Smaken verschillen

02-05-2012 18:22 64 berichten
Oké dan.. omdat er met regelmaat een topic verschijnt over slikken wel/ niet van sperma...

Hoe smaakt de vrouw? welke verschillen zijn er? is het lekker? of neem je er een zakdoekje bij :-)
quote:Rooss4 schreef op 02 mei 2012 @ 20:21:

Ik had een man die mij niét versgewassen wilde..vond ie zonde en uh. hoe lang dan niet?
Joehoe zeheeeeebbbb!!! Hoe lang???
quote:Rooss4 schreef op 02 mei 2012 @ 20:23:

Joehoe zeheeeeebbbb!!! Hoe lang???
Alle reacties Link kopieren
Zo mannen, zo kan het dus ook!! Mijn vriend doet het max 1x in de 3 maanden niet dat ik vies ben, maar hij vind er niks aan zegt hij en word er niet koud of warm van... Erg jammer!!! Zou willlen dat hij ook een beetje van jullie had wat dat betreft
Ik vind het heerlijk en als een vrouw erg nat is dat helemaal.....
quote:sportievo schreef op 02 mei 2012 @ 20:39:

Ik vind het heerlijk en als een vrouw erg nat is dat helemaal.....

en wat proef je dan? welke smaak?

is er verschil?
Smaak? Dat is moeilijk te zeggen maar elke vrouw smaakt anders. Sommige wat zuurder.
quote:sportievo schreef op 02 mei 2012 @ 20:39:

Ik vind het heerlijk en als een vrouw erg nat is dat helemaal.....ik wou dat mijn vriend dit ook vond
Ik (m) had eigenlijk net geconstateerd dat de vrouwen die ik heb 'geproefd' (5), eigenlijk best wel hetzelfde smaken/ruiken. Sommige wat sterker, sommige wat minder, maar altijd goed Zoet/zoutig, heerlijk
Kan niet zeggen dat er veel verschil zit in een vers gewassen kutje. Gewoon LEKKER
Mijn man vindt me altijd heerlijk....behalve als er een ontsteking zit hij lust geen haring

Ik moet bekennen dat mijn lief (en anders sexpartners) me alleen mag proeven als ik lekker schoon ben...'s ochtends wakker gebeft worden is dus niets voor mij.

Ook als ik moet plassen tijdens de vrijpartij maak ik me altijd eerst even weer lekker fris.

Mijn vocht tijdens het squirten is zoet....al ben ik nog steeds bang dat het naar urine ruikt. Ik ben altijd bang voor luchtjes/vieze smaakjes....kan het niet loslaten, erg lastig!

Mijn man smaakt altijd heerlijk, ook hij is altijd met hygiëne bezig.

Als we een lekker avondje hebben gepland drinkt hij die dag geen koffie, speciaal voor mij...hihihi

Ik proef zelf regelmatig mijn eigen vocht door mijn man te zoenen nadat hij mijn heeft gebeft of na het pijpen. En ja ik proef niets bijzonders eigenlijk.

De meeste sexpartners (m?V) smaken wel lekker eigenlijk....zo niet dan stuur ik ze gewoon naar de douche; hoppa douchen jij!
quote:enjoy73 schreef op 02 mei 2012 @ 22:47:

Mijn man vindt me altijd heerlijk....behalve als er een ontsteking zit hij lust geen haring

Ik moet bekennen dat mijn lief (en anders sexpartners) me alleen mag proeven als ik lekker schoon ben...'s ochtends wakker gebeft worden is dus niets voor mij.

Ook als ik moet plassen tijdens de vrijpartij maak ik me altijd eerst even weer lekker fris.

Mijn vocht tijdens het squirten is zoet....al ben ik nog steeds bang dat het naar urine ruikt. Ik ben altijd bang voor luchtjes/vieze smaakjes....kan het niet loslaten, erg lastig!

Mijn man smaakt altijd heerlijk, ook hij is altijd met hygiëne bezig.

Als we een lekker avondje hebben gepland drinkt hij die dag geen koffie, speciaal voor mij...hihihi

Ik proef zelf regelmatig mijn eigen vocht door mijn man te zoenen nadat hij mijn heeft gebeft of na het pijpen. En ja ik proef niets bijzonders eigenlijk.

De meeste sexpartners (m?V) smaken wel lekker eigenlijk....zo niet dan stuur ik ze gewoon naar de douche; hoppa douchen jij!Precies. Wanneer je gezond bent stink je niet en smaak je niet vies en voor je partner mag je best een beetje extra moeite doen, toch?
@ enjoy, beetje off topic maar heeft koffie echt zoveel effect op smaak van......????
Goeie vraag, ik ben ook heel benieuwd....
Jep PP....koffie geeft sperma een bitter en sterker smaakje.

Ik waardeer het altijd enorm als mijn lief het niet neemt op zo'n dag
quote:enjoy73 schreef op 02 mei 2012 @ 23:19:

Jep PP....koffie geeft sperma een bitter en sterker smaakje.

