Als je niet slaapt dan ben je...........?

16-04-2012 22:34 3017 berichten
niet slapend

- klaar wakker [heel erg wakker]

- wakker liggen [in bed liggen en niet slapen]

- daar lig ik niet wakker van [daar maak ik me geen zorgen over]

- hem wakker schudden [hem ergens van bewust maken]

- je moet geen slapende honden wakker maken [niet ergens de aandacht op vestigen als dat vervelende gevolgen kan hebben]

- iets bij iemand wakker maken [hem bewust laten worden van een gevoel]

- wakker worden [plotseling weer aandachtig zijn]
Hai Myleen, hoe gaat het met je hand/arm?

Beetje kunnen slapen?
Alle reacties Link kopieren
quote:helene31 schreef op 02 mei 2012 @ 09:47:

Hai Myleen, hoe gaat het met je hand/arm?

Beetje kunnen slapen?

Ja ik heb lekker geslapen.Jij ook n beetje? Gister nog goed gegaan met deligeren?

Ik ga zo maar n paar 2ehands zaken bellen op zoek naar n voedingskabel voor laptop. Die draadbreuk wordt maar stteds erger en misschien heb ik een verkeerd plakbandje erom want het werkt niet en wordt zo heet dat ik het niet eens kan vastpakken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat voor plakband heb je erom? Je moet elektratape hebben, te koop bij de bouwmarkt en handyman.

Zoiets:

Die wordt niet warm en speciaal voor het gebruik om elektriciteitsdraden.

Fijn dat het beter gaat vandaag. Wat kun je je letterlijk onthand voelen met zo'n verwonding, he?
Ik heb niet zo lekker geslapen en waarschijnlijk mag ik vrijdag ook niet weg. Verloskundige vindt het een slecht idee.
quote:helene31 schreef op 02 mei 2012 @ 10:03:

Wat voor plakband heb je erom? Je moet elektratape hebben, te koop bij de bouwmarkt en handyman.

Zoiets:

[afbeelding]

Die wordt niet warm en speciaal voor het gebruik om elektriciteitsdraden.

Fijn dat het beter gaat vandaag. Wat kun je je letterlijk onthand voelen met zo'n verwonding, he?

Oh dank je, ik heb dus sowieso verkeerd tape.

Balen van het slapen meis. Helpen je med. wel?

Mag je iets homeopath. voor slapen?

Ik duim zo dat ik morgenochtend goed nieuws krijg in het ziekenhuis.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
HE? GAAT JE VAK. NIET DOOR?
Nope, beginnende zwangerschapsvergiftiging waarschijnlijk. Urine was niet goed, hoorde ik net.
quote:helene31 schreef op 02 mei 2012 @ 11:56:

Nope, beginnende zwangerschapsvergiftiging waarschijnlijk. Urine was niet goed, hoorde ik net.oh wat erg zeg. Moet je weer terug naar het ziekenhuis?. Sterkte lieverd
Ik hoor straks meer, de huisarts belt over 2 uurtjes op wat wijsheid is.

Nou, ik baal er goed van, maar het was te verwachten natuurlijk.
Jeetje heleen, wat een k*tnieuws.... en sterkte met die 2 uurtjes nog afwachten al begrijp ik uit je berichten dat je de bui al ziet hangen.

De reis lijkt me best vermoeiend in jouw situatie, maar het verblijf daar zou je misschien wel goed doen, mede omdat jullie er samen zijn en ook samen voor heleentje kunnen zorgen.
Hi Thee, ik hoop in elk geval nog dat het meevalt.

Hoe is het met jou?
Heleen, we zijn 2 uur verder dus hoop dat je info hebt gekregen en bij voorkeur positieve info.

Voor mijzelf is mijn situatie nu even zo belabberd dat ik niet eens weet wat er hier over te zeggen. Ga zo even naar buiten.

Niet alleen mijn relatiebreuk met exLief maar zelfs mijn (onverwachte) scheiding in '94 vallen hierbij in het niet.
Och Thee toch.

Thee
Theetje toch

Je mag me altijd mailen/bellen als je even van je af wil kletsen/schrijven.

Hou je taai!
Thee
Ik ben straks belbaar Thee, ben om half 6 ofzo thuis.

Bel maar als je de behoefte hebt.
Thee, sterkte!

Ik mail je straks terug.
Dank jullie maar even geen behoefte aan bellen of mailen. Ben te moe en de zakelijke dingen bellen kost al genoeg energie.

Pom, jou moet ik (nog steeds) wel mailen.
Ga denken ik maar (weer) een uurtje liggen.

Jo, jou had ik toevallig vanmiddag gemaild als antwoord op een eerder mailtje van je.

Ik ben net naar de C1000 gelopen. Globaal 100 m heen en 100 m terug en toen met spoed iets zoets gegeten (bakje ananas) en voel me alsof ik er een marathon op heb zitten. (al heb ik natuurlijk nooit een marathon gelopen )
Hallo!

Weet je inmiddels al meer Heleen? Als het geanuleers word, mag je dan eventueel wel gewoon hier in NL in een vakantiehuisje? Dan hebben jullie iig wel iets van vakantie, hoef je niet lang te rijden, en kun je gewoon lekker genieten van het comfort van een bed etc.. Al snap ik uiteraard heel goed dat dit een enorme domper is, en je gewoon heel erg graag naar de originele vakantiebestemming was afgereisd!

Thee, een hele dikke knuffel van mij, als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag!
Heleentje, jij ook veel sterkte

Wat een ellende allemaal
MV, ben jij al wat verder gekomen mbt hulp in de huishouding? Gaat het koken nu wat, of heb je dat nog niet geprobeerd? Koop desnoods een kant en klaar maaltijd voor in de magnetron
Ik heb inderdaad vanmiddag geannuleerd. Weekendje doen we denk ik niet, alles is schreeuwend duur door de vakantie.
Jeeeemig heleen, wat ontzettend balen voor jullie. Ik baal zelf maar dit voor jullie vind ik nog veel vervelender.

A.s weekend is alles door de vakantie idd nog extreem duur. Is een midweek of volgend weekend in Nld. een optie zoals Maroon al aangeeft?

Ben niet meer gaan slapen, mega-onweer hier en heb er de rust niet voor. Net zoals geen rust om te koken/eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven