Flierefluiten
dinsdag 1 mei 2012 om 14:26
Heerlijk zo'n dagje niksen.. Althans 't lijkt op niksen, er zijn wel klusjes die gedaan moeten worden maar de discipline ontbreekt.
Vrije dag:
Reeds gedaan:
- afwas
- boodschappen
- beneden stofzuigen
- de was
- caviakooi verschoond
Nog te doen:
- boven stofzuigen
- hobbiekamertje opruimen
- hobbieën
En het blijft steken op het laatste. Ik heb beloofd om iets voor iemand te maken, vind ik leuk doe ik graag. Echter is het nu zo'n troep dat ik mijn hobbiekamertje niet eens kan betreden. Overal ligt wat. Dus dat moet even worden opgeruimd, 't zal hooguit drie kwartier duren. Maar ik heb geen zin.. Ik kijk liever uitzending gemist, lees liever in mijn nieuwe StephenKingboek, hang rond op 't forum.
Hoe kan dit nou toch? 't is mijn hobby en ik vind 't leuk. Maar het flierefluiten is ook zo fijn!
Wie heeft dit ook?
Vrije dag:
Reeds gedaan:
- afwas
- boodschappen
- beneden stofzuigen
- de was
- caviakooi verschoond
Nog te doen:
- boven stofzuigen
- hobbiekamertje opruimen
- hobbieën
En het blijft steken op het laatste. Ik heb beloofd om iets voor iemand te maken, vind ik leuk doe ik graag. Echter is het nu zo'n troep dat ik mijn hobbiekamertje niet eens kan betreden. Overal ligt wat. Dus dat moet even worden opgeruimd, 't zal hooguit drie kwartier duren. Maar ik heb geen zin.. Ik kijk liever uitzending gemist, lees liever in mijn nieuwe StephenKingboek, hang rond op 't forum.
Hoe kan dit nou toch? 't is mijn hobby en ik vind 't leuk. Maar het flierefluiten is ook zo fijn!
Wie heeft dit ook?
dinsdag 1 mei 2012 om 14:37
Pffffffffffff.. ik flierefluit nu al 4 dagen! ik heb een week vrij het lukt me gewoon niet om ook maar iets zinnigs te doen. ik nodig vrienden uit en ga naar vrienden toe, ik heb twee keer afgewassen deze week en een was gedraaid. Verder kom ik even niet..
Ik zal blij zijn als ik weer moet werken, doe draait mijn huishoudentje weer...!
Sterkte met het flierefluiten;)
Ik zal blij zijn als ik weer moet werken, doe draait mijn huishoudentje weer...!
Sterkte met het flierefluiten;)
dinsdag 1 mei 2012 om 14:42
dinsdag 1 mei 2012 om 14:46
@ maaique. Hahha, zo denk ik nou ook al een paar dagen: morgen ga ik echt mijn koelkast schoonmaken. Dat denk ik nu dus al vier dagen.. zal ik het morgen dan maar ECHT doen?
(misschien meot ik mezelf belonen met iets als ik het eindelijk heb gedaan..
Mmm.. een grote reep chocola, lijkt me lekker...
)
(misschien meot ik mezelf belonen met iets als ik het eindelijk heb gedaan..
dinsdag 1 mei 2012 om 16:03