Ik waardeer het altijd enorm als mijn lief het niet neemt op zo'n dag Mag een fatsoenlijke espressomachine op de 'gedoog'-lijst? Please? Pretty please with sugar on top?
quote:iris1969 schreef op 02 mei 2012 @ 19:06:

Zoenen jullie nooit direct na het beffen? Dan proef je jezelf soms ook (maar meestal niet). Ik smaak dan wat zoutig. Totaal niet vies.

Als ik sex heb en ik ga naar de toilet dan doe ik wel even wat water over mijn vagina, zodat mijn partner geen last heeft van een urinegeur en -smaak. Dat vind ik wel zo netjes.

Ik ben geen squirtster maar heb wel eens mijn eigen vocht geproefd. Smaakte van ziltig tot licht zout. Maar ik kreeg daarbij geen visioenen om de vers gebakken frietjes daarmee te gaan besprenkelen..

Verder geen vergelijkingsmateriaal...
Koffie beinvloedt de smaak van sperma? Ok, nooit geweten Enjoy.

Volgens mn partner smaak ik lekker. Ik zorg er dan ook altijd voor dat alles lekker fris is. Na het plassen zorg ik ook altijd dat ik alles even opfris daar beneden.

Mijn partner smaakt ook gewoon lekker..ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden. Zal hem eens vragen ook een dag geen koffie te drinken en kijken of ik verschil proef haha.

Wat de smaak van vrouwen aangaat: Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, want heb het nog maar 1x gedaan, maar ook dat smaakte gewoon lekker hoor. Klein beetje "zoetig" (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden) Uiteraard proef ik mezelf ook weleens indirect tijdens het zoenen na beffen, en ik smaak gewoon enorm lekker! hahaha
Koffie, bier en roken zijn er om bekend dat ze de smaak van sperma beïnvloeden. Ik doe ze alle drie niet en heb wel eens gehoord dat mijn sperma best lekker is. Maar smaken verschillen.

Bij de dames vind ik er niet zo heel veel verschil inzitten, wel heb ik wel eens een vriendin gevraagd of ze een haring had gegeten de vorige dag en dat bleek inderdaad waar te zijn. Maar over het algemeen vind ik het heerlijk om een dames mondeling te bevredigen en ik kan er me uren mee bezig houden. Heerlijk met je tong over de klit gaan en een paar vingers er bij te gebruiken.
Ik heb zelden een doos geproefd die vies smaakte. Smaken kunnen verschillen, maar over het algemeen vind ik een poes lekker smaken... En ja, een poes mag ook echt naar poes smaken, er mag zeker een lichaamsgeurtje of zelfs een klein druppeltje urine op zitten.. een steriele, naar zeep ruikende doos vind ik een stuk minder opwindend. Dus niet gelijk voor de daad wassen, maar liever een aantal uren van te voren...
Er is absoluut een verschil in smaak tussen verschillende vrouwen. En dat heeft niets met hygiene te maken.
.
quote:ravachol schreef op 03 mei 2012 @ 12:24:

Ik heb zelden een doos geproefd die vies smaakte. Smaken kunnen verschillen, maar over het algemeen vind ik een poes lekker smaken... En ja, een poes mag ook echt naar poes smaken, er mag zeker een lichaamsgeurtje of zelfs een klein druppeltje urine op zitten.. een steriele, naar zeep ruikende doos vind ik een stuk minder opwindend. Dus niet gelijk voor de daad wassen, maar liever een aantal uren van te voren...Ik krijg er gewoon trek van!
Wel grappig, toen ik ooit een ontsteking had, vond m'n Hij er niks aan, minnaar vond het nog steeds prima te nassen.....
quote:amand1969 schreef op 02 mei 2012 @ 23:29:

[...]

Mag een fatsoenlijke espressomachine op de 'gedoog'-lijst? Please? Pretty please with sugar on top?Ja hoor .
Nu al een favoriet topic!

Inderdaad verschilt de smaak van vrouw tot vrouw, maar heb nog nooit eentje geproefd die niet lekker was.

Voor mij zou sex zonder te proeven/likken ook echt niet compleet zijn, en inderdaad hoe natter hoe lekkerder.

Het verhaal over knoflook en prei smaak? Misschien val ik niet op dames die daar van houden, zou kunnen, maar daar heb ik nog nooit iets van gemerkt, maar sta altijd open voor experimenten :-)

In tegenstelling tot wat veel vrouwen denken proef en ruik ik ook liever een kutje dat naar vrouw ruikt/proeft dan eentje die naar viooltjes of hyacinten ruikt.

Daarvoor hebben we de Keukenhof :-)

Mijn favoriete 'smaakje' heb ik lang geleden geproefd, maar nooit vergeten, inderdaad zoetig maar ook een beetje muskusachtig.

Zij produceerde ook enorm veel, vaak hele slierten.

excuses als je dit topic net tijdens de lunch leest :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven