nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
@ Oetl, gefeliciteerd met zoon!

@ Mp, je staat bij mijn favorieten, dus kom maar op met je blogs! Waarom schop je? Ik was hard aan het werk en tijdens het werk kan ik niet op internet (best jammer wel). Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om het uit te stellen, omdat ik ook zou blijven uitstellen totdat het afstel zou zijn.

@ Soezie, wat creatief ben je!! En wat doe je dan zoal met hout?? En breien lukt me alleen nog met de 'simpele steken' (ik weet niet eens hoe ze heten), dus een trui ofzo zou echt te moeilijk zijn, maar zou het wel willen leren. Evenals een naaicursus, want ik kan nog geen knoop fatsoenlijk aanzetten.

@ Isa, Big bang theory was er om 8 uur vanavond, dat heb ik wel gekeken, maar verder is er niet veel bijzonders volgens mij.

Hier een drukke werkdag gehad, heb amper het idee gehad dat ik er 8,5 uur was, want de tijd vloog voorbij. Wil wel even mijn ergernissen uiten over iets wat er gebeurd is; 2 collega's (andere afdeling, gelukkig) hebben sinds kort een relatie. Eerst was dat nog stiekem en wist bijna niemand dit. Nu is het algemeen bekend, maar dat kan ook bijna niet anders. Want tijdens hun pauzes zijn het net van die pubers die op elkaars lip zitten. De hele tijd dat gefrunnik aan elkaar, dat geklef en gelebber. Ik werd er spontaan misselijk van. Uiteraard heb ik daar een opmerking over gemaakt, maar kreeg een botte reactie terug. Ik overweeg om er meer mee te doen, want mijn lunch was spontaan niet weg te werken.... Wat zouden jullie doen??
zal een dezer dagen maar weer es een nieuwe blog in

mekaar flanzen.

het nadeel van uitstellen is dat je er alleen op korte termijn wat mee opschiet. de angst gaat niet weg van uitstellen.

echter ik wil wel echt wat meer zelfvertrouwen hebben. ik weet het nog niet zo goed.....

lag er vannacht over te piekeren. toevallig droomde ik vanochtend dan ook dat ik examen had. toen slaagde ik

mdf; ergens anders gaan zitten? klagen bij leidinggevende?
MDF, wat weinig professioneel van je collega's! Leuk dat ze elkaar hebben gevonden en ik hoop dat ze een heel fijn liefdesleven hebben BUITEN HET KANTOOR.

Maar ik weet eigenlijk niet wat je meer kan doen dat ze er op aanspreken...Ik vind het altijd zo jammer dat mensen daar zo bot op kunnen reageren. Maar misschien voelden ze zich een beetje betrapt en gaan ze zich vanaf nu toch wel inhouden. Dat hoop ik voor je.
Tja, wat doe ik met hout... Ik heb een muurtje/barretje gemaakt tussen onze open keuken en de woonkamer, maar die is nog niet afgeschilderd. Al 6 jaar niet ofzo, hahaha! Maar goed.

Mijn laatste creatie was een kraamcadeautje, kinderspeelgoed dus. Ben vooral erg happy met mijn decoupeerzaag .

Ga nu maar eens mijn kittens flesvoeden en dan naar bed... Over vijf uur gaat de wekker weer voor de volgende flesvoeding...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
goeiemoggel....

gister bij de praxis erg nutteloos ruzie staan maken met phoebsman over tegels voor in de tuin

we zijn ons 'postzegel' achtertuintje wat aan het veranderen.

we hadden een postzegel grasveldje waar we helemaal gestoord van werden omdat het slecht gras was (veel onkruid enz) nu hebben we dat eruit gehaald, voor een deel bij de tuin betrokken en plantjes daarin gezet. de rest gaan we bij het terras betrekken. ik vind het praktisch om dezelfde tegels te doen (van die stoeptegels) phoebsman vindt dat niet.

alhoewel ik nu wel tot hem doorgedrongen ben denk ik.... (hij is niet koppig hoor )
MP, voor een 'postzegel' achtertuintje klinkt ie toch nog wel groot hoor! Wij hebben pas een postzegel, een patio van 4,5x4,5...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ja het valt wel mee. ik vind hem niet te klein hoor.......

bovendien ben ik niet zo'n heel erg tuinwonder (althans door het gewoon te doen leer je het vanzelf is mijn ervaring.....)

over het examen: ik weet het niet zeker, maar Soezie: ik vroeg mij net ineens iets af. (het is eind mei dus heb nog even)

als ik het uitstel, 'voed' ik daar eigenlijk niet mijn onzekerheid mee? is het niet handiger dat ik mezelf een schop onder mn kont geef en dat examen gewoon wederom ga doen met in mijn achterhoofd dat die onzekerheid de pot op kan?

(ik weet vrij zeker dat ik dat laatste kan. ben er zo klaar mee....)

zo. ga maar es een poging doen om een nieuwe blog in mekaar te flansen....
MP, het werkt bij mij wel zo idd. Hoe langer ik het uitstel, hoe onzekerder ik word. Daarom wordt het dan vaak ook afstel. Mijn eigen rij-instructeur (ooit, lang geleden, toen ik nog jong was ) had dat feilloos door, en belde mij de dag nadat ik was gezakt (ja, ook ik heb het niet in één keer gehaald) op met de mededeling dat hij weer een nieuwe les had ingepland (als het aan mij had gelegen had ik op zijn minst een maand thuis zitten mokken voordat ik weer les nam). Op dat moment baalde ik daarvan, maar toen die les achter de rug was vroeg ik me echt af wat mijn probleem was geweest.

En de vraag is, voel je je 'zekerder' doordat er dan even niks gepland staat, en komt die onzekerheid weer terug zodra de nieuwe datum bekend is? Of denk je echt dat je op dit moment steeds zelfverzekerder aan het worden bent en het dus een kwestie is van iets meer tijd om straks echt zelfverzekerd aan het examen te beginnen? Als ik heel eerlijk ben, zou ik gokken op het eerste, maar nogmaals, daarvoor ken ik je natuurlijk niet goed genoeg. Als het tweede het geval is, kun je het natuurlijk uitstellen tot je er echt klaar voor denkt te zijn. Maar mijn ervaring is dat die tijd eigenlijk niet komt (bij mij dan) totdat ik mezelf een trap onder mijn reet geef (en das nog best moeilijk ).
Hahaha, postzegeltuintje van 4,5x4,5 is in Amsterdam een Enorme Tuin. Ik heb zelfs nog een grotere tuin, ik ben een gezegende Amsterdammer. Ik vind het ook heel erg leuk om een beetje onkruid te wieden. Mijn moeder geeft me altijd mooie planten voor in de tuin, dus die hoef ik niet zelf uit te zoeken.

Soezie, wat mooi gezegd! Dat is inderdaad de hamvraag voor MissP. Ikzelf heb de neiging om dingen te snel te gaan doen, omdat ik zo ongelooflijk genoeg heb van die faalangst. Dus dan ben ik er eigenlijk nog niet klaar voor en voer ze toch uit. Waardoor ik extra angstig ben...Ik vind het leven soms best ingewikkeld.
quote:Soezie81 schreef op 04 mei 2012 @ 11:09:

En de vraag is, voel je je 'zekerder' doordat er dan even niks gepland staat, en komt die onzekerheid weer terug zodra de nieuwe datum bekend is? Of denk je echt dat je op dit moment steeds zelfverzekerder aan het worden bent en het dus een kwestie is van iets meer tijd om straks echt zelfverzekerd aan het examen te beginnen? Als ik heel eerlijk ben, zou ik gokken op het eerste, maar nogmaals, daarvoor ken ik je natuurlijk niet goed genoeg. Als het tweede het geval is, kun je het natuurlijk uitstellen tot je er echt klaar voor denkt te zijn. Maar mijn ervaring is dat die tijd eigenlijk niet komt (bij mij dan) totdat ik mezelf een trap onder mijn reet geef (en das nog best moeilijk ).

idd het eerste. toen ik weer gezakt was had ik het liefst ook een paar maanden niks gedaan, maar zo werkt het helaas niet.

al is het denk ik ook wel een beetje het 2e, al weet ik niet of dat een kwestie van tijd is. ik weet feilloos waar het aan ligt en hoe ik dat aan kan pakken....het is bij mij ook een kwestie van dat ik mijn onzekerheid te serieus heb genomen. dat heb ik er de laatste weken uitgeknikkerd zeg maar. ik ga daardoor mn hele leven niet laten beheersen, kom nou. (idd mezelf trap onder reet geven...)

maar goed toch maar niet uitstellen? als ik realistisch nadenk denk ik niet dat ik over 3 maanden een heel ander mens ben. ik blijf toch ik....

nieuwe blogs (2 delen) staan gereed! dit x geen politiek.
MissP, kan je voor mij nog een keer kort de link neerzetten?
Leuk MP!

Nog even een vraagje: wat doet poezebeest in de wok? Last van koude billetjes? Of de nieuwste trend in het fusion cooking?
jep hier issie nog een x

http://kwebbelgeer.weblog.nl/

owww maffe kat...

ik had een x iets in de wok gemaakt, en ik had de wok schoongemaakt/afgespoeld, en weer even op het fornuis (wat uiteraard uit stond) gezet.

ik zat in de woonkamer toen ik op een gegeven moment een raar geluid uit de keuken hoorde.

toen ik ging kijken zat mevrouw met haar billen in de pan de pan uit te likken. ik kwam echt niet meer bij... toen ik haar 'betrapte' keek mevrouw mij erg 'onschuldig' aan. (nu doet ze dit altijd als ze wat uitgespookt heeft)

nou ja toen heb ik mn fototoestel maar gepakt...

lig nog steeds helemaal dubbel als ik die foto zie, stomme kat...
Yup, heb 'm!

Wat leuk! Ga vooral zo door. En de titel komt me vaag bekend voor

had eerst *** (deel van mijn naam) Crib, maar vond dit iets toepasselijker....

ik ga door, dus houd het in de gaten zou ik zeggen.

(ook omdat ik uiteraard geen zin heb om iedere x te zeggen dat ik een nieuwe heb.....)

krijg nou tieten.... ik heb de vivaforum foto onderschrift dinges gewonnen.... hahaha, grappig...
Vivaforumfotoonderschriftdinges? Wazda? Leuk woord voor galgje iig...
Zou ze een motto bedoelen...?

Goedemorgen! Het is misschien koud buiten, maar wel een mooie, droge dag. Ik ga straks asperges halen op de markt.

En verder maak ik er een heerlijk rustige dag van. Misschien een beetje in de tuin rommelen.
Het is hier niet eens zo koud Isa. Helemaal niet als je gaat hardlopen! Pfff zweten joh! Nu maar eens even lekker douchen.
droog? het heeft hier de halve dag geplenst.

Ik bedoelde de wedstrijd hier op het forum waar je bij aparte foto's een grappige onderschrift moest bedenken.
Ah, je kijkt ook op andere pagina's dan het forum, betrapt!

(ik kijk eigenlijk alleen op 'vandaag'...)

Aardbeien en asperges! Het is weer lente!
Oh Isa, lekker! Ouderwets met ham en ei? (de asperges dan hè, niet de aardbeien)

Hier vandaag de verjaardag gevierd van theekinderen. My god, ik ben gesloopt nu. We dachten dat het op 5 mei wel goed weer zou zijn. Mis! Dus die hele meute binnen gehad. Erg gezellig en erg vol.

Hoe oud zijn de katjes nu Soezie?

MP, heb 'm opgeslagen!
OETL, de katjes zijn nu zo'n 3,5 week. Nog steeds heel klein hoor! Maar toen ik ze meenam waren ze 114 en 155 gram, nu al 379 en 435 gram! Gewichten zo ongeveer verdrievoudigd dus. Maar ben blij als ze geen nachtvoedingen meer hoeven... Heb er nu 's nachts 5 uur tussen zitten.
Kan je niet een fotootje plakken Soezie?

(van de katjes dan hè)
quote:isadoro schreef op 05 mei 2012 @ 20:47:

Ah, je kijkt ook op andere pagina's dan het forum, betrapt!

(ik kijk eigenlijk alleen op 'vandaag'...)

!

???? dat was een fotowedstrijd hier op het forum hoor...

vandaag niet zoveel bijzonders gedaan, vanmiddag heel ff wat leuks gescoord in stad.

vervolgens d8 ik mooi vriendlief van het voetbalstadion (hij is diehard voetbal supporter, geel zwarte clubbie uit hellhole stad in Gelderland X-)

dat liep mooi anders. hij gaat daarna altijd even een biertje drinken in het supportershome. echter (en daar maak ik me druk om) hij krijgt de hele tijd biertjes in zn hand gedrukt, maar gaat daarna wel mooi op de fiets of de brommer (dat mag dus niet meer van mij aangezien het mijn brommertje is) naar huis met 8, 9, of 10 biertjes in zijn mik. het is maar een klein stukje van het stadion naar huis, maar we weten allemaal dat alcohol in het verkeer niet handig is.

echter hij wuift het allemaal weg en vindt het allemaal onzin.

ik was er dus vanmiddag ook even, ik d8 ff wat drinken en dan klaar. nou niet dus. ik ben weggegaan, hij kwaad, aan mijn kop zeuren. dat moet je dus bij mij niet doen als ik moe ben want dan ben ik erg sarcastisch en kan ik erg harde opmerkingen maken.

nou ja ik ben al een tijdje thuis, hij zit nu nog steeds daar

ik ben bang dat ik hem misschien een beetje te veel betuttel, maar ik vind hem ook wel errug geobsedeerd met dat hele voetbal gedoe.

ieder zn hobby, maar ik ben er ook nog d8 ik zo....

wat vinden jullie, zeur ik?? (eerlijk zeggen aub, ik ga echt niet mee theekopjes smijten.....)
Sorry MP.... je zeurt. Niet over drank en verkeer, daar heb je helemaal gelijk. Maar laat phoebsman lekker even zijn biertjes drinken na de wedstrijd. Was laatste wedstrijd van het seizoen, nu heb je een paar maanden rust :-)

(afgezien van ek)

Nu ga ik slapen! Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven