hoe langer ik flierefluit, hoe luier ik ook word Maar vandaag wel even lekker, na al die feestdrukte.
Morgen ga ik sporten en boodschappen doen! Iets minder lui dan vandaag
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 01 mei 2012 @ 14:39:

*fluit fluit*

ik lig nog in bed! Wel een was gedaan hahaOooh heerlijk! Zeker als het mag van jezelf
@ maaique. Hahha, zo denk ik nou ook al een paar dagen: morgen ga ik echt mijn koelkast schoonmaken. Dat denk ik nu dus al vier dagen.. zal ik het morgen dan maar ECHT doen?

(misschien meot ik mezelf belonen met iets als ik het eindelijk heb gedaan..:) Mmm.. een grote reep chocola, lijkt me lekker...:))
Hahaha ik merk al dat ik gelukkig niet de enige ben!!
Votesforleo, ik heb een weekje vrij, moet volgende week weer hard aan de bak dus ik mag van mezelf lekker niksen! Heerlijk

Yesorno, ik doe t wel echt ook, kan mezelf vrij goed tot dingen zetten
Internagelaktisch
Knap! Ik kan me alleen tot dingen zetten als ik in de flow ben van "nu ga ik wat doen". Vroeg op staan helpt mij ook altijd wel.. als ik lang in mijn bed blijf liggen.. komt er niks meer van al mijn plannen..
Daarom ga ik morgen als ik wakker word meteen sporten! En dan lekker in mn stink kloffie door naar de winkel (kom ik langs) en dan weer lekker luieren op de bank ;) haha
Internagelaktisch
Heel verstandig!:) ik zet morgen mijn wekker om 8 uur. kan ik er ook niet meer onderuit..!
Wekker zetten doe ik dan weer niet ;) wakker worden gebeurd wanneer ik er klaar voor ben haha (ik ben geen 'uitslaper' dus voor 9e ben ik er wel uit gok ik zo)
Internagelaktisch
Ik word ook voor 8 uur wel wakker.. maar als ik geen wekker zet dan blijf ik met gemak tot half 10 liggen. En dat is gewoon niet goed.. Dus ik heb een plan voor morgen en ook voor vandaag.. lekker nog even flierefluiten;)
Haha, fluit fluit!
Internagelaktisch
Oh herkenbaar! Ik krijg ook geen fluit voor elkaar als ik vrij ben zoals nu. Ik plan vanalles maar het komt er toch niet van, ik heb geen stok achter de deur met zoveel vrije tijd. Ik denk steeds 'ach, kan straks ook nog wel'. Nou, niet dus haha .
Ja hoor 't is weer zo ver!

Doel van vandaag, mijn vrije dag:

>Rondje fietsen

>Wat bij de stomerij afgeven

>Wat bij mediamarkt afgeven

>Inkopen doen bij de dierenwinkel

>Huis opschonen

Missie geslaagd tot zo ver? Nee!

Wel bereikt: geflierefluit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven