wat moet ik nou?

02-05-2012 18:04 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
weet niet zeker of het op deze pijler moet maar hoop van wel.

even van me afschrijven.

ik heb na 6 jaar dus mijn relatie uit gezamelijke vrienden.

ik heb inmidels een nieuw vriend.wat niet echt op het moment van een leien dakje gaat maar ben wel erg verliefd en voelt goed.Alleen somige vrienden zijn het er niet mee eens en gaan me nu ineens negeren. Of beginen meteen over een ander onderwerp zodra zijn naam valt.Terwijl iedereen eerst zei we kiezen geen partij. Wat dus nu wel gebeurd doet zo veel pijn.Kan me voorstellen dat ze het wennen vinden of niet leuk vinden .Maar mij negeren? wie heeft dit ook mee gemaakt of hoe ga ik hier mee om ?

moet ik nu breken met deze vrienden ik weet het even niet meer

help

p.s ben laageleterd en daar word aan gewerkt
Als jij gelukkig bent met je vriend, moet je dat niet voor een ander opgeven.

Wel erg sneu dat ze eerst zeggen dat het niks uit maakt maar als puntje bij paaltje komt wel.

Heb je hun daar al meegeconfronteerd?
Na hoeveel tijd kreeg je deze nieuwe vriend?

Waarschijnlijk hebben je vrienden wat tijd nodig.
Als ze jou niet respecteren met je nieuwe vriend zou ik er snel klaar mee zijn, zulke mensen noem je niet je vrienden. Je staat achter ze, wat voor beslissing ze ook nemen...
ja er zijn nog wel paar trouwen vrienden geleukig maar paar doen echt vreemd, snap dat het voor hun snel zelf ik vind het snel maar doet gewoon pijn. Moet ik dan maar bij me ex blijven omdat hum hem zo aardig vinden?

en nee nog niet gezegd maar dat ga ik wel doen.
Deze mensen zijn geen vrienden, echte vrienden steunen je door dik en dun!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zijn je "vrienden" nu boos omdat het uit is tussen jou en een vriend uit het vriendengroepje?

Of zijn je "vrienden" nu boos omdat ze jouw huidige vriend niet zien zitten?

In het eerste geval zou ik ze vooral negeren en met je andere vrienden omgaan. In het tweede geval is het altijd goed om te horen wat vrienden zeggen omdat je soms zo verliefd bent dat je dingen niet ziet.
geen idee wat hun probleem is eigelijk mijn nieuwe vriend kunnen hun niet verder. maar ze zegen er gewoon compleet niks over een vriendin negeert me reageert niet op mijn smsen en zo de rest klets er gewoon over heen als ik zijn naam laat vallen
En hoe oud zijn deze mensen? Pubers?
Wat bedoel je met 'het gaat niet van een leien dakje'?
Misschien moet je je niet zo druk maken wat een ander over je denkt? Wie zijn zij om jou te negeren? Wie zijn zij dan? Juist, niets, hap vette stinkende drappoep. Denk aan jezelf en minder aan wat andere mensen van je vinden of denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven