Relatie met getrouwde vader van vriendin.

24-04-2012 08:41 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is allemaal heel raar gelopen, denk ook dat de meeste denken van wtf. Als je er in zit en het is gegroeid besef je eigenlijk niet van, waar ben ik mee bezig?

Ik ben 19 jaar en heb al 2 jaar een relatie met de vader van mijn vriendin. Hij is getrouwd.

Het is allemaal begonnen met een vakantie, ik mocht mee. Door omstandigheden ben ik een hele dag met hem alleen geweest. Toen hebben we seks gehad en is alles begonnen. We spreken altijd af in hotels of in de auto. Ik ben een keer een week blijven slapen, zijn vrouw was op vakantie met mijn vriendin en haar zoon. Toen ben ik echt verliefd geworden.

Laatste tijd denk ik steeds na over de toekomst, die hebben wij dus niet. Waarom blijf ik hem dan zien, ik heb er toch niks aan? Ook ben ik bang dat het uitkomt, voel me ook schuldig tegenover miin vriendn en haar moeder. Ik kom er al sinds mijn 12e en ze is als een tante voor me. Hoe kom ik hier uit?
quote:cambani schreef op 03 mei 2012 @ 02:58:

Ondanks wat vele van jullie zeggen geloof ik wel dat hij van me houdt hij houdt ook van zijn vrouw en kinderen daarom is het moeilijk. Ik weet dat we geen toekomst hebben maar stel het afscheid liever even uit. Hij ook. We hebben de hele nacht gesmst. En dan niet over seks of wat dan ook maar over mijn gevoelens, zijn gevoelens ect. We hebben echt iets dieps.Ja, dat zei ik al: zo'n 15 cm diep, wel te verstaan. Tenzij hij heeeeeel groot geschapen is.....
Ik vind het alleen maar naar dat een meisje van 17 in zo'n situatie gebracht wordt. 17 is een egoïstische leeftijd en TO zal het in het begin alleen maar spannend gevonden hebben en op een bepaald moment denk je verliefd te zijn en dat hij dat op jou ook is. Als je 19 bent kijk je al heel anders tegen dit soort situaties aan. Ik vind zelf dat er maar 1 schuldige is en dat is die vader. Je zegt dat je het hele gezin al goed en vrij lang kent. Dan denk ik alleen maar: "mmm, hoeveel jaar vindt hij jou dan al aantrekkelijk? Misschien heeft hij naast jou nog wel meer vriendinnen (van zijn dochter). Ik hoop voor jou dat hij je niet gaat chanteren als je je verstand weer terug hebt of dat hij jou gaat beschuldigen dat jij bent begonnen met hem te verleiden. Dit kan alleen maar slecht aflopen als je hiermee doorgaat.
Ik geef het op.

TO, veel succes verder!
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Cambani,

wat vind jij er eigenlijk diep in je hart écht van dat je dat gezin van je vriendin willens en wetens zo besodemietert én dat blijft doen?

Hoe langer je het (onvermijdelijke) afscheid uitstelt, hoe moeilijker het wordt. Je hele kijk op relaties en liefde wordt vervormd door deze 'relatie'. Totdat je iemand tegenkomt met wie je een gezin wilt stichten blijf je met hem? Geloof jij nog in 'een gezin' dan?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Meid, je zit flink in de nesten. Neem letterlijk en figuurlijk pauze van alles. Kun je niet een tijdje afstand nemen om alles op een rijtje te krijgen?

Naar het buitenland voor stage, werkvakantie, zoiets? Uitwisselingsprogramma, familie die ver weg woont?
De hele kern van het verhaal is dat als jij je niet meer waard voelt er niets zal veranderen, je bent meer waard dan dit.
Ik heb het hele topic vol verbijstering gelezen.

Wie denk jij wel niet dat jij bent! Dat is het eerste wat ik denk.

Jij bent degene die het zover heeft laten komen, JIJ bent degene die het laat doorgaan, JIJ bent degene die hiervoor blijft kiezen. Dit heeft mijns inziens alles te maken met normen en waarden, want in eerste instantie had het al nooit zover mogen komen. En daar had jij zelf voor kunnen waken. Jij had in plaats van afstand van je vriendin wat je nu doet, afstand van HAAR VADER kunnen nemen.

Jij kiest er nu bewust voor om door te gaan met jullie "relatie".

Wat denk je dat je de eerste en enige bent die pijn in zijn/haar hart heeft om een liefde? Het is gewoon een proces waar je doorheen moet om afstand en afscheid van deze man te nemen.

Ik kan me gewoonweg niet verplaatsen in je, hoe ik ook weet dat liefde voor iemand heel erg sterk kan zijn en je hele zelf compleet beinvloed.

Jij bent zelf de persoon die hier een stop aan moet geven.

Niet wachten op hem, geen excuus meer bedenken, neem je verantwoording potverdikkie. Wees sterk en zeg vandaag nog tegen deze man dat je het contact verbreekt. Bereid jezelf voor op een tijd flinke pijn in je hart, en je niet happy voelen.

Want het gaat zeker weten een keer uitkomen, dat gebeurt vroeg of laat.

En dan?
Lieve meid ik wil je niet veroordelen, weet niet goed wat ik zeggen moet ben zo verbaasd door dit topic; maar alsjeblieft let goed op jezelf, dit is een uiterst ongezonde situatie voor je en die bom gaat ooit ontploffen.
Totaal verbijsterd, alleen al door het lezen van de OP. De rest ga ik niet eens lezen, want dit vind ik echt te erg.

What a fucking waste of your time. En dat al 2 jaar lang... Al twee jaar staat je leven 'on hold', al twee jaar verdoe je je tijd met een eersteklas eikel.

Triest.
Geluk op de korte termijn kan heel intens en heftig zijn. Je weet dat het misschien snel over zal gaan dus beleef je ieder moment veel aandachtiger en romantiseer je dingen die eigenlijk heel normaal of juist zelfs heel verwerpelijk zijn. Je weet dingen voor jezelf zo om te buigen dat het logisch lijkt ookal is het dat niet. Je zet je eigen wensen en verlangens op hold omdat je zo graag aan het nu wil vasthouden en dat moment van geluk nog even wil ervaren. Je wil niet nadenken over de toekomst, de realiteit en 'wat als' omdat dat afdoet aan het gevoel wat je hebt in het moment.
Hoe is het Ster? En met je liefde? (Sorry voor offtopicheid)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:EvyBlissy schreef op 03 mei 2012 @ 12:10:

Hoe is het Ster? En met je liefde? (Sorry voor offtopicheid)

Hee Evy!

Wat lief van je! Hier gaat het goed, met de liefde ook nog steeds. Ik merk nog steeds wat verandering in vergelijking met eerder maar we praten veel en ondernemen wat meer leuke dingen

Hoe is het met jou?
Ik vind dit een trieste situatie. Er worden veel mensen ongelukkig van.

Hoe moet het met TO als de relatie ooit afloopt.

Hoe kijkt ze er dan op terug? Hoe reageren haar ouders, haar vriendin en het gezin van de vriend? Hoe kijkt een latere blijvende relatie er tegenaan?
In principe was pa strafbaar toen hij deze relatie begon. Dat is niet voor niets bij wet zo geregeld.

Over een tijdje zal ze hem ervoor haten. Maar voor nu...wie zal het zeggen?
Hoe verzin je het! Hoe ontzettend dom en vals kun je zijn!

Want dat is het Cambani: je wéét beter, maar je wilt persé blijven geloven in de onzin die je op de mouw wordt gespeld. En dat je anderen daarmee ongelofelijk misleidt en op den duur heel veel pijn doet, kan je werkelijk he-le-maal niets schelen. Wat ben jij een mispunt!

Ik hoop met heel mijn hart dat deze ´relatie´, in al zijn ongelijkwaardigheid uitkomt. Voor de familie van dat misbaksel waar jij de boel mee bedriegt en in de hoop dat hij nooit meer een kind zal verleiden en misbruiken. Want dat is wat hij heeft gedaan. Of jij nu denkt dat hij van je houdt of niet.
quote:cambani schreef op 02 mei 2012 @ 23:02:

Hij heeft het niet verteld in overleg met mij, het is het allemaal niet waard. We gaan verder met onze relatie tot ik iemand ontmoet waar ik een gezin mee wil dan zal hij me laten gaan.

Lieve cambani,

Dat hij het niet zou vertellen had ik wel verwacht. Makkelijk ook dat jij hem de uitvlucht hebt gegeven.

Opmerkelijk in je tekst vind ik de zin: dan zal hij je laten gaan.

Ik heb een relatie waar ik in heb gezeten nog nooit zo omschreven.

Je hoort beide zelfstandig te zijn in relatie de een hoort niet afhankelijk te zijn van de andere.

Denk daar eens overna.

Ik hoop dat je snel een vrijgezelle vent tegen komt van jouw leeftijd. Wellicht lees je dit topic dan ooit nog eens terug en begrijp je ons advies.
quote:anouar schreef op 03 mei 2012 @ 12:37:

In principe was pa strafbaar toen hij deze relatie begon. Dat is niet voor niets bij wet zo geregeld.

Over een tijdje zal ze hem ervoor haten. Maar voor nu...wie zal het zeggen?Ik vraag me ook serieus af of, als dit binnen nu en een paar maanden uitkomt, iemand hier aangifte voor kan doen en of meneer vervolgd kan worden. Zou een mooie tik op de vingers zijn, zodat die viespeuk in het vervolg hopelijk met zijn tengels van een kind afblijft. Alhoewel dit soort types ongetwijfeld door blijft zoeken naar een volgend slachtoffer.
quote:ster89 schreef op 03 mei 2012 @ 12:13:

[...]

Hee Evy!

Wat lief van je! Hier gaat het goed, met de liefde ook nog steeds. Ik merk nog steeds wat verandering in vergelijking met eerder maar we praten veel en ondernemen wat meer leuke dingen

Hoe is het met jou?Goed, happy, gezond en in love. En de hele vrije dag aan het verpesten op het forum. Maar het is toch schijtweer.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:cambani schreef op 02 mei 2012 @ 23:02:

Hij heeft het niet verteld in overleg met mij, het is het allemaal niet waard. We gaan verder met onze relatie tot ik iemand ontmoet waar ik een gezin mee wil dan zal hij me laten gaan.Kan deze even toegevoegd worden aan de smoezenlijst??
quote:plofkipje84 schreef op 03 mei 2012 @ 15:05:

[...]

Kan deze even toegevoegd worden aan de smoezenlijst??

Inderdaad zeg. "dan zal hij me laten gaan"....

Het lijkt wel of TO in een boeketreeksromannetje leeft.

Zo werkt het in het gewone leven niet.
quote:plofkipje84 schreef op 03 mei 2012 @ 15:05:

[...]

Kan deze even toegevoegd worden aan de smoezenlijst??

Haha, dat is echt een briljante smoes van dat vieze ventje! Hoe nobel van hem dat hij haar laat gaan als ze de ware liefde heeft gevonden

*pinkt traan weg*
als hij dat dan ook maar doet.

straks is het ook nog zo,n type wat met allerlei dreigementen aan je vast blijft plakken.
wij slapen nooit.
Ik word zo kwaad van dit topic.

Ik zou die viespeuk niet tegen moeten komen. Ik zou hem bij zijn lurfje naar de politie slepen.

En TO naar een strenge kostschool sturen.
Diep...ja....diep triest.

Je zou moeten stoppen omdat je je vriendin en haar moeder niet langer wil bedonderen, niet pas als je een nieuwe liefde vindt.
quote:amarna schreef op 03 mei 2012 @ 15:14:

Ik word zo kwaad van dit topic.

Ik zou die viespeuk niet tegen moeten komen. Ik zou hem bij zijn lurfje naar de politie slepen.

En TO naar een strenge kostschool sturen.Pas maar op met die strenge kostscholen, daar lopen nog meer van dit soort kereltjes rond...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven