wat moet ik nou?
woensdag 2 mei 2012 om 18:04
weet niet zeker of het op deze pijler moet maar hoop van wel.
even van me afschrijven.
ik heb na 6 jaar dus mijn relatie uit gezamelijke vrienden.
ik heb inmidels een nieuw vriend.wat niet echt op het moment van een leien dakje gaat maar ben wel erg verliefd en voelt goed.Alleen somige vrienden zijn het er niet mee eens en gaan me nu ineens negeren. Of beginen meteen over een ander onderwerp zodra zijn naam valt.Terwijl iedereen eerst zei we kiezen geen partij. Wat dus nu wel gebeurd doet zo veel pijn.Kan me voorstellen dat ze het wennen vinden of niet leuk vinden .Maar mij negeren? wie heeft dit ook mee gemaakt of hoe ga ik hier mee om ?
moet ik nu breken met deze vrienden ik weet het even niet meer
help
p.s ben laageleterd en daar word aan gewerkt
even van me afschrijven.
ik heb na 6 jaar dus mijn relatie uit gezamelijke vrienden.
ik heb inmidels een nieuw vriend.wat niet echt op het moment van een leien dakje gaat maar ben wel erg verliefd en voelt goed.Alleen somige vrienden zijn het er niet mee eens en gaan me nu ineens negeren. Of beginen meteen over een ander onderwerp zodra zijn naam valt.Terwijl iedereen eerst zei we kiezen geen partij. Wat dus nu wel gebeurd doet zo veel pijn.Kan me voorstellen dat ze het wennen vinden of niet leuk vinden .Maar mij negeren? wie heeft dit ook mee gemaakt of hoe ga ik hier mee om ?
moet ik nu breken met deze vrienden ik weet het even niet meer
help
p.s ben laageleterd en daar word aan gewerkt
woensdag 2 mei 2012 om 18:19
woensdag 2 mei 2012 om 18:27
Zijn je "vrienden" nu boos omdat het uit is tussen jou en een vriend uit het vriendengroepje?
Of zijn je "vrienden" nu boos omdat ze jouw huidige vriend niet zien zitten?
In het eerste geval zou ik ze vooral negeren en met je andere vrienden omgaan. In het tweede geval is het altijd goed om te horen wat vrienden zeggen omdat je soms zo verliefd bent dat je dingen niet ziet.
Of zijn je "vrienden" nu boos omdat ze jouw huidige vriend niet zien zitten?
In het eerste geval zou ik ze vooral negeren en met je andere vrienden omgaan. In het tweede geval is het altijd goed om te horen wat vrienden zeggen omdat je soms zo verliefd bent dat je dingen niet ziet.
woensdag 2 mei 2012 om 18:34