Smaken verschillen
woensdag 2 mei 2012 om 18:38
Mja, helaas wel meer dan eens.... er zijn verschillende geurtjes en smaken die ik persoonlijk wat minder vind. Laat ik beginnen met de buitenkant.
Allereerst is er natuurlijk de lichte urine reuk/smaak, altijd schrikken dat een vrouw zich niet voorbereid heeft over hetgeen haar overkomt. Op zich niet onoverkomelijk maar niet prettig.
Vrouwen met meer of minder schaamhaar houden daarin een luchtje vast, dit luchtje varieert van muskusachtig tot muf, soms dus lekker soms minder lekker/prettig.
Advies: 'Een fris gewassen buitenkant heb je zelf in de hand'
Dan de sappen zelf,
Ik ruik aan het vocht vaak wat de maaltijden zijn geweest, knoflook, ui, prei is altijd nog duidelijk herkenbaar, net zoals bij mannen dus.
Het vocht na 'squirten' is doorgaans smakeloos.
Ik ken gevallen waarbij ik flink heb moet smoezen om niet 'down under' te gaan en zelfs niet tot sex overging. Er kan blijkbaar vanalles mis gaan in het biologisch evenwicht wat meteen effect heeft op luchtjes. Hierover zullen genoeg andere topics zijn.
Ben benieuwd naar de aanvullingen.
Allereerst is er natuurlijk de lichte urine reuk/smaak, altijd schrikken dat een vrouw zich niet voorbereid heeft over hetgeen haar overkomt. Op zich niet onoverkomelijk maar niet prettig.
Vrouwen met meer of minder schaamhaar houden daarin een luchtje vast, dit luchtje varieert van muskusachtig tot muf, soms dus lekker soms minder lekker/prettig.
Advies: 'Een fris gewassen buitenkant heb je zelf in de hand'
Dan de sappen zelf,
Ik ruik aan het vocht vaak wat de maaltijden zijn geweest, knoflook, ui, prei is altijd nog duidelijk herkenbaar, net zoals bij mannen dus.
Het vocht na 'squirten' is doorgaans smakeloos.
Ik ken gevallen waarbij ik flink heb moet smoezen om niet 'down under' te gaan en zelfs niet tot sex overging. Er kan blijkbaar vanalles mis gaan in het biologisch evenwicht wat meteen effect heeft op luchtjes. Hierover zullen genoeg andere topics zijn.
Ben benieuwd naar de aanvullingen.
woensdag 2 mei 2012 om 18:47
@Maup.. ik kan mezelf nog zo goed schoonhouden, maar moet toch echt soms ff toileteren...
Lees: ik ben in een club, of whatever... pff.. wat te doen? ik moet wel zeggen dat ik dan (indien niets voorhanden) wel ff nat water er over heen spoel....
Dat van prei, knof, enz. nog nooit gehoord.. zou het echt?
Ik ben benieuwd...
Lees: ik ben in een club, of whatever... pff.. wat te doen? ik moet wel zeggen dat ik dan (indien niets voorhanden) wel ff nat water er over heen spoel....
Dat van prei, knof, enz. nog nooit gehoord.. zou het echt?
Ik ben benieuwd...
woensdag 2 mei 2012 om 18:53
Ik vindt beffen heerlijk om te doen!
Wel een voorwaarde dat het schoon is natuurlijk.
Ik zal haar niet zo snel in de ochtend oraal verwennen.
S'avonds juist wel. Vooral al ze net onder de douche vandaan komt.
Natuurlijk komt er altijd een bepaald luchtje vanaf, maar stinken doet dat absoluut niet.
Ook haar sappen zijn niet vies. (zit volgens mij geen smaak aan)
Wel een voorwaarde dat het schoon is natuurlijk.
Ik zal haar niet zo snel in de ochtend oraal verwennen.
S'avonds juist wel. Vooral al ze net onder de douche vandaan komt.
Natuurlijk komt er altijd een bepaald luchtje vanaf, maar stinken doet dat absoluut niet.
Ook haar sappen zijn niet vies. (zit volgens mij geen smaak aan)
woensdag 2 mei 2012 om 19:06
Zoenen jullie nooit direct na het beffen? Dan proef je jezelf soms ook (maar meestal niet). Ik smaak dan wat zoutig. Totaal niet vies.
Als ik sex heb en ik ga naar de toilet dan doe ik wel even wat water over mijn vagina, zodat mijn partner geen last heeft van een urinegeur en -smaak. Dat vind ik wel zo netjes.
Als ik sex heb en ik ga naar de toilet dan doe ik wel even wat water over mijn vagina, zodat mijn partner geen last heeft van een urinegeur en -smaak. Dat vind ik wel zo netjes.
woensdag 2 mei 2012 om 19:39
woensdag 2 mei 2012 om 20:19
quote:viva_man schreef op 02 mei 2012 @ 19:07:
Een gezonde poes is een lekkere poes. Heerlijke zoetige, wat weeige smaak. Kan daar echt van genieten. Een gezonde poes ruikt vrijwel niet en zeker niet vies.
Behalve genieten van de smaak, kan ik er ook met passie naar kijken.
Kan ook licht zout zijn. Maar verder dus wat viva_man zegt. Lekker hoor, zo'n kutje
En ja, er zijn ook vrouwen die het met hun persoonlijke hygiëne niet al te nauw nemen. Jakkiebah. Iets met opengebarsten tosti / bouvier met joghurtsnoet / stinkdoos.
Gewoon water gebruiken, dames. En naar de dokter voor een kuurtje als het nodig is.
Een gezonde poes is een lekkere poes. Heerlijke zoetige, wat weeige smaak. Kan daar echt van genieten. Een gezonde poes ruikt vrijwel niet en zeker niet vies.
Behalve genieten van de smaak, kan ik er ook met passie naar kijken.
Kan ook licht zout zijn. Maar verder dus wat viva_man zegt. Lekker hoor, zo'n kutje
En ja, er zijn ook vrouwen die het met hun persoonlijke hygiëne niet al te nauw nemen. Jakkiebah. Iets met opengebarsten tosti / bouvier met joghurtsnoet / stinkdoos.
Gewoon water gebruiken, dames. En naar de dokter voor een kuurtje als het nodig is